Pašvaldība izsludinājusi iepirkumu Multimodālā sabiedriskā transporta tīkla Tukums I projektēšanai. Interesējoties par šī projekta saturu, G. Važa skaidroja, ka tas paredz sakārtot Tukums I stacijas apkārtni un izveidot vienotu transporta mezglu: “Tad, kad sāks projektēt, redzēsim, kā mēs varam savietot gan dzelzceļa staciju, gan autoostu, kā arī apkārtējos laukumus, piebraucamos ceļus un ielas. Turklāt jāņem vērā, ka autoostas ēka neatrodas uz pašvaldībai piederošas zemes, un arī dzelzceļa stacijas apkārtnē lielas iespējas izvērsties nav, jo zemes ir tikai tik, cik ir.” Vaicāts, vai ir plāns pārveidot arī transporta kustību Pasta un Dzelzceļa ielas krustojumā pie dzelzceļa pārbrauktuves, G. Važa skaidroja, ka tas tiks vērtēts – šobrīd transporta kustību organizēt krustojumā nav vienkārši, jo līdz ar automašīnu plūsmu pa ielām vēl jārēķinās ar izbraukšanu no autoostas stāvvietas: “Uzskatu, ka transporta kustība šajā vietā ir neveikla, jo īpaši, ja iebrauc cilvēki no citām vietām, kas Tukumu nepazīst. Vienā brīdī bija doma organizēt apļveida kustību, taču tam nepieciešams viedoklis no «Latvijas dzelzceļa» un «Latvijas valsts ceļiem», vai tik tuvu dzelzceļa pārbrauktuvei to drīkstam darīt – tas tagad būs jānoskaidro.”
Par apli: šāda ideja, diemžēl, nav īsti realizējama, jo pēc loģikas dzelzceļa pārbrauktuves šķērsotājiem vienmēr jābūt prioritātei – citādi radīsies risks, ka uz pārbrauktuves veidojas sastrēgums. Tas būtu bīstami gan satiksmei, gan vilcienu kustībai.
Loģiskāks un drošāks risinājums eksperimenta kārtā būtu uz noteiktu laiku aizliegt caurbraukšanu taisni no kalna, garām pārbrauktuvei, virzienā uz Milzkalni. Atstāt šo iespēju tikai sabiedriskajam transportam un taksometriem. Tad viena vieglā automašīna, kas vēlas braukt taisni, neradītu “pudeles kaklu” visiem tiem, kas grib izbraukt Rīgas virzienā.
es parasti braucot no kalna,skatos gorodiņa virzienā vai nav mašīna. Ja nav,tad spiežu grīdā.Pie Rīgas ielas apļa ,knapi sabremzējos
Tad laikam Tu brauc ar darba mašīnu, jo ar savu mašīnu ir žēl ātrāk braukt, Dzelzceļa iela līdz Rīgas aplītim ir bedraina un var pazaudēt riteņus. No drošības viedokļa, ielas stāvoklis samazina braukšanas ātrumu.
Pareizi. Taisni var aizbraukt pa Rīgas ielu.
Ideja laba, bet ir vēl labāka. Tur, kur tie taisni grib spiest pāri, vajag STOP zīmi nolikt. Lai visus vispirms palaiž
pārvietojiet autoostu tuvāk dzelzceļam.. celaklatni pārvietojiet ap autobusā vietas..
Vai ir domāts arī par Kurzemes ielu? Tā iela ir kā centrālais tranzīts pa visu Tukumu,ieskaitot mežiniekus fūres un tā tālāk. Viss noslogotākā iela,vai nav citi risinājumi?
Tas vilciens jau sen aizgájis. To vajadzēja runāt un domāt pirms Kurzemes ielas rekonstrukcijas. Tagad tikai aplis ap Tukumu, bet kamēr Rīgai nav kārtīgs aplis, te nav ko sapņot.
nobraucot no Stacijas kalna,ir jāveido tunelis Milzkalnes virzienā.
Lētāk nebūs auto estakāde pāri dzelzceļam?
varbūt no Rīgas ielas apļa jāveido gaisa pārvads uz Pļavas ielas pusi, lai nav jānoslogo pārbrauktuve. tāds piedāvājums izskanēja jau 20 gadus atpakaļ.
vispār jau vairāk kā 40. pārvads no mālkalna uz rīgas/meža ielu krustojumu(tad aplis nebija). sanāca tik dārgi, ka pat sovjeti neīstenoja, komunismu celt bija lētāk..
nu jaa.ja kada kiinieshu kompanija.vietejie paprasiis milijardu.gluzhi kaa par zelta tiltu pari daugavai.kinietis uzcelj tadu tiltu par dazhiem desmitiem milijoniem.bet te jau strautam tiltinju uzcelt maksaa milijonus.200 metrus celju taisa 2 gadus.katik ilgaak un slaukt.
Jaapaaicina kiiniesi paliigos lai izplaano un uzbuuvee. Noteikti sanaaks leetaak un kvalitatiivaak.
atbildot ezis :
Ko tur domāt. piemērs Rīgas Slāvu aplis, Dievidu tilts. Dzelzceļam un visam pārējam, pāri estekādes un tiltus.
Vēl vienu apli Tukumā nevajag, esošos jau iedzīvotāji neprot izbraukt, lai nenodambētu satiksmi.
Nav pašvaldībai piederošas zemes.....Tad nu gan,problēma!Lai militāristi atsavina kara vajadzībām,tas jau tagad dikti populāri,un pēc tam izīrē uz 100 gadiem pašvaldībai.Vismaz kāds labums būtu,savādāk to vien dara kā visus ar kara bubuli biedē!
Kad stāvvietā pie stacijas būs stāvēšanas laika ierobežojumi? Nav iespējams novietot transportlīdzekli ,lai sagaidītu vai pavadītu pasažieri. Visu aizņem auto,kuru īpašnieki devušies dienas gaitās uz darbu Rīgā vai kur citur. Varētu pietikt ar divām stundām vai tamlīdzīgi.
Vismaz daļu no stacijas autostāvvietas noteikti vajadzētu ar laika ierobežojumu.
tā nebija pamanīts, bet šobrīd, ļoti ievēroju, ka stāvlaukums otrpus dzelzceļam ir brrrrriesmīgā stāvoklī. Ieberat takš dažas lāpstas grants tais milzīgajās bedrēs....