Būs izmaiņas SEB bankas darbā Kandavā

Pirms nedēļas, jūlija pēdējā ceturtdienā, notika kārtējā Kandavas novada domes sēde, kurā viens no aktuālākajiem jautājumiem bija par pārmaiņām SEB bankas darbībā.

Pirms nedēļas, jūlija pēdējā ceturtdienā, notika kārtējā Kandavas novada domes sēde, kurā viens no aktuālākajiem jautājumiem bija par pārmaiņām SEB bankas darbībā.

Lai detalizēti izskaidrotu ieceri par SEB bankas Kuldīgas filiāles Kandavas klientu apkalpošanas centra modernizāciju, uz sēdi bija ieradušās SEB bankas pārstāves Ieva Tetere, Agnese Strazda, Baiba Priedīte un Inga Kaltniece. Vispirms bankas valdes priekšsēdētāja, viceprezidente I. Tetere vairākkārt uzsvēra, ka banka Kandavā netiek slēgta, bet, atbilstoši mūsdienu tehnoloģijām, tiek mainīts klientu apkalpošanas modelis, kāds tiek ieviests ne tikai Kandavā, bet veiksmīgi jau darbojas citās līdzīgās mazpilsētās, kā piemēram, Dobeles novadā, Aucē. Šobrīd vēl klientu apkalpošana bankā rit ierasto gaitu un klienti var veikt skaidras naudas darījumus kasē, bet paralēli blakus telpā uzstādīta un darbojas «naudas mašīna» jeb iemaksu – izmaksu bankomāts, kurā darījumus var veikt gan privātpersonas, gan uzņēmumi. Kopš pagājušās trešdienas tam līdzās vietu ieņēmis arī Internetbankas termināls, kuru klienti var izmantot Ibankas operāciju veikšanai.

Kā informēja I. Tetere, pārejas process ilgs līdz septembrim, bet pēc tam klientu apkalpošanas centrā bankas darbinieks – konsultants būs pieejams tikai trīs dienas nedēļā – pirmdienās, trešdienās, piektdienās no 9.00 līdz 17.00, ar pusdienas pārtraukumu no 12.30 līdz 13.30. Finanšu konsultācijas ietvers visu to pakalpojumu spektru, ko klients bankā saņem šodien, atskaitot skaidras naudas operācijas un valūtas maiņu. 

Vairāk lasiet 2. augusta laikrakstā.

Komentāri

  1. Kur gados vecākie cilvēki lai apgūst internetbankas lietošanu?Vai tad SEB bankā trūka klienti kādreiz?Bankā vienmēr bija vairāki cilvēki rindā ,bankas darbinieces ļoti laipnas un zināja visu paskaidrot,maksājumi aizgāja ātri,nevis kā pastā nedēļu jāgaida līdz nonāk citas iestādes kontā tagad jābrauc uz Tukumu, vai kur citur.Vai tad par parastiem cilvēkiem nevarēja padomāt?Ļoti žēl

  2. Kāpēc novada pašvaldība atbalsta tādu faktu?Kas tas par novada centru – ne slimnīca,ne banka vairs? Būvē tik lielveikalus

  3. Vai Tad beidzot neesat sapratuši – bankām svarīga tikai peļņa, nevis klientu ērtības?

  4. Profesors auditorijā skaidro: Nav lielākā puse un mazākā puse! Puse ir tikai puse!!!
    Bet es skatos, ka lielākā puse no jums to nesaprot.

  5. Cik banka prasīja pašvaldībai, lai viss paliktu pa vecam? Vai bankas lēmums tikai pieņemts zināšanai?

  6. Vai tiešām Kandava paliks bez bankas?Ja SEB atsakās no Kandavas varbūt kāda cita banka var to izmantot un un atvērt savu filiāli.Kandavnieki par to būs tikai pateicīgi

  7. Vai tiešām Kandavas pašvaldībai ir tik vienaldzīgas iedzīvotāju vajadzības, ka var piekrist slēgt banku? To taču izmantoja viss novads, un ne jau katram ir iespēja tikt uz Tukumu.Domājiet ko dariet arī kādreiz.

  8. Bankas pārstāves teica, ka tikušās ar Bāreņa kungu. Ko savstarpēji runājuši nav zināms. Domāju, ka Banka ir no pašvaldības neatkarīgs "iestādījums. " Pašvaldība var vienīgi slēgt savus kontus šai bankā, lai kaut kā atspēlētos.

  9. Vai konsultants izsniegs arī kontu izrakstus un redzēt kādi maksājumi un uz kurieni veikti,vai palīdzēs veikt maksājumus ar to naudas mašīnu vai jau laicīgi jāatver konts pastā,kur gan paiet ilgāks laiks līdz maksājums nonāk galā,citādi jau nekas.Vai tiešām nevienai citai bankai arī Kandavas iedzīvotāji nebūs vajadzīgi?

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *