Satiksmi būvdarbu posmos organizē ar ceļazīmēm un vadstatņiem, ātruma ierobežojums visā remonta posmā 70 km/h, darbu zonā 50 km/h. No Engures uz Bērzciemu vienā posmā frēzēšanas darbu laikā satiksmi regulēs ar luksoforu vai satiksmes regulētāju palīdzību. Abu būvdarbu posmu un Engures caurbraukšanai ceļā vajadzēs līdz pusstundai.
Posmos labos ceļa profilu, ieklās asfaltbetona izlīdzinošo kārtu un dilumkārtu, atjaunos autobusu pieturvietas, sakārtos satiksmes aprīkojumu un uzklās jaunu horizontālo marķējumu, kā arī uzstādīs 316 m drošības barjeras.
Būvdarbus piegādātāju apvienība “STRABAG un VIA” par līgumcenu 1 656 201 eiro (ar PVN), ko finansē no valsts budžeta līdzekļiem, būvuzraudzību veic SIA Firma L4, darbus plānots pabeigt līdz jūlijam.
Tikai atkal nesacakare visu…! Galvenais nelaiž klat autocela uzturetaju tos nabagus vini 5gadus to darbu daris!
Autoceļu uzturētājs nebūvē. Uztur tos brāķus ko strabags sabūvējis un saņem pārmetumus
To jau atkal strabag taisīs.. nebūs labi , pat Tumē visu salaida dēlu tagad mūsu celus bojās!!!! Ai ai ai
Avīze varētu painteresēties, pēc cik gadiem pabeigs Tukums – Kuldīga posmu?
Atbilde varētu būt – nekad. (no Kuldīgas gala jau tiek lāpīts)
Pabeigs tad, kad pucei aste ziedēs!
I like what you guys are up also. Such intelligent work and reporting! Keep up the excellent works guys I’ve incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my site 🙂
You are my aspiration, I possess few blogs and infrequently run out from brand :). “Analyzing humor is like dissecting a frog. Few people are interested and the frog dies of it.” by E. B. White.