Jānis Vītols

Latvijas ceļu “melnākā punkta” pārbūvei – trīs piedāvājumi

6. janvārī VAS «Latvijas valsts ceļi» tika atvērti konkursa «Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km segas pārbūve» piedāvājumi. Šī konkursa ietvaros tiks rekonstruēta Ventspils šoseja 10 km garumā.

6. janvārī VAS «Latvijas valsts ceļi» tika atvērti konkursa «Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km segas pārbūve» piedāvājumi. Šī konkursa ietvaros tiks rekonstruēta Ventspils šoseja 10 km garumā no Ozolpils līdz Lauktehnikas aplim un ierīkots aplis ceļu Rīga-Ventspils un Tukums-Jelgava krustojumā.

Konkursā saņemti triju piegādātāju apvienību piedāvājumi: PA «LL Roads» iesniegtā līgumcena ir 7 518 596,31 eiro (bez PVN), PA «Strabag & ACB» – 8 242 000 eiro (bez PVN) un PA «Lemminkainen» – 9 298 985,68 eiro (bez PVN).

Līdz uzvarētāja noskaidrošanai var paiet trīs un vairāk mēnešu.

21 komentāri

  1. .. 08.01.2016

    kosmiskas cenas...pec gada sabruks...

    1. . 12.01.2016

      Es Jūs cilvēkus nesaprotu. Jūs gribat labus ceļus pa lētām naudām? Ceriet tālāk! Labs ceļš prasa daudz naudas.

  2. Boss 08.01.2016

    Lētākais piedāvājums, vai tas kuŗš dos lielāko atkatu!

  3. Guna 08.01.2016

    Kāda starpība, cik tas maksās, galvenais, ka beidzot tas posms tiks uzlabots, jo diemžēl, ļoti daudz cilvēki tur ir cietuši un zaudējuši dzīvību. Vismaz kaut kur mūsu ceļa nodoklis būs redzams.

  4. Snorke 08.01.2016

    Vai kāds nezin ,kas tā ir par firmu "LL Roads"? Iemetot googlē,nekas neparādās!

    1. Lienīte 08.01.2016

      Vispareizākais jautājums. Firma, par kuru pat gūgle neko nezina, piedāvā viszemāko cenu. Cik reizes nav gadījies uz lētajiem iekrist... Tādēļ pretendentu atlasītājiem novēlu – esiet uzmanīgi un prātīgi!

      1. L 08.01.2016

        Tā ir personu apvienība (PA), kurā apvienojušies vismaz divi ceļu būves uzņēmumi. Līdz ar to var tā būt, ka apvienības nosaukums neko neizsaka.

    2. pp 08.01.2016

      Tādas firmas vispār var arī nebūt. Piedalies konkursā ar pliku dir..u, izdomā skaļu nosaukumu, vinnē konkursu, un tad ja vinnē, tad sāc vākt komandu no visādām apakšfirmām un bezdarbniekiem. Laika jau pietiks, jo darbi tā pat sāksies tikai pēc pāris gadiem.

  5. janka 08.01.2016

    Pofig tās izmaksas !!! Cilvēka dzīvība ir dārgāka... Lai tik sāk beidzot kautko darīt !!!

  6. Juta 08.01.2016

    Diez cik un kurš iepiķos, lai tiktu pie ruļļa :D starpības reāli starp katru ir miljons, kāds kko nopelna un kāds cits grib afigeķ nopelnīt.... Es jau pat zinu, kurš tas būs :D

  7. kaspars 08.01.2016

    Es par Strabag, lai tukumniekiem vairāk darbs

  8. Roze 08.01.2016

    Strabag neprot būvēt. Parasti pēc neilga laika jāpārtaisa.

    1. aha.. 08.01.2016

      toties prēmijas kosmiskas gan saņem...

    2. titars 10.01.2016

      Tāpēc kā Tukuma strabaga tikai dzzeraji strādā

  9. ss 08.01.2016

    neko sev tādas atšķrības, vesels miljons. Summas astronomiskas, droši vien tāmes saskrūvētas

  10. ņerga 09.01.2016

    IZKOPĒJUMS no NTZ
    2015. gada 29. oktobrī
    Šonedēļ a/s «Latvijas valsts ceļi» (LVC) izsludināja atklātu konkursu autoceļa A10 (Rīga-Ventspils) 57,76. līdz 68,6. km pārbūvei. Šī ir labā ziņa visiem, kas gaida tā saucama “Jelgavas krustojuma” – “melnā punkta” pārbūvi, jo projekts paredz gan ceļa rekonstrukciju posmā no Ozolpils līdz pat Lauktehnikas aplim, gan arī apļa ierīkošanu. Kopējās izmaksas plānotas 11 000 000 eiro, kas gan ir par teju diviem miljoniem eiro mazāk (sākotnējais finansējums 12 900 000 eiro), nekā vēl pirms dažām dienām bija minēts LVC mājas lapas Eiropas Savienības finansēto projektu sadaļā.
    Ātri gan tās summas mainās

    1. gena 10.01.2016

      ņerga neko nesaprot starp plānotam izmaksām un piedāvātajām izmaksām.

    2. female 12.01.2016

      Summas piedāvājumos ir bez PVN.

  11. a.s. 11.01.2016

    Tas viss būs "priekš kaķiem", ja projektā nav plānots izrakt visu kūdru posmā starp jauno apli un dzelzceļa tiltu. Protams, var attaisnoties ar milzīgiem m3 un ceļa slēgšanu, bet tas būtu to vērts. Lai veicas ceļu būvētājiem!

    1. opis 12.01.2016

      Risinājums nav tikai izņemt... ir vēl dažādi risinājumi, kā piemēram pāļu dzīšana un tāda kā tilta izveide, tikai kāds variants spēlē ilgtermiņā un kurš ir finansiāli izdevīgāks ar jārēķina...

Pievieno komentāru