Attēlam ir ilustratīva nozīme

Ko darīs Tukuma stacijā?

8. septembrī Tukuma novada pašvaldībā notika preses konference, kurā par aktualitātēm informēja un uz jautājumiem atbildēja pašvaldības vadītājs Gundars Važa un sabiedrisko attiecību speciāliste Aiga Priede.

Pašvaldība izsludinājusi iepirkumu Multimodālā sabiedriskā transporta tīkla Tukums I projektēšanai. Interesējoties par šī projekta saturu, G. Važa skaidroja, ka tas paredz sakārtot Tukums I stacijas apkārtni un izveidot vienotu transporta mezglu: “Tad, kad sāks projektēt, redzēsim, kā mēs varam savietot gan dzelzceļa staciju, gan autoostu, kā arī apkārtējos laukumus, piebraucamos ceļus un ielas. Turklāt jāņem vērā, ka autoostas ēka neatrodas uz pašvaldībai piederošas zemes, un arī dzelzceļa stacijas apkārtnē lielas iespējas izvērsties nav, jo zemes ir tikai tik, cik ir.” Vaicāts, vai ir plāns pārveidot arī transporta kustību Pasta un Dzelzceļa ielas krustojumā pie dzelzceļa pārbrauktuves, G. Važa skaidroja, ka tas tiks vērtēts – šobrīd transporta kustību organizēt krustojumā nav vienkārši, jo līdz ar automašīnu plūsmu pa ielām vēl jārēķinās ar izbraukšanu no autoostas stāvvietas: “Uzskatu, ka transporta kustība šajā vietā ir neveikla, jo īpaši, ja iebrauc cilvēki no citām vietām, kas Tukumu nepazīst. Vienā brīdī bija doma organizēt apļveida kustību, taču tam nepieciešams viedoklis no «Latvijas dzelzceļa» un «Latvijas valsts ceļiem», vai tik tuvu dzelzceļa pārbrauktuvei to drīkstam darīt – tas tagad būs jānoskaidro.”

 

 

21 komentāri

  1. Tukumnieks 09.09.2025

    Par apli: šāda ideja, diemžēl, nav īsti realizējama, jo pēc loģikas dzelzceļa pārbrauktuves šķērsotājiem vienmēr jābūt prioritātei – citādi radīsies risks, ka uz pārbrauktuves veidojas sastrēgums. Tas būtu bīstami gan satiksmei, gan vilcienu kustībai.

    Loģiskāks un drošāks risinājums eksperimenta kārtā būtu uz noteiktu laiku aizliegt caurbraukšanu taisni no kalna, garām pārbrauktuvei, virzienā uz Milzkalni. Atstāt šo iespēju tikai sabiedriskajam transportam un taksometriem. Tad viena vieglā automašīna, kas vēlas braukt taisni, neradītu “pudeles kaklu” visiem tiem, kas grib izbraukt Rīgas virzienā.

    1. Skoba 09.09.2025

      es parasti braucot no kalna,skatos gorodiņa virzienā vai nav mašīna. Ja nav,tad spiežu grīdā.Pie Rīgas ielas apļa ,knapi sabremzējos

      1. Bedre 13.09.2025

        Tad laikam Tu brauc ar darba mašīnu, jo ar savu mašīnu ir žēl ātrāk braukt, Dzelzceļa iela līdz Rīgas aplītim ir bedraina un var pazaudēt riteņus. No drošības viedokļa, ielas stāvoklis samazina braukšanas ātrumu.

    2. Tukumnieks otrais 10.09.2025

      Pareizi. Taisni var aizbraukt pa Rīgas ielu.

  2. Vecais 09.09.2025

    Ideja laba, bet ir vēl labāka. Tur, kur tie taisni grib spiest pāri, vajag STOP zīmi nolikt. Lai visus vispirms palaiž

  3. ..... 09.09.2025

    pārvietojiet autoostu tuvāk dzelzceļam.. celaklatni pārvietojiet ap autobusā vietas..

    1. 09.09.2025

      Vai ir domāts arī par Kurzemes ielu? Tā iela ir kā centrālais tranzīts pa visu Tukumu,ieskaitot mežiniekus fūres un tā tālāk. Viss noslogotākā iela,vai nav citi risinājumi?

      1. eseris 10.09.2025

        Tas vilciens jau sen aizgájis. To vajadzēja runāt un domāt pirms Kurzemes ielas rekonstrukcijas. Tagad tikai aplis ap Tukumu, bet kamēr Rīgai nav kārtīgs aplis, te nav ko sapņot.

  4. Skoba 09.09.2025

    nobraucot no Stacijas kalna,ir jāveido tunelis Milzkalnes virzienā.

    1. Trollītis 10.09.2025

      Lētāk nebūs auto estakāde pāri dzelzceļam?

  5. Ilze Strautmane 09.09.2025

    varbūt no Rīgas ielas apļa jāveido gaisa pārvads uz Pļavas ielas pusi, lai nav jānoslogo pārbrauktuve. tāds piedāvājums izskanēja jau 20 gadus atpakaļ.

    1. . 10.09.2025

      vispār jau vairāk kā 40. pārvads no mālkalna uz rīgas/meža ielu krustojumu(tad aplis nebija). sanāca tik dārgi, ka pat sovjeti neīstenoja, komunismu celt bija lētāk..

    2. L39 11.09.2025

      nu jaa.ja kada kiinieshu kompanija.vietejie paprasiis milijardu.gluzhi kaa par zelta tiltu pari daugavai.kinietis uzcelj tadu tiltu par dazhiem desmitiem milijoniem.bet te jau strautam tiltinju uzcelt maksaa milijonus.200 metrus celju taisa 2 gadus.katik ilgaak un slaukt.

  6. ezis 09.09.2025

    Jaapaaicina kiiniesi paliigos lai izplaano un uzbuuvee. Noteikti sanaaks leetaak un kvalitatiivaak.

    1. Vietējais 09.09.2025

      atbildot ezis :

  7. Naudas ir tik daudz kā vēl nekad. 10.09.2025

    Ko tur domāt. piemērs Rīgas Slāvu aplis, Dievidu tilts. Dzelzceļam un visam pārējam, pāri estekādes un tiltus.

    1. Autovadītājs 10.09.2025

      Vēl vienu apli Tukumā nevajag, esošos jau iedzīvotāji neprot izbraukt, lai nenodambētu satiksmi.

  8. Trollītis 10.09.2025

    Nav pašvaldībai piederošas zemes.....Tad nu gan,problēma!Lai militāristi atsavina kara vajadzībām,tas jau tagad dikti populāri,un pēc tam izīrē uz 100 gadiem pašvaldībai.Vismaz kāds labums būtu,savādāk to vien dara kā visus ar kara bubuli biedē!

  9. luks 11.09.2025

    Kad stāvvietā pie stacijas būs stāvēšanas laika ierobežojumi? Nav iespējams novietot transportlīdzekli ,lai sagaidītu vai pavadītu pasažieri. Visu aizņem auto,kuru īpašnieki devušies dienas gaitās uz darbu Rīgā vai kur citur. Varētu pietikt ar divām stundām vai tamlīdzīgi.

  10. Aidzis 11.09.2025

    Vismaz daļu no stacijas autostāvvietas noteikti vajadzētu ar laika ierobežojumu.

  11. .... 17.09.2025

    tā nebija pamanīts, bet šobrīd, ļoti ievēroju, ka stāvlaukums otrpus dzelzceļam ir brrrrriesmīgā stāvoklī. Ieberat takš dažas lāpstas grants tais milzīgajās bedrēs....

Atbildēt Aidzis Atcelt atbildi