Agita Puķīte

Tukuma novada rekonstruētie ceļi esot šauri un ar pārāk dziļiem grāvjiem

Jau vairāki lasītāji redakcijā  interesējušies, kāpēc pagastu rekonstruētie ceļi ir ar tik dziļiem grāvjiem un kāpēc pēc darbu veikšanas tie palikuši tik šauri, ka jau tagad esot bail pa tiem braukt.

Jau vairāki lasītāji redakcijā  interesējušies, kāpēc pagastu rekonstruētie ceļi ir ar tik dziļiem grāvjiem un kāpēc pēc darbu veikšanas tie palikuši tik šauri, ka jau tagad esot bail pa tiem braukt. Piemēram, jaunais ceļš Pūrē esot tik šaurs, ka divas smagās automašīnas uz tā nevarot samainīties.

Tukuma novada domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Volfs: “Kopumā atjaunojamie ceļi ir 5,5 metru plati, turklāt konstruktīvi tie būvēti tā, ka atsevišķās vietās uz grāvju pusi ceļam ir tāds kā pakāpiens, kas laika gaitā dabiski izgreiderēsies un līdz ar to ceļš būs par kādu metru platāks. Iepriekš lauki ir bijuši par ceļu augstāki, taču, lai ceļus saglabātu, tie ir jārekonstruē. Un ceļu būves ābece ir – ja būs grāvji, ceļš būs sausāks un tā nestspēja sliktos laika apstākļos – lielāka. Tā kā intensitāte šajos ceļos nav liela, autovadītājiem, redzot pretimbraucošo transportlīdzekli, ir jāpiebremzē un jāsamainās.”

29 komentāri

  1. Ll 04.12.2017

    Tāpēc kad domā ar ..... nevis galvu.

    1. laucinieks 04.12.2017

      Un tajā ...., protams smadzeņu vietā ir tas, kam tur arī ir jābūt.

  2. yo 04.12.2017

    Jā, nav ko braukt tur tā visiem uzreiz, ka jāmainās! Un, ja kas priekšroka ir lielākajam spēkratam, pārējie, lai brauc atpakaļgaitā līdz tuvākajam krustojumam.

  3. džūksteniece 04.12.2017

    ...uztaisiet ari man šādu ceļu..priecātos..tagad renes vietām līdz ceļiem un
    dubļu jūra..

  4. janka 04.12.2017

    Ceļa slīpums vel uz grāvja pusi... Ziemā būs jautri !

    1. ??? 04.12.2017

      pridurok, uz kuru pusi jābūt ceļa slīpumam, ja ne uz grāvja pusi???

    2. nu, vecīt 04.12.2017

      Nopērc ziemas riepas, un būs ok
      nevietā čakarē būvnieku šoreiz

  5. ieteikums 04.12.2017

    Attiecīgā dvēseles stāvoklī, kad jūra ir līdz ceļiem, samainīties ar pretimbraucošajām mašīnām var arī pa grāvjiem.

  6. Es 04.12.2017

    Un kas tā par pļurzu apmalēs?! Atkal kaut kas ar pārlieku māla piedevu, lai sasalstot un atlaižoties ceļš kā putukrējums no tortes noslīdētu grāvī. Tieši tāpat kā tas bija ceļā uz Zanti un vēl šur tur, kur ceļus ”atjaunoja” pērnajā ziemā?!

  7. Kāpēcis 04.12.2017

    Un ko man darīt, ja kombains brauc pretīm???? Tas pats ir kādi 4 metri plats. Mna ko 50 cm. jāielokās ar savu volvo???

    1. redz 04.12.2017

      kombainam heders būtu jāvelk aiz muguras, a, ka ne, lai pats brauc apakaļam

      1. laucinieks 04.12.2017

        Un ko man darīt, ja traucos ar savu veco Kolosu vai Ņivu? Kas man hederi tiem uz jumta bagāžniekiem jāsien!

        1. aber 05.12.2017

          noteikumi visiem vienādi

    2. sietiņš 05.12.2017

      iepriekšējā nedēļā jānoskaidro pašvaldībā, vai pa ceļu nebrauks kombains :)))

    3. ervins 08.12.2017

      4m plats kombains, pašam paliek 50cm? :D:D vecīt tu esi cirvis, ceļš ir 5,5m plats kādā veidā tev paliek 50cm?

  8. aber 05.12.2017

    Ceļu remonti veikti godam.
    Agrāk kasījās, ka ceļi par platu, uzturēšana dārga.
    Tgd- par šauru.
    Nu, nav par šauru, ārzemēs tikpat plati vien ir, mācāmies pieklājību uz ceļa, un viss būs OK!!!

    1. Zane 05.12.2017

      Pilnībā piekrītu. Plati ceļi ir padomijas mantojums
      Vajag normāla platuma, labi koptu ceļu, ziemas riepas un vēl braukt jāmāk.

    2. Jaudzems 06.12.2017

      Runājot par šauriem ceļiem, tie nebūt nav vajadzīgi plati, jo citās valstīs viņi ir vēl šaurāki, tā lai pa to varētu pārvietoties viena mašīna un nobrauktuvju vietās samainīties ar pretīm braucošo, kā arī vietas pietiek pat lielgabarīta tehnikai kura ir krietni palatāka par kombainiem. Lai ekonomētu līdzekļus pie nepietiekošas satiksmes intensitātes, tie ir jābūvē šaurāki tādējādi ekonomētu līdzekļus un uzbūvētu lielāku skaitu km. Būsim saprotoši viens pret otru, dosim ceļu samainoties un brauksim labāk pa šauriem ceļiem nekā neceļiem. Visi padomju laikā būvētie ceļi būtu jāsašaurina līdz minimumam lai varētu vairāk salabot brūkošo ceļu infrastrukturu.

  9. Cukurs-Zuckerman 05.12.2017

    Brēka par ceļu mazo platumu it kā uz tiem ceļiem satiksmes intensitāte būtu kā uz Ventspils šosejas.
    Tad jau var brēkt arī par šaurajiem mežu ceļiem.
    Redzi tālumā transporta līdzekli, piebremzē un nobrauc malā , nevis kā āzis brauc pretī, nesamazinot ātrumu!

  10. urda 05.12.2017

    šoreiz komentāri labāki par pašu problēmu.
    vislabāk man patika ka samainīties var pa grāvjiem :D

    Un vel par to putukrējumu:D
    Jūs cilvēki esat unikāli, katrs savā būtībā:)))

  11. lauksaimnieks 05.12.2017

    tas volfs ir pilnīgs muļķis, vai kā?

  12. Gunārs 06.12.2017

    Šādiem ceļiem ik pa gabalam jāizbūvē "kabatas" transporta izmaiņām. Dziļi grāvji ir laba lieta....sausi ceļi.

    1. Eu!? 06.12.2017

      Visi, kas te spriedelē par to, cik viss labi un forši, kā ārzemēs, tik stulbie pāķi braukt nemāk un ar pārāk platu tehniku ”nesās” pa vērtīgajām ”jaunbūvēm”, apskatieties, kādi tie ”atjaunotie” un dažviet jau pašvaldības pieņemtie ceļi ir! Mīksti un ar pamatīgām bedrēm; pēdējās dienās nav novērots, ka kāds mitrums daudz būtu mazinājies, toties slīde uz grāvi pa garantēto apledojumu norit godam!

  13. 000 06.12.2017

    Jāpiebremzē un jāsamainās - GRĀVĪ

  14. Eriks 07.12.2017

    Normaali celi ar normaliem gravjiem, tas lai vietejiem ziemaa buutu pelna ar traktoru vilkt laukaa {^_^}

  15. JANIS KLAVA 07.12.2017

    tas tagad ir standarts. satiksmes ministrs jau tak teica kad latvija celi esot par platiem.

  16. Viktors 08.12.2017

    Tikai puņķutapas šoferīši nevar pabraukt viens otram garām. 100% , ja nebūtu grāvji tad cilvēki raudātu par to kādēļ netiek grāvji veidot kur ūdeni notecēt :D

    1. Janka 12.12.2017

      Redzeesim atkalas laikaa kad cels buus spogulis un tad pameigini uz tada cela apmainities.

Atbildēt Eriks Atcelt atbildi