Par ūdensprojektu un šobrīd neizbraucamām Kandavas ielām

– Vēlējos pajautāt, cik ilgi vēl paliks neizbraucamās ielas pilsētas centrā? Depo laukumā uzņēmums «Ostas celtnieks» ieklāja asfaltu, tur atstājot laukumus tikai ar šķembām, un lielākā problēma ir tā, ka ieklātais asfalts ir par sprīdi zemākā līmenī par veco asfaltu. Cik zinu apakšā ir pilns ar avotiem, iepriekšējais asfalts bijis biezā slānī. Kad nāks augšā avoti, atkal būs problēmas. Vai tas tik tiešām tā tiks atstāts? – jautā mūsu lasītāja, Kandavas iedzīvotāja Marija.

– Vēlējos pajautāt, cik ilgi vēl paliks neizbraucamās ielas pilsētas centrā? Depo laukumā uzņēmums «Ostas celtnieks» ieklāja asfaltu, tur atstājot laukumus tikai ar šķembām, un lielākā problēma ir tā, ka ieklātais asfalts ir par sprīdi zemākā līmenī par veco asfaltu. Cik zinu apakšā ir pilns ar avotiem, iepriekšējais asfalts bijis biezā slānī. Kad nāks augšā avoti, atkal būs problēmas. Vai tas tik tiešām tā tiks atstāts? – jautā mūsu lasītāja, Kandavas iedzīvotāja Marija.

Situāciju komentēt lūdzām SIA «Kandavas komunālie pakalpojumi» valdes priekšsēdētāju Ervīnu Ruņģi. Viņš skaidroja:
– Kamēr ilgs ūdensprojekts, jārēķinās ar mazākām vai lielākām neērtībām pilsētās ielās – tas ir pašsaprotami. Jebkuri rakšanas darbi ielās rada neērtība autobraucējiem un dara piesardzīgus arī kājāmgājējus. Jautājumā par asfaltu pilsētas centra laukumā jeb, kā to kandavnieki visbiežāk mēdz dēvēt, Depo laukumā, varu apstiprināt, – viss notiek, atbilstoši projektam, un asfalts tiek ieklāts divās kārtās. Lai nenāktos satiksmi slēgt visā laukumā uzreiz, ūdens pievadi tiek izbūvēti un rekonstruēti pakāpeniski, kas uz kopējā laukuma fona veido atsevišķus kvadrātus, līdzīgus ielāpiem. Kad kārtējais posms ir galā, tiek noklātas šķembas un pēc tam asfalta seguma pirmā kārta, kas, kā minējusi vērīgā kandavniece, tiešām ir redzami zemāks nekā pārējais segums, jo noslēgumā virs tā tiks klāta asfalta otrā kārta, kas, noslēdzot darbus, būs vienā līmenī ar visu pārējo segumu. Bet – kas tiesa, tiesa – pazemes avoti ir Kandavai īpaši raksturīgi, – no tiem diemžēl neizbēgt.
Varu apstiprināt, ka darbi, kas saistīti ar ūdensprojektu, nav iekavējušies un rit pēc plāna, tos pabeigt paredzēts līdz šī gada nogalei – laikā starp Ziemassvētkiem un gadu miju. Šī projekta īstenošanas laikā gribētu atkārtoti aicināt iedzīvotājus būt saprotošiem: ja rit tik vērienīgs projekts, jārēķinās ar neērtībām un satiksmes ierobežojumiem, kā arī ar pēkšņiem un iepriekš neparedzētiem ūdenspadeves traucējumiem pilsētā. Tā pirmdien lielākā daļa pilsētas iedzīvotāju palika bez ūdens apgādes, to atjaunot diemžēl izdevās tikai nākošajā dienā. Projekta otrā kārta vairāk saistās ar ūdensapgādes sistēmu rekonstrukciju, un te sastapāmies ar nopietnu šķērsli – trūkst informācijas, precīzas shēmas par 60. gados izbūvētajām pazemes komunikācijām. Tā tas bija arī šajā gadījumā: pievadi, atbilstoši projektam izbūvēti, bet ūdens līdz patērētājiem nenonāk, jo vecās pazemes komunikācijas, kā izrādās, atrodas pavisam citur. Lai izietu no situācijas un ūdenspadevi atjaunotu, celtniekiem nācās veikt papildu darbus, ārpus esošā projekta ietvariem.
Lai tagad, projekta īstenošanas laikā, izvairītos no līdzīgām situācijām, gribu aicināt iedzīvotājus katra iespēju robežās nodrošināties ar ūdens uzkrājumiem mājokļos!

Komentāri

  1. Bet kas segs zaudējumus gadījumos kad pēc ūdens pātraukumiem lai tiktu pie tā ir jānotecina liels daudzums "kafijas" krāsas šķidruma? Skaitītājs jau nešķiro… Un ja vēl pēc tā visa vēl pacels tarifus, tad vispār nebūs ko labu pateikt

  2. velns nav tik melns ka mālē ka tik kaut ko varētu noliegt mani gan apmierina ta’kā nav ko bļaustīties.

  3. tak beidzot uzlejiet uz visa ceļa jaunu asfaltu, lai nav jāizvairās no katras akas un bedres. no veikala ”linda” līdz Elvi! 🙂

  4. Beidziet purkšķēt kā pupas un zirņus saēdušies! Darbi beigsies un visu sakārtos! Var atrast apkārtceļus, ja negribas pa bedrēm kratīties. Neko nevar izdarīt dienas vai nedēļas laikā, šie ir lieli darbi un labi ka tādi tiek veikti, jo vecā ūdensapgādes sistēma taču bija novecojusi. Kur rodas šie mūžam neapmierinātie purkšķētāji? Labāk salasiet dārzos kritušos ābolus un pavienājiet strādniekus, lai visamz pilsētas iedzīvotāju viesmīlību cilvēki var atcerēties.

  5. Es skatos un priecājos par š.g. lielajiem darbiem manā pilsētā Ko tā bole skauž vai neskauž? Būs Kandavā gan sakārtota ūdens padeve , gan atdeve,gan ielas. Neko nedarot dzīvosim kā krievu sādžā? un gremsimies?
    Pie tā avotu daudzuma,kas mums ir – mīļie, nākat, smeļat – tīrs,labs ūdentiņš! Pacietību, iecietību un tiešām – viesmīlību!

  6. Trūkst tīra ūdens, nevarat paciest ūdensvada remontu ? nākat uz avotiem!
    Kam auto pie pakaļas pieliipis – ejiet ar kājām, priecājaties par LIELAJIEM darbiem un PERSPEKTĪVU.
    Jums taču paskaidrots no Ruņģa kunga skaidri, izsmeļoši un saprotoši.
    Lai bolei skauž, viņa varbūt dzīvo kādā aulā vai sādžā, kur viss vēl kā 19 gs. – stāv kā
    stāvējis.

  7. Es skatos un priecājos par š.g. lielajiem darbiem manā pilsētā Ko tā bole skauž vai neskauž? Būs Kandavā gan sakārtota ūdens padeve , gan atdeve,gan ielas. Neko nedarot dzīvosim kā krievu sādžā? un gremsimies?
    Pie tā avotu daudzuma,kas mums ir – mīļie, nākat, smeļat – tīrs,labs ūdentiņš! Pacietību, iecietību un tiešām – viesmīlību!

  8. Es skatos un priecājos par š.g. lielajiem darbiem manā pilsētā Ko tā bole skauž vai neskauž? Būs Kandavā gan sakārtota ūdens padeve , gan atdeve,gan ielas. Neko nedarot dzīvosim kā krievu sādžā? un gremsimies?
    Pie tā avotu daudzuma,kas mums ir – mīļie, nākat, smeļat – tīrs,labs ūdentiņš! Pacietību, iecietību un tiešām – viesmīlību!

  9. Tas ir "liels"attālums!
    Padomā par savu veselību – kāto! Vecumdienās teiksi paldies, ka atgādināju – tev ir kājas! Ir nu gan nīkuļi tie auto braucēji, kuriem auto jānoliek līdzar veikala, mājas durvīm, kuri ignorē kājām gājējus , drāž kā dulli un apšļaksta ar baudu cilvēkus.
    Kandava, tu esi skaista un būsi vēl skaistāka! Arī izbraucama un ar baudu izbaudāma, kājām ejot.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *