Aicina uz bezmaksas semināru klientu apkalpošanā

Biedrība Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem “ZELDA” (www.zelda.org.lv) aicina uz divu dienu apmācību semināru: “Kā efektīvi komunicēt ar klientiem, ja viņiem ir garīga rakstura traucējumi?” (Tukums, 03.04. – 04.04)

 

Šis seminārs būs noderīgs, ja:

·       Vēlies, lai Tu un Tavas organizācijas darbinieki būtu pārliecināti par savu darbu un strādātu atbilstoši mūsdienu izpratnei un zināšanām par dažādiem traucējumu veidiem;

·       Vēlies uzzināt, kā nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem;

·       Vēlies saprast, kā vislabāk sazināties ar cilvēku ar garīga rakstura traucējumiem, kā sagatavot un pasniegt pieejamu un saprotamu informāciju;

·       Vēlies uzzināt, ka rīkoties nestandarta situācijās, ja Tavs klients ir cilvēks ar garīga rakstura traucējumiem.

Seminārs paredzēts: valsts un pašvaldību institūciju darbiniekiem, vispārējo pakalpojumu sniedzējiem (apkalpošanas, banku, tirdzniecības sektora, sabiedriskā transporta un bibliotēku un citu vietējo iestāžu darbiniekiem), darba devējiem, reģionālo mediju pārstāvjiem, u.c.

Dalībnieki pēc semināra saņems apliecinājumu par apgūto mācību programmu!

Dalība: bezmaksas, dalībnieku skaits grupā ir ierobežots (20 vietas).

Norises laiks un vieta: 03.04. (plkst.:10-00-17-00) un 04.04.2024 (plkst.: 10.00-16.00),   Viesu nams “Stelles”, Talsu iela 74, Tukums  ; nodrošinātas kafijas pauzes.

Kā pieteikties: https://forms.gle/HdHDDDrhnxxf2g3o8

 

 

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *