Kā optimizēt jaunu mājaslapu?

SEO optimizācija viennozīmīgi ir būtisks pamats veiksmīgai, pamanāmai un sasniedzamai mājaslapai, kas izcelsies starp konkurentiem un piesaistīs vienmērīgu jaunu klientu plūsmu. Protams, būvējot mājaslapu no jauna, ir iespējams visu izdarīt pareizāk un atbilstošāk, nekā tad, kad jālabo jau esoša mājaslapa.

Tādēļ, SEO optimizācija jāiekļauj jau pašā lapas izstrādes posmā vai vismaz pirms tā tiek nodota publiskai apskatei. Protams, vislabāk šo uzdevumu spēj veikt pieredzējuši SEO optimizācijas speciālisti, bet mēs esam apkopojuši svarīgus posmus, ko nevajadzētu palaist garām, ja arī esat nolēmuši šo procesu uzsākt pašu spēkiem.

Veido mājaslapu konkrētai auditorijai

Šajā gadījumā labi strādā teiciens – ‘Kas meklē, tas atrod.’ Protams, ja ir ko atrast. Galvenais mājaslapas uzdevums ir būt tam, ko potenciālais klients meklē. Tādēļ, situācija, kad mājaslapa ir pārāk vispārīga vai virspusīga var būt milzīgs klupšanas akmens. SEO optimizācijas procesā noteikti ir jāizvirza konkrēta mērķauditorija, kurai Jūs radāt mājaslapu un saturs ir jārada tieši priekš tās. Nedrīkst aizmirst arī par lapas funkcionālo pielāgošanu mērķauditorijai jeb pozitīvu lietotāja pieredzes radīšanu.

Palielini savu klientu plūsmu

Visefektīvākais SEO optimizācijas process, kas mājaslapai nes pastāvīgu organisko plūsmu (organic traffic) ir saturs. Protams, nevis vienkāršs saturs, bet tāds, kurā iekļauti atbilstoši, klientiem interesējoši atslēgvārdi. Pirms paša procesa uzsākšanas, būtiski veikt atslēgvārdu izpēti un izvēlēties tos, kuri ne tikai visprecīzāk atbilst Jūsu produktam un mērķauditorijai, bet arī tos, kas palīdzēs lapai nonākt starp konkurentiem Google meklēšanas rezultātu pirmajās lapās.

Viss ir saistīts

Iekšējo ķēžu veidošana ir SEO optimizācijas solis, ko bieži vien piemirst tie, kas tikai sākuši optimizēt savu mājaslapu. Veidojot lapu, īpaši bloga rakstus mājaslapā, kuras pamata uzdevums ir e-veikals, nedrīkst aizmirst saiti uz lapu, kur šos produktus var nopirkt. Vai gadījumā ja mājaslapai informatīva funkcija, kas stāsta par uzņēmumu un pakalpojumiem, tad noteikti jāiekļauj gan iekšējie linki uz saistītām lapām vai rakstiem vai jādod iespēja potenciālajam klienta veikt kādu darbību. Šīs darbības var būt dažādas, piemēram, poga ‘sazināties’.

SEO optimizācija var būt sarežģīts un izaicinājumiem pilns process. Tādēļ, ja Jūs māc šaubas par to, ar ko sākt šo uzdevumu vai nepieciešams atbalsts procesa gaitā – talkā nāks mūsu pieredzējušie speciālisti, kas ne tikai optimizēs Jūsu lapu pēc jaunākajiem SEO standartiem, bet arī palīdzēs izstrādāt plānu turpmākajam procesam.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.