Galvenais – sastapt pareizo skolotāju

Vakar P. Stradiņa Medicīnas vēstures muzejā a/s «Grindex» fonds «Zinātnes un izglītības atbalstam» sumināja sešas aktīvākās valsts mācību iestādes, kā arī pasniedza stipendijas uz vienu gadu 10 zinošākajiem studentiem (Ls 150 mēnesī) un pirmoreiz arī 10 skolotājiem (Ls 100 mēnesī).

Vakar P. Stradiņa Medicīnas vēstures muzejā a/s «Grindex» fonds «Zinātnes un izglītības atbalstam» sumināja sešas aktīvākās valsts mācību iestādes, kā arī pasniedza stipendijas uz vienu gadu 10 zinošākajiem studentiem (Ls 150 mēnesī) un pirmoreiz arī 10 skolotājiem (Ls 100 mēnesī).

Stipendijas mūsējiem

Stipendiju saņēmēju vidū – Latvijas Universitātes students Agris Bērziņš (beidzis Tukuma Raiņa ģimnāziju) un Tukuma Raiņa ģimnāzijas ķīmijas skolotāja un direktores vietniece Ludmila Reimate. Lai saņemtu stipendiju, gan studentiem, gan skolotājiem bija iepriekš jānosūta pieteikums.

L. Reimate atzina, ka zinājusi par šo iespēju, ilgi domājusi un pēdējā brīdī pieteikusies. Savukārt A. Bērziņš, kurš mācās ķīmijas fakultātes 4. kursā, stipendiju saņems jau trešo gadu. Paralēli mācībām viņš strādā tās pašas fakultātes fizikālās ķīmijas katedrā un domā iesākto darbu turpināt arī pēc augstskolas beigšanas.

Ražošanai vajag zinošus speciālistus

Kā svinīgajā pasākumā atzina «Grindex» fonda prezidents Kirovs Lipmans, atbalsts tiek piešķirts, lai kopīgiem spēkiem saglabātu zinošu speciālistu potenciālu un vienlaikus saglabātu ražošanu, kas nav iedomājama bez labiem un zinošiem speciālistiem. Savukārt, izglītības un zinātnes ministre Tatjana Koķe un Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs Edgars Zalāns uzrunās teica, ka sadarbība starp uzņēmējiem un izglītības iestādēm ir apsveicama, jo tai ir nākotne: "Inženiertehniskā izglītība nav vieglākais un populārākais ceļš sabiedrības vidū, kā pelnīt naudu. Ja runājam par Latvijas konkurētspēju, tad tieši dabaszinātnes ir tās, kas veido mūsu valsts labklājību."

Ministri gan norādīja, ka pašos pamatos katra cilvēka izaugsme atkarīga no tā, vai viņš savā dzīvē sastop pareizo skolotāju un vai skolotājs spēj radīt interesi par konkrētu mācību priekšmetu, piemēram, ķīmiju un dabaszinātnēm. Savukārt jebkuras pakāpes skolas pastāvēs un produktīvi strādās tad, ja audzēkņi redzēs, ka viņiem ir iespējas iegūtās zināšanas un prasmes pielietot dzīvē.

Komentāri

  1. Prieks par mūsējiem!!! Lai pareizajiem skolotājiem trāpās pareizie skolēni!!!! Lai veicas un viss izdodas!!!!!!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *