Remontdarbu laikā deformācijas šuvju zonā viena josla tiks slēgta un satiksme tiks novirzīta pa brīvo joslu, kas šaurākajā vietā būs 3 m. Satiksmi regulēs ar ceļazīmēm, ātruma ierobežojums darbu vietā 50 km/h, remontdarbu posmā 70 km/h. Aicinām autovadītājus rēķināties ar palēninātu satiksmi, šķērsojot remontdarbu vietu.
Cik tur var remontēt??? Pirms pāris gadiem jau šo tiltu ilgstoši remontēja…
Tur tomēr ir liela satiksmes plūsma un daudz smago šķērso tiltu. Tad jau nav brīnums, ka šuves netur slodzi.
So tiltu remonte katru gadu. Par iztereto naudu varetu blakus jau uzcelt jaunu. Karteja naudas atmazgasanas shema…
Precīzāk sakot, pagājušajā gadā jau šuves remontēja. Gan jau kārtējie brāķdari.
Superremonts pirms pāris gadiem, un divreiz gadā kaut ko remontē. ‘Izcils” darbs.
varēja neremontēt, tad pāri tiltam brauktu līdzīgi kā pāri sliedēm pie Tukums 2 !!! Arī tēma par ko sašust būtu “lielāka”.
Caur Jūrmalu vispār nav iespējams braukt, vāks pie vāka, ielāps uz ielāpa, it kā bagāta pilsēta, bet ceļš sliktāk par grunteni.
Tās šuves katru gadu vismaz trīs reizes remontē. Kas par to maksā?
Par to maksā nodokļu maksātāji.