Apsildīto vagonu skaits tiks samazināts 27 vēlajos vakara reisos darba dienās, 22 – brīvdienās. Lēmums ir balstīts uz pasažieru skaita analīzi šajos reisos, aprēķinot nepieciešamo vagonu skaitu to optimālam piepildījumam.
Aukstajā sezonā salona gaisa temperatūra elektrovilcienos tiks uzturēta robežās no +14°C līdz +16°C grādiem. Tas tiek veikts atbilstoši līgumam ar VSIA “Autotransporta direkcija” par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu reģionālos starppilsētu nozīmes maršrutos pa dzelzceļu. Tajā ir noteikts, ka salona gaisa temperatūrai vilcienā ziemā ir jābūt ne zemākai par +14°C, kas saskan arī ar vispārējām higiēnas prasībām. Padodot vilciena sastāvu pasažieru iekāpšanai, gaisa temperatūrai vagona salonā jābūt ne zemākai par +10°C, savukārt +14°C jāsasniedz ne vēlāk kā vienas stundas laikā.
Lai samazinātu elektroenerģijas un dabasgāzes patēriņu, “Pasažieru vilcienā” ir veikta arī gaismekļu nomaiņa, optimizēta sadzīves tehnikas lietošana, nomainīti logu bloki jaunajā riteņpāru cehā, noliktavas ēkā ierīkota ventilācija ar rekuperācijas sistēmu, ražošanas telpās apkures periodā gaisa temperatūra samazināta līdz normatīvajos aktos noteiktajai minimālajai temperatūrai. Attālinātās strādāšanas princips ir daļēji ieviests tiem darbiniekiem, kuriem darba pienākumu veikšanai nav jāatrodas darbavietā, un darbiniekiem, kuri nenodrošina pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu.
Cik ir sanācis braukt laikos, kad vilcieni ir pilni ar cilvēkiem, no siltuma tāpat ne miņas.
Ieliek električkā Godmaņpapa taupības pečku dddd
Lai tik neaizmirst samazināt biļešu cenas, citādi maksājam par komfortu, kuru nevar saņemt!