Agris Jansons

Iepirkumu “Jelgavas krustojumam” izsludina par 2 miljoniem eiro mazāku

Šonedēļ a/s «Latvijas valsts ceļi» (LVC) izsludināja atklātu konkursu autoceļa A10 (Rīga-Ventspils) 57,76. līdz 68,6. km pārbūvei. Šī ir labā ziņa visiem, kas gaida tā saucama “Jelgavas krustojuma” – “melnā punkta” pārbūvi, jo projekts paredz gan ceļa rekonstrukciju posmā no Ozolpils līdz pat Lauktehnikas aplim, gan arī apļa ierīkošanu.

Šonedēļ a/s «Latvijas valsts ceļi» (LVC) izsludināja atklātu konkursu autoceļa A10 (Rīga-Ventspils) 57,76. līdz 68,6. km pārbūvei. Šī ir labā ziņa visiem, kas gaida tā saucama “Jelgavas krustojuma” – “melnā punkta” pārbūvi, jo projekts paredz gan ceļa rekonstrukciju posmā no Ozolpils līdz pat Lauktehnikas aplim, gan arī apļa ierīkošanu. Kopējās izmaksas plānotas 11 000 000 eiro, kas gan ir par teju diviem miljoniem eiro mazāk (sākotnējais finansējums 12 900 000 eiro), nekā vēl pirms dažām dienām bija minēts LVC mājas lapas Eiropas Savienības finansēto projektu sadaļā.

Pretendentiem piedāvājums jāiesniedz līdz 2015. gada 10. decembra 14.30 Satiksmes ministrijas sekretariātā Gogoļa ielā 3, Rīgā, un to atvērs sanāksmju zālē tūlīt pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām. Darbi konkursa uzvarētājam būs jāveic 300 dienu laikā.

16 komentāri

  1. Ha! 29.10.2015

    Nu kas gan šajā valstī ir 2 miljoni? Gribam- iztērējam, negribam- neiztērējam.

    1. ass 31.10.2015

      tapec jau ire taka ir cerams ka varetu pietekties leisi

  2. Andris 29.10.2015

    Beidzot! Bet protams, ka tas kā jau Latvijā notiks ziemā, viss piemērotākais laiks, lai veiktu ceļa pārbūvi,vienkārši cirvji,nebeidz pārsteikt mūsu "inženieri" .

    1. "Inženieris" 30.10.2015

      Žēl, ka cilvēki izsaka komentārus lietās, kurās viņiem ir maza saprašana. Kamēr dabūs būvatļaujas, ziema jau ies uz otru pusi, un sagatavošanās darbus var veikt ziemā.

  3. Vilx 29.10.2015

    Beidzot kaut kas sāk kustēties uz priekšu. Iecere par apļveida krustojuma izveidi jau parādījās pagājušā gadsimta 80. gados. Ļoti ceru, ka gada laikā visus darbus varēs paveikt, turklāt labā kvalitātē, lai pēc pāris gadiem atkal nav jāpārtaisa.

  4. Snorke 29.10.2015

    Cerams,ka Štrabags vinnēs - būs vietējiem darbs tuvu mājām!

    1. mierpilsoniitis 30.10.2015

      protams ka vinees.un uztaisiis tikpat fiksi kaa starp puuri un kandavu.haltuura nenormaalaa

      1. hmm 02.11.2015

        vari pateikt arī pārājiem kas tur 5 x nedēļa brauc no kā uzmanīties?? kas nohaltūrēts??

  5. eseris 29.10.2015

    nu labi ka kaut kas notiks - tikai kur paliek tā naudas starpība? Nav jau divas sērkociņu kastītes darbu uzraudzītājam.
    Ja nav skaidrojuma tad otrs jautājums : KAM tas tika ?!

  6. tas i pzdc 29.10.2015

    Lasu un brīnos, vienam- pareizrakstība kā bērnudārzā ("pārsteikt"- kkas par steiku?), citam- viss vienmēr korumpēts, pat pirms iepirkuma rezultātu paziņošanas. Vai kkas ir arī labi???

    1. eseris 30.10.2015

      un kas vecajam "penzionāram" ar krievu laikam leksiku...

  7. janis 30.10.2015

    nu kalnos tuneļus izcērt lētāk.....

  8. Ah 30.10.2015

    Pēc ceļa izbūves komisijas locekļiem atpūta Kanāriju salās uz mēnesi...

  9. Renārs 02.11.2015

    a kur, mīlīši, palika mums solītā un jau sabiedrisko apspriešanu pārdzīvojusī 2025.gadā ieplānotā 4joslu Eiropas maģistrāle no Ķemeriem līdz Pūrei? Tur tak tādi milzīgie pārvadi tika plānoti gan šajā, gan lauktehnikas krustojumā?! Tādi rasējumi tika likti galdā, tādas kartes, ka vai nokrist!

  10. Tukums 03.11.2015

    Atkal miljoni(11 000 000),laikam ceļa sadalošās līnijas būs no swarovski kristāliņiem

  11. Tukums 04.11.2015

    Var būt apļa vidū ierēķināta sporta halle ar baseinu

Atbildēt eseris Atcelt atbildi