
Kāpēc apgrūtināta piekļūšana Jumpravas ezeram?
Lasītājs jautā: – 21. augusta avīzē izlasīju par ceļa uz Jumpravas ezeru pārrakšanu. Un man arī ir, ko teikt… Es brīnos, kā savā laikā ezeru un zemi ap to atļāva privatizēt privātpersonai.
Lasītājs jautā: – 21. augusta avīzē izlasīju par ceļa uz Jumpravas ezeru pārrakšanu. Un man arī ir, ko teikt… Es brīnos, kā savā laikā ezeru un zemi ap to atļāva privatizēt privātpersonai.
Lasītājs jautā: Ir jau augusta vidus, taču nav nekādas informācijas no Izglītības pārvaldes par to, kā uz priekšu virzās bērnudārzu rinda. Apskatījos pārvaldes mājas lapā, bet tur pēdējo reizi informācija rindā mainīta 31. maijā.
Lasītājs jautā: Mani satrauc tas, ka tik ļoti maza vērība tiek pievērta drošībai uz ceļa. Es ar to domāju žogus gar ceļa braucamajām daļām – lai uz tām meža zvēri netiktu.
Lasītājs jautā: Pie Kurzemes ielas basketbola laukuma cilvēki ir salikuši mašīnas divās rindās, ko patiesībā nedrīkst darīt. Kā ir Rīgā, ja pie mājas ir nolikta mašīnas, atnāk pašvaldības policija un izmēra… ja nav trīs metri līdz otrai malai tad uzliek sodu.
Lasītājs jautā: – Vai tiešām es tāds esmu vienīgais Tukumā, kuram šķiet, ka pārtraukt siltā ūdens padevi uz vairāk nekā diviem mēnešiem īsti civilizēti 21. gadsimtā nav? Vai tas ir vienīgais veids, kā organizēt darbus?
– Man tāds ierosinājums Tukuma novada domes komunālās nodaļas vadītājam Ģirtam Ruģelim – lai viņš pamēģina nokāpt Rīgas ielā pa trepēm! To izdarīt, neturoties stingri pie margām, nav iespējams, jo ķieģelīšu uz pakāpieniem vietām ir izlūzuši, bet vietām, tiem uzkāpjot, kustas, kas ir vēl bīstamāk
– Jelgavas ielā mēs pamanījām, ka vietā, kur savulaik bija plānots parks un kur tas arī līdzās piemineklim kalnā stādīts, ir nozāģētas ābeles un krūmi. Pirms vairākiem gadiem jau reiz bija situācija, ka kāds uzņēmējs vēlējās nozāģēt pusi šo stādījumu, arī bērzus, kas tur aug un turklāt bija iedzīvotāju stādīti, taču tad bija diezgan liela neapmierinātība un darbs neturpinājās.
11. aprīlī redakcijai piezvanīja satraukti Milzkalnes iedzīvotāji. Viņi ievērojuši, ka jauniezīmētās elektrolīnijas stigas vietā, kur koki tiek izcirsti 60 m platā koridorā, plānots nocirst ozolu, kas aug Milzkalnes-Apšuciema malā.
Jautā lasītājs: – Jau rakstīts par Spartaka ielas peļķi Tukumā, bet tā arī nekas nav izdarīts. Līdz ko ir slapjš sniegs vai lietus, tā pie kādreizējā maizes kombināta veidojas peļķe, un tieši tāpēc bērniem šī iela nav droša
Ierosina lasītājs: – Tagad daudzi spriež un runā par drošību Tukuma ielās, arī par to, cik nedroša ir pāreja un visa tā ietves daļa pie poliklīnikas Raudas ielā, kur cilvēki pēkšņi dodas pāri ielai jebkurā vietā.
Jautā lasītājs: – Kāpēc Tukumā no Smārdes ielas atļauta kustība uz visām pusēm, turklāt ne tikai vieglajiem, bet arī smagajiem!? Tur regulāri veidojas bīstamas situācijas. Kādu dienu viens melns džips esot izgriezies priekšā visai rindai, kas braukusi no stacijas puses, lai brauktu pretējā virzienā – uz Tukumu.
2017. gada martā Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Zemgales reģiona brigādes Tukuma daļa saņēma jaunu automašīnu, kuru nav iespējams ievietot esošajā depo, tāpēc nepieciešama tā pārbūve. 2018. gada valsts budžetā depo pārbūvei Latvijā ieplānoti 300 000 eiro.