Kāpēc Jelgavas ielā jau lāpa bedres?

– Pagājušajā nedēļā redzējām, ka Jelgavas ielā jau tiek lāpīta pirmā bedre. Interesanti, vai pusgads maz pagājis no dienas, kad tur asfaltu ierīkoja? Nav taču! Atceros, ka uz jūsu uzdoto jautājumu Šulca kungam, kāpēc ir jāuzplēš labs asfalts, viņš teica: tā kā iepriekš liktās kārtas esot tikai remonts, tās īstās tikšot uzliktas tagad. Un tā to arī izdarīja – šo ielu šovasar "kapitāli" rekonstruēja. Varbūt šīs joprojām nav tās īstās asfalta kārtas, ja jau tagad bedres jāremontē? Aizejiet apskatieties, tūlīt bedres būs arī citās vietās!…

– Pagājušajā nedēļā redzējām, ka Jelgavas ielā jau tiek lāpīta pirmā bedre. Interesanti, vai pusgads maz pagājis no dienas, kad tur asfaltu ierīkoja? Nav taču! Atceros, ka uz jūsu uzdoto jautājumu Šulca kungam, kāpēc ir jāuzplēš labs asfalts, viņš teica: tā kā iepriekš liktās kārtas esot tikai remonts, tās īstās tikšot uzliktas tagad. Un tā to arī izdarīja – šo ielu šovasar "kapitāli" rekonstruēja. Varbūt šīs joprojām nav tās īstās asfalta kārtas, ja jau tagad bedres jāremontē? Aizejiet apskatieties, tūlīt bedres būs arī citās vietās!…

Tukuma novada domes preses konferencē 9. janvārī domes priekšsēdētājs Juris Šulcs skaidroja, ka firmu «Strabag» situācija pārrunāta, uzdots veikt urbumus šajā ielā, lai laboratoriski noskaidrotu, kas ir par vainu: "Esam arī saskaņojuši ar uzņēmumu, ka visus izmeklējumus, visus papildu darbus uzņēmums veiks par saviem līdzekļiem. Turklāt objektam ir arī divu gadu garantija. Tiklīdz būs zināms laboratorijas slēdziens, būs zināms, kas ir par problēmām, un tad uzņēmums informēs par tālāko rīcību. Skaidrs, ka normāli tas nav, ja jau tagad jātaisa ciet bedres – šādam asfaltam jāstāv vismaz piecus līdz septiņus gadus, ja ne ilgāk. Tā kā šeit ieguldīta Eiropas nauda, vismaz piecus gadus asfaltam jābūt nevainojamam. Tā ka patiesībā šī ir uzņēmuma goda lieta."
Sazinājāmies arī firmas «Strabag» tehnisko direktoru Kārli Balgalvi un noskaidrojām, ka urbumi asfalta segumā jau ir izdarīti, asfalta paraugi paņemti un nodoti laboratorijai izanalizēšanai. Kad paraugi tiks izžāvēti, sadalīti un notestēti, tad arī varēšot izdarīt secinājumus. Iespējams, rezultāti varētu būt zināmi līdz nedēļas beigām vai nākamajā nedēļā.

Komentāri

  1. Vai tad tiešām nebija ko bildēt Jelgavas ielā, ka jāliek Rūpniecības ielas bildes? Vai arī top raksts par Rūpniecības ielu un, taupīšanas nolūkos, bilde viena? Lai gan, šīs bedres izskatās iespaidīgāk, tas laikam īstais iemesls.

  2. Droši kāds tai redakcijai kaut ko pa prātam nebija izdarījis,vai arī kāds iebraucējs,tas bildētājs pie tās Maximas atvēršanas tā noguris bija ka vēl šodien nevar saprast ko bildē.

  3. Stulbs virsraksts rakstiņam. "Kāpēc jau lāpa bedres?" Vai tad labāk būtu tās nelāpīt?

  4. Bet kas tad kontrolēja ja šodien jau bedres droši kādam atleca.skaitļus uztaisa kā vajag tur nevajag 21gadsimtu un internetu.

  5. Un kapēc tad klusē, ka asfalts jau no uzlikšanas brīža bija nekvaletatīvs? Uzreiz pēc pēdējās kārtas uzlikšanas uz ass līnijas ar kāju varēja izkasīt bedri. Ko vienkārši aizmālēja ar piķi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *