“Maxima Latvija” jau ir reaģējusi un nosūtījusi pieprasījumu bloķēt krāpniecisko saturu, kā arī ir iesniegts iesniegums Valsts policijā par konkrēto gadījumu.
“Tas ir patiesi skumji, ka tik sarežģītā situācijā ir negodprātīgi cilvēki, kas izmanto “Maxima” vārdu, lai gūtu sev labumu. Esam jau vērsušies atbildīgajās institūcijās, lai cīnītos pret šo viltus loteriju. Šobrīd mums viesiem vajadzētu būt vienotiem, ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par mūsu pašu un līdzcilvēku veselību trauksmainajā Covid-19 vīrusa izplatības laikā. Jau esam informējuši, ka stājoties spēkā ārkārtas situācijai, lai samazinātu cilvēku masveida pulcēšanos publiskās vietās un, rūpējoties par cilvēku veselību, esam pieņēmuši lēmumu samazināt reklāmas aktivitātes un pārcelt ieplānotās akcijas,” komentē Liene Dupate-Ugule, “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja.
“Maxima” atgādina, saņemot šādus un līdzīgus ziņojumus, tie ir rūpīgi jāizvērtē – jāidentificē ziņojuma sūtītājs, ziņojuma saturs, interneta adrese, uz kuru ved ziņojums un to, vai īsziņas saņēmējs ir piedalījies kādā loterijā vai izlozē.
“Maxima” vērš uzmanību, ka īsziņas tiek sūtītas tikai klientiem, kas to atļāvuši savos “Paldies” profilos, kā arī to nosūtītājs vienmēr būs “Maxima” vai “Paldies”. Saistītās saites vienmēr vedīs uz uzticamu avotu – www.maxima.lv vai citu ar veikalu saistītu avotu. Klientiem nekad nav jāpiesakās trešo pušu pakalpojumiem, jāmaksā par papildus pakalpojumu abonēšanu vai balvu piegādi. Ja esat saņēmuši “Maxima” īsziņu vai e-pastu, kura uzticamība rada bažas, aicinām rakstīt mums sociālajos medijos, uz e-pastu info@maxima.lv vai zvanīt uz informatīvo tālruni 80002020.
Šitie ir tie, kuri bieži ganās maksimā un liek aizpildīt anketas it kā uz izlozi. Pēc tam aicina pilnīgi visus, ķipa ”laimējušos” uz izloz, bet īstenībā doma ir iesmērēt par naudu kādu preci vai ceļojumu. Pats trakākais, ka auni bariem aizpilda šīs anketas! Un tad jautājums maximai. Kapēc tad viņi atļauj tur rīkot šādas pulcēšanās anketu aizpildīšanai?