Publicitātes foto

Cepumi “Selga” atbalstīs bērnus ar dzirdes problēmām

Ar īpašu “Selga” cepumu sērijas izdošanu tiek uzsākta kampaņa „Par īstu bērnību”.

Ar īpašu Selga cepumu sērijas izdošanu tiek uzsākta kampaņa „Par īstu bērnību”. „Vēlamies rosināt sabiedrību pievērst uzmanību bērniem ar dzirdes problēmām un vienlaicīgi palīdzēt bērniem atgūt pilnskanīgu dzīvi,” kampaņas mērķi raksturo Rolands Gulbis, AS Laima un AS Staburadze valdes priekšsēdētājs.

Dzirde ir viena no svarīgākajām maņām, lai bērni varētu iepazīt apkārtējo pasauli un izbaudīt bērnību. Selga cepumus dēvē par bērnības cepumiem, jo tie bieži vien ir pirmie cepumi, ko bērni iepazīst savā dzīvē. Kā zīmolam, kas iestājas par īstu bērnību, Selgai ir svarīgi, lai visiem bērniem būtu laimīga bērnība. Tāpēc tiek uzsākta kampaņa „Par īstu bērnību” un jau šogad astoņi vājdzirdīgi bērni saņems īpaši pielāgotus, digitālus dzirdes aparātus.

Iegādājoties īpašās sērijas Selgas cepumu paciņu, ikviens Latvijas iedzīvotājs būs iesaistījies kampaņā „Par īstu bērnību” un palīdzējis bērniem atgūt pilnskanīgu dzīvi. Aicinām ikvienam cepumu mīļotājam izvēlēties īpašās sērijas cepumus Selga, kā arī aicinām arī citus Latvijas uzņēmumus atbalstīt kampaņu „Par īstu bērnību”.

Dzirdes traucējumi kavē bērna attīstību, tāpēc dzirdes aparātu kvalitāte un pielāgojamība konkrētā bērna vajadzībām ir īpaši svarīga. Sadarbībā ar Latvijas Bērnu dzirdes centru esam izpētījuši, kādi dzirdes aparāti katram no astoņiem bērniem nepieciešami, noskaidrotas iegādes iespējas un izmaksas. Dzirdes aparātus bērni saņems līdz gada beigām.

Kopumā tiks saražotas 1 200 000 labdarības kampaņas „Par īstu bērnību” cepumu paciņas. Tirdzniecības vietās visā Latvijā Selga paciņas būs pieejamas oktobrī un novembrī un tās būs atpazīstamas pēc īpašas kampaņas uzlīmes.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *