Šobrīd novērojams jauns krāpnieku aktivitātes vilnis, īsziņās aicinot klientus it kā Latvijas Pasta mājaslapā precizēt sūtījuma datus. Saņemot līdzīga satura ziņojumus, lūdzam vienmēr primāri pārbaudīt sūtītāja adresi – sūtītāja nosaukumam jābūt pasts.lv, tāds pats ir arī uzņēmuma mājaslapas nosaukums.
Kā iespējams sevi pasargāt?
- Pārliecinieties par sūtītāja e-pasta adresi. Latvijas Pasta e-pasti vienmēr beidzas ar @pasts.lv;
- Apdomājiet vai tiešām gaidiet sūtījumu;
- Nespiediet uz aizdomīgām saitēm, kas iekļautas e-pastos vai īsziņās. Ja gaidiet sūtījumu, pārliecinieties par tā statusu, izmantojot sev pazīstamus un drošus rīkus, piemēram, https://pasts.lv/lv/kategorija/sutijumu_sekosana/;
- Neizpaudiet savus personas datus, t. sk. vārdu, uzvārdu, personas kodu vai bankas konta numuru, kartes datus e-pastā vai telefoniski;
- Ja rodas šaubas par saņemtās informācijas patiesumu, sazinieties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni 67008001, 27008001, vai e-pastā info@pasts.lv.
Aicinām būt vērīgiem un pasargāt sevi!