Tukuma autotrasē atļauj rīkot treniņsacensības

Tukuma autotrasē 30.jūnijā tika aizvadīts sprinta treniņsacensību 2. posms, kas pulcēja gandrīz 30 dalībniekus, kuri bija ieradušies gan no tuvākajām pilsētām un ciemiem, gan no attālākajiem Latvijas kartes punktiem, piemēram, Aizputi.

Tukuma autotrasē 30.jūnijā tika aizvadīts sprinta treniņsacensību 2.posms, kas pulcēja gandrīz 30 dalībniekus, kuri bija ieradušies gan no tuvākajām pilsētām un ciemiem, gan no attālākajiem Latvijas kartes punktiem, piemēram, Aizputi. Sprinta posmā piedalījās 29 dalībnieki, kas šobrīd ir rekordliels skaits Tukuma autotrases sprinta treniņsacensībās. Iepriekš, kad sacīkstes norisinājās pēc folkreisa pietuvinātiem noteikumi, proti, sešas mašīnas vienlaicīgi startē, tad dalībnieku skaits ir pārsniedzis pat 40 sportistu robežu. Sprinta treniņsacensībās dalībnieki startē individuāli, tādējādi samazinot iespējamību bojāt automašīnu sadursmēs ar konkurentiem.

Trase attīstās

Iepriekš trase nav bijusi licencēta, tāpēc sacensības teorētiski nebija legālas, taču organizatori noteica augstas prasības, lai sacensības noritētu drošos apstākļos, tāpēc arī šobrīd, kad trases licence ir tikai iesniegta Latvijas Automobiļu federācijā (LAF) tās izskatīšanai un apstiprināšanai, LAF ir devusi atļauju rīkot šos sprinta treniņbraucienus. Trase šobrīd tiek aktīvi attīstīta, lai jau pēc iespējas ātrāk būtu iespējams rīkot pilnībā oficiālas Latvijas mēroga sacensības, kuras pulcētu dalībniekus no visas valsts. Braucējiem bija pēc iespējas ātrāk jāizbrauc līkumotā trase, kur ātrākajās trases sekcijās bija izvietoti roteri jeb ātruma slāpētāji, kuri prasīja lielu dalībnieku roku veiklību, lai spētu izbraukt līkumoto trases daļu.

Veiklākie un ātrākie

Treniņsacensību dalībnieki tika iedalīti 5 dažādās klasēs, proti, 4WD (pilnpiedziņas automašīnas), FWD (priekšpiedziņas automašīnas), RWD (aizmugurējās piedziņas automašīnas), DĀMAS (sieviešu jeb dāmu klase) un OPEN jeb atvērtajā klasē, kur varēja startēt dalībnieki ar jebkādu automašīnu. Ātrākais 4WD klasē šajā posmā bija Artis Vicinskis, kurš triju braucienu kopsummā saņēma 60 punktus, otrajā vietā Adrians Eikerts ar 49 punktiem, trešajā Uldis Karlovskis ar 47 punktiem. Priekšpiedziņu automašīnu FWD klasē par goda pjedestālu norisinājās ļoti saspringtas cīņas, proti, pirmās trīs vietas šķīra tikai viens punkts. Pirmajā vietā Artis Kļava ar 42 punktiem, otrajā Ojārs Mednis ar 41 punktu un trešajā Deniss Treikals ar 40 punktiem.

Aizmugurējās piedziņas automašīnu jeb RWD konkurencē ātrākais bija aizputnieks Kristaps Skuja, kurš izcīnīja 54 punktus, otrajā vietā Mārtiņš Kļava ar 48 punktiem un trešajā Kaspars Fricsons ar 44 punktiem. DĀMAS klasē bija ne mazāk spraigas cīņas, kur sīvā konkurencē uzvaras laurus plūca Inguna Rozenberga (53 punkti), aiz sevis atstājot Aksanu Viti (52 punkti) un Elīnu Matisoni (49 punkti). OPEN klasē ātrākie, kā paredzēts, bija pilnpiedziņas mašīnu īpašnieki, proti, Artis Vicinskis ar 60 punktiem izcīnīja pirmo vietu un dalītu otro vietu ar 41 punktu ieguva Uldis Karlovskis un Adrians Eikerts.

Vairāk informāciju par gaidāmajiem un notikušajiem pasākumiem var atrast interneta mājaslapā tukumatrase.lv un facebook grupā Tukuma Autotrase.

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *