Veselība

Atcelts festivāls, noteikta karantīna un citas izmaiņas Kandavas novadā

Līdz ar ārkārtas situācijas izsludināšanu, interesējāmies, kā Kandavas novadā šajā laikā strādās pašvaldības iestādes. Uzzinājām, ka novada domē būs viena pieņemšanas diena nedēļā – pirmdienās no 8.00 līdz 18.00 – kad, ja tāda nepieciešamība radīsies, ar domes speciālistiem būs iespēja tikties klātienē. Iepriekš gan ir nepieciešams ar pašu darbinieku sazināties telefoniski vai arī pieteikties e-pastā.

Jāseko līdzi reģionālo maršrutu reisiem, «Tukuma auto» reisus nesamazina

Autotransporta direkcija informē, ka valstī noteiktās ārkārtējās situācijas dēļ pēdējās dienās samazinājies reģionālo (starppilsētu) maršrutu autobusos pārvadāto pasažieru skaits, tādēļ no 19. marta uz ārkārtējās situācijas laiku autobusu reisu skaits tiks samazināts. Direkcija aicina iedzīvotājus, kuri uz savu iecerēto galamērķi plāno doties ar reģionālo maršrutu autobusu, pirms tam pārbaudīt aktuālo kustības sarakstu 1188 vai direkcijas mājas lapā www.atd.lv.

«Latvijas pasts» lauku teritorijās strādās uz pieprasījumu

Ņemot vērā ārkārtas stāvokli un nepieciešamos pasākumus koronavīrusa Covid-19 izplatības ierobežošanai, kā arī ņemot vērā faktu, ka daudzviet pārtraukta to iestāžu darbība, kuru telpās tiek nodrošināti pasta pakalpojumi, no 2020.gada 18.marta tiek pārtraukta klātienes pakalpojumu sniegšana 253 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās lauku teritorijās visā Latvijā. Līdz ārkārtas situācijas beigām iedzīvotāji pasta pakalpojumus šajās teritorijās var saņemt pēc pieprasījuma savā dzīvesvietā, nepieciešamo pakalpojumu iepriekš piesakot pa tālruni. 

Policija mudina rīkoties atbildīgi

To, kā jaunā ārkārtas situācija ietekmē Valsts policijas darbu un kas iedzīvotājiem būtu jāņem vērā, vaicājām Valsts policijas Zemgales reģionālās pārvaldes Tukumu iecirkņa policijas priekšnieku Janekam Baham.