Aculiecinieka foto

Otrdienas rīts sākas ar notriektu gājēju

Šorīt, 14. janvārī, pulksten 8.12 kāda 1953. gadā dzimusi sieviete šķērsoja gājēju pāreju Pasta un Meža ielas krustojumā. Savukārt 1949. gadā dzimis «Volvo V40» vadītājs, braucot no Pasta ielas, tajā pašā laikā veica kreiso pagriezienu un nepārliecinājās, vai ceļš tiešām brīvs. Rezultātā sieviete tika notriekta un pēc negadījumā nogādātas ārstniecības iestādē. 

Šorīt, 14. janvārī, pulksten 8.12 kāda 1953. gadā dzimusi sieviete šķērsoja gājēju pāreju Pasta un Meža ielas krustojumā. Savukārt 1949. gadā dzimis «Volvo V40» vadītājs, braucot no Pasta ielas, tajā pašā laikā veica kreiso pagriezienu un nepārliecinājās, vai ceļš tiešām brīvs. Rezultātā sieviete tika notriekta un pēc negadījumā nogādāta ārstniecības iestādē.

 

Komentāri

    1. Ja jau veica kreiso pagriezienu, tad gājējai bija kādu laiku zaļais luksaforā, un ja vidusceļā palika pa sarkano, tad jau tāpat jādod ceļš, nevis jābrauc nost..

  1. Kas tieši ir neprognozējams? Tas, ka gājējs var iet pāri gājēju pārejai, Jūs to tiešām marķēsiet kā “neprognozējamu”? Kur un kā pagadās Jūs variet teikt, ja kāds, bez atstarotāja, tumšajā diennakts laikā skraida, nejau pie gājēju pārejas.

    Jā, laba ideja, vajadzētu ieviest kādus noteikumus.. piemēram – gājēju pāreju un luksoforu? Nezinu, iespējams, ka vainīgais ir Jūsu ģimenes loceklis vai paziņa, vai arī, iespējams, jums paurītī tukšums.

      1. Vai rakstā iet runa par vispārējo situāciju uz ceļiem? Runa iet par notriektu gājēju, konkrētā situācijā, uz gājēju pārejas! Jūs tajā pašā laikā pārmetat, ka, redz, gājējiem apģērbs nav piemērots, šķērso ielas, kur pagadās. Un runājiet par kaut kādu mistisku vajadzību ieviest jaunus noteikumus.. ko vēl vairāk par gājēju pāreju un luksoforu, jūsuprāt, vajag? Pie pārejas nolikt kasti, kur katram gājējam, šķērsojot ceļu, uzvilkt zaļu vesti?

      1. Ko redzēt nevar, bet vienmēr ir jārēķinās, ka viņš tur var būt. Teikt, ka tas ir neprognozējami, ka gājējs var iziet uz GĀJĒJU PĀREJAS ir pilnīgākais absurds.

        1. Iekāpjat mašīnā un pabraucat pa tukumu,un tad redzēsiet kāds var būt neprognozējams gājējs uz pārejas.Tas ,ka ir pāreja nevajag domāt,ka uz viņas var iet vai skriet,nepārliecinoties un nepagriežot galvu pa labi vai kreisi.
          It īpaši vecāka gadagājuma cilvēki neskatās vai mašīna spēs apstāties pirms gājēja pārejas.

  2. Palasu komentārus un brīnos. Daiļd…i.
    Atri braukt tai līkumā nav iespējams ap 8:00, satiksme vājprātīga. Taisot tur kreiso pagriezienu, gājējs ir tik pat kā neredzams, ja nāk no tā kalniņa lejā. Un ne velti saka, ka mijkrēslis ir visbīstamākais laiks, kad braukt ar auto. Es nekādā gadījumā neattaisnoju šoferi, noteikti nē! Taču gribētu aicināt arī gājējus kaut mazliet, bet aizdomāties vai viņš ir redzams citiem satiksmes dalībniekiem.
    Veselību cietušajam un stiprus nervus autovadītājam.

    1. Jā, veslību cietušajai un IZTURĪBU šoferim. Gājējiem ir arī pienākumi ne tikai tiesības un tas ir ierakstīts CSN. nenovēlu nevienam nonākt šàdà situàcijà.

  3. Kāpēc šādām publikācijām neatslēdz komentārus. Kāpēc jālasa šos stulbums. Šoferis pat neapjautājas par mammas veselību. Ntz lūdzu nelikt šādas publikācijas vai atslēgt komentārus!

    1. Jūs domàjat šoferim nav šoks! Arī tas ir jàsaprot, ka arī šoferis ir cilvēks, kuram ar to ir jàsadzīvo un jápàrdzīvo, gan jau apjautàsies. Un vai šis cilvēks pazīst cietušo, vai vińam ir kontakti, lai sazinātos ar cietušo vai tuviniekiem, lai apjautātos?

    2. Es visu redzeju, tur vēl bija sieviete blakus vinam, kas loti “aktivi” iesaistijas!cilveks guleja zeme bet vini tur tik platija rokas teloja ka nekur nav vainigi! Cilveks par uz zemes nekustejas! Veinigais kas satrauca lai nav vainigi, pat Ātrajai palidzibai kad atbtauca klupa virsu ar saviem skaidrojumiem! Loti loti NECILVECIGI

  4. Es domāju, ka veciem cilvēkiem, šajā gadījumā 80gadīgam večukam, ir stigras veselības pārbaudes reizi gadā jāiet, lai vsp varētu saprast vai tādu var laist satiksmē …

  5. Es šorīt tieši tur braucu,mašīna kas notrieca gājēju bija 2 mašīnas pirms manis! Pirmkārt; cilvēks tika notriekts uz gājēju pārejas un laukā bija jau gaiš! Otrkārt ;mums braucot no Pasta ielas bija zalā gaisma un bija jādod kājām gājējiem škērsot pāreja, tādēl 100%vainīgs vadītājs! Lai atkārto Cela noteikumus un domā ar galvu nevis meklē vainigos!

  6. Gàjéjiem pirms škètsot brauktuvi, arī regulējamu gājēju pāreju IR jàpàrliecinàs vai autovadītàjs viñu ir pamanījis un dod cełu, nevis jàskrien pàri, tàpèc, ka załais deg luksaforà. Šoferiem pie auto stūres, nogriezoties pa labi vai pa kreisi ir arī tà saucamàs “aklàs” zonas (loga ràmis-stoika saucamà).

    1. Paklau, tu, rāmi, cilvēks gāja no rimi puses, viss ir lieliski pārredzams. Protams, ka vienmēr ir gājējam jāpārliecinās, savas drošības labad, bet tu tagad sagriez, ka gājējs ir tik pat vainīgs kā tas aklais ērms pie stūres. Vadītāja apliecību nost tādam pridurakam.

    2. “aklā” zonā ir aizmugurējos sānos, gudrais. Priekšā ir tikai stoika, dēļ kuras varbūt apgrūtināta redzamība. Bet ja ir apgrūtināta redzamība, ir jānomet ātrums vai jāapstājas, lai pārliecinātos, ka ceļš ir brīvs. Tas, ka tur ir gājēju pāreja nav jaunums.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.