DCF 1.0

Uz Ventspils šosejas pie Tukuma atjaunos asfaltu un būvēs rotācijas apli

15. augustā, sākas būvdarbi vēl divos posmos uz Ventspils šosejas (A10). Posmā no pagrieziena uz Smārdi un Slampi līdz Ozolpilij pie Tukuma (no 52,74. līdz 57,76. km) tiks veikta seguma atjaunošana, bet secīgi nākamajā ceļa posmā (no 57,76. līdz 68,60. km), tiks uzsākta ceļa pārbūve ar rotācijas apļa izbūvi Ventspils šosejas krustojumā ar Jelgavas–Tukuma ceļu (P98).

15. augustā, sākas būvdarbi vēl divos posmos uz Ventspils šosejas (A10). Posmā no pagrieziena uz Smārdi un Slampi līdz Ozolpilij pie Tukuma (no 52,74. līdz 57,76. km) tiks veikta seguma atjaunošana, bet secīgi nākamajā ceļa posmā (no 57,76. līdz 68,60. km), tiks uzsākta ceļa pārbūve ar rotācijas apļa izbūvi Ventspils šosejas krustojumā ar Jelgavas–Tukuma ceļu (P98).

Pirmajā no posmiem (52,74. – 57,76. km) paredzēts frēzēt asfaltu un atjaunot ceļa segumu. Remontdarbu laikā ceļu satiksme tiks virzīta pa divām sašaurinātām joslām, bet asfaltēšanas laikā satiksmi nodrošinās regulētājs. Visā ceļa posmā būs ātruma ierobežojums – 50 km/h. Saskaņā ar līguma nosacījumiem, būvdarbus iecerēts pabeigt šogad rudenī. Būvdarbus objektā veiks SIA «Union Asphalttechnik», līguma summa ir 716 951 eiro (ar PVN).

Savukārt nākamajā posmā (57,76. – 68,60. km) sāksies ceļa pārbūve, kuras ietvaros arī tiks izbūvēts rotācijas aplis krustojumā ar reģionālo auto ceļu Jelgava (Tušķi) – Tukums (P98). Šonedēļ sāksies ceļa sagatavošana remontdarbiem, bet būtiski ierobežojumi ar luksoforiem un vairākiem reversās kustības posmiem šajā ceļa posmā sāksies septembrī. Atbilstoši līguma nosacījumiem, būvdarbu izpildes termiņš ir 300 dienas, kas nozīmē, ka šie darbi turpināsies arī nākošgad. Būvdarbus objektā veiks PA «Strabag& A.C.B.», līguma summa ir 9 972 820 eiro (ar PVN).

Ventspils šosejas krustojums ar Jelgavas–Tukuma ceļu identificēts kā ”melnais punkts”, kur viena kilometra garumā trīs gadu laikā ir notikuši astoņi vai vairāki satiksmes negadījumi vai ir trīs vai vairāki bojā gājušie. Tāpēc satiksmes drošības uzlabošanai tur tiks izbūvēts rotācijas aplis.

Jau šobrīd uz Ventspils šosejas (A10) notiek būvdarbi divos posmos: tilta pār Lielupi rekonstrukcija (36,49. līdz 38,57. km) līdz pat pagriezienam uz Jūrmalas centru pie «Statoil» benzīntanka; posmā no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem (20,06. līdz 23,84. km). Abos posmos ir satiksmes ierobežojumi un iespējami sastrēgumi. Ieteicamie apbraucamie ceļi ir caur Jūrmalu vai pa Liepājas šoseju.

Komentāri

  1. Vispār jau tauta nesaprot kā šos j…j sākumā par citām summām runa gāja nu jau gandrīz 2milj. Ir klāt un izrādās, ka daļu darīs vēl trešā firma… protams vajag posmu sakārtot, bet daži to izmanto, lai apkāstu tautu un daži to pieļauj…

      1. Bet nekur nav tā ka ja piesaista apakšnieku tad objekta izmaksas palielina par apakšnieka pieprasīto cenu… un vispār konkursa nolikumā ir jābūt noteiktam, ka potencialam būvniekam ir jānorāda vai plāno piesaistīt apakšuzņēmēju un kurš tas būs…

        1. parasti apakšuzņēmējs saņem tikai kādus procentus no sākotnējās summas par objektu – tā ka lauvas tiesa paliek “ģenerālim” (par štelles bīdīšanu un t.t.)

  2. Vot, besījat reāli jūs pārgudrie, kuri vienmēr visu zin labāk, kas un ko maksā, kuram un kāds otkats utt. Bļin, ejiet un strādājiet! Nebūs laika te visādu h…ņu goņīt! Jums, šķiet, iekodēts kkāds apbižoto sindroms. Lai vai kas tiktu darīts, jūs vmr viss ir slikti. Kur šitādi ļautiņi rodas?

  3. Tā neko rotācijas aplis, pa 9 miljoniem eiro. 🙂 Tas jau tikai Latvijā iespējams.. Mums naudas daudz, mēs varam atļauties maksāt desmitkārtīgi. Gluži tāpat, kā bruņu mašīnas iepērkam par tanku cenu.. 🙂

    1. Rotācijas aplis + Seguma atjaunošana un pieļauju, ka posmā no Jelgavas krusta uz LLT apli, vietā, kur ir trakās bedres, būs pilna konstrukcijas pārbūve un pastiprināšana, tā kā izcenojums ir adekvāts. Ja vien domā, ka tehnika un darbaspēks ir par velti. Cenā ir iekļauti arī darbi ko parasts mirstīgais kas nav saistīts ar būvniecības sfēru, nekad nesapratīs.

      1. Esmu saistīts ar ceļu būvi… un nav jābūt saistītam, lai saprastu, kas šeit notiek… pirmkārt LL ROADS iedeva cenu 7.7milj- vinjus izmeta… otrkārt sākotnēji acb un strabag apv. Palika otrie ar 8.2 milj bet nu jau ja ņemam kopā ar piecu km posmu ko taisīs vēl trešais uzņēmums union asphalttehnik tad smuki izaugusi tā summiņa un pavisam klusu nevienam nemanot, neviens nav pret to, lai sakārtotu šo posmu, bet par adekvātu samaksu un ar godīgu piedalīšanos konkursos…

  4. 9 milj. 😀 un 300 dienas:D – mums Irijaa apli ir uz katru stuuri, tie kuri braukusi ciemos zin. Un ja katram aplim buutu japarekina 9 milj. un 300 dienas:D… ne nu mulko tautu ne pa jokam. to var izdarit gan atrak gan letak, bet nu janopelna jau ir visiem, un taas jau ir nevis 300 visas dienas, bet darbdienas:D

  5. Kādēļ apli veido viena firma, bet 5km segumu maiņu – cita? Izmaksas arī šķiet pat ļoti atšķirīgas abām firmām.. Kādēl tad neuzticēja gan apli, gan segumu maiņu vienai?

        1. no Slampes pagrieziena līdz Ozolpilij liks tikai asfalta kārtu pa virsu esošanam segumam + nomales piebērs ar kranti. Savukārt no Ozolpils, līdz pat Tukuma patreizējam būs PILNĪGA ceļa pārbūve + aplis.

    1. Paņem paskaiti…. unions taisa piecus km par nepilniem 800tūkst tas ir no vietas pirms ozolpils kalna līdz aplim, paņem uz lauktehnikas pusi apmēram tas pats arī 5km nu labi tur vēl dzelzceļa pārvads un tas purvs kur nezin kādu risinājumu izdomājuši… nu tad 800tūkst. Un pieliekam vēl kautvai 1milj. Noapaļojot iegūstam 2milj. Tad sanāk, ka aplim tiek 7milj. SUPER PA LĒTO!!!!!

  6. Mani gan vairs neizbrīna izmaksas. Tā ir Latvija, kur katra iestāde zog cik vien spēj. Ko gan gaidījāt?
    Mani interesē tas, kad tiks sākti remontdarbi. Vai būs kā parasti – šogad sāks ārdīt ceļu kopā, tad atkal būs lielais pārsteigums, ko viens ceļu būvētājs nekad nav spējis paredzēt – ”ZIEMA” kas liks visu pamest, un tad vienkārši uz ātro pabeigs nākamajā vasarā? Tad pēc gada bolīsies un brīnīsies par bedrēm, plaisām..
    Pēc idejas līgumus vajadzētu slēgt ziemā, lai jau no pavasara visu var sākt remontēt un normāli pabeigt. Tad arī tas gala rezultāts būtu labāks, ar ilgāku mūžu.

  7. Skaidra lieta, aplim vajadzēs izveidot segumu, kura vēl tur nav, bet tomēr NTZ varētu noskaidrot un tautu informēt precīzāk kādiem darbiem tā nauda tur būs paredzēta… Tiltu arī pārtaisīs? Saucamo “purva” posmu nosusinās? Aplis ar kaut kādu “ūber” apgaismojumu paredzēts? Kas tad?
    Par pirmo posmu it kā skaidrs – “(..) paredzēts nofrēzēt asfaltu un atjaunot ceļa segumu (..)”

    1. Lai varāk ieinteresētos izmaksu izskaidrojumā (protams nevar salīdzināt 1 pret 1, bet tomēr):

      Ulbrokā pabeigta rotācijas apļa izbūve

      Pabeigti būvdarbi Ulbrokā, valsts reģionālo autoceļu Rīga–Ērgļi (P4) un Ulbroka–Ogre (P5) krustojumā, kur izbūvēts jauns rotācijas aplis. Visi satiksmes ierobežojumi aplī ir noņemti, un šonedēļ tur vēl notiks vien nelieli sakārtošanas darbi.

      Būvdarbu laikā atjaunotas divas pieturvietas, rotācijas apļa zonā izbūvētas ietves gājējiem, kas ir apgaismotas un atsevišķos posmos norobežotas ar drošības barjerām. Tāpat satiksmes dalībnieku drošībai izbūvētas divas gājēju pārejas.

      Ātrākai un ērtākai automašīnu plūsmai, pirms rotācijas apļa uz ceļiem Ulbroka–Ogre un Rīga–Ērgļi ir izbūvētas papildu braukšanas joslas.

      Remontdarbi šajos posmos tika uzsākti 2015. gada vasarā. Būvdarbus veica AS Ceļu pārvalde, projekta izmaksas ir 1 451 840 eiro (ar PVN).

      1. Un arī tur kāds “iebāza kabatā”. Tik vien, ka slikta “apetīte” bijusi.
        Kāpēc mēs šos pasākumus nevaram padarīt pilnībā caurspīdīgus??? Piem.: krava grants (noteikta kalibra un smaguma) maksā tik un tik, būs nepieciešamas tik un tik kravas, piegādās tas un tas, tātad kopējā summa ir precīzi tik un tik (pieļaujot svārstības nelielās robežās). Un tā par katru pozīciju.
        Arī pie šāda atšifrējuma ir iespējams iebāzt kabatā. Tik vien ka summas noteikti nav tik apetītelīgas…

        1. Nu šāds sīks skaidrojums gan būtu par traku, tad tāmētājam būtu gadu tāme jāizstrādā pie šāda apjoma objekta, bet viens nu ir skaidrs summa ir no pirksta izzīsta… un vēlreiz atkārtošos, kā var izskaidrot pēkšņu summas pieaugumu par gandrīz 2,5milj eur…. pirms konkursa viena summa jau veicot darbus cita – daudz lielāka

      2. Antiņ, šeit ne tiki būves apli, bet rekonstruēs visu ceļa posmu no Ozolpils kalna līdz LLT aplim, plus vēl šajā ceļa posmā pa vidu ir purvs kur ceļš grimst katru gadu! Ulbrokas aplis viņam, varēji vēl salīdzināt ar apli kuru uzbūvēja Tukumā pie Mego

        1. Zigiņ… Paņemam sarežģītāku projektu Gulbenē, kur arī ir aplis iesaistīts – 3,2milj. EUR… 😉
          Es jau neko nesaku, ja tas tiktu arī pateikts.
          Es saprotu, ka ceļu pārbūvēs, bet tur neko vairāk par jaunu kārtu, tā pat kā citur uz šīs šosejas neliks. Skaidrs, ka tur būs aplis, vajadzēs izlīmeņot pienākošos ceļus aplim. Jā ir purvs… Un? Viņi viņu susinās? Mākslīgu kalnu pārbērs pāri? Dzelzceļa pārvadu pārbūvēs?
          Viss jau varbūt ir vairāk kā loģiski, bet nekas jau nav pateikts. Pateikts ir tā pat kā Tu pateici – pliki – tur ir purvs 😀
          Ja tik vienkārši pasaka, tad salīdzinot tik pat vienkāršus projektus, tā summa izklausās ļoti neadekvāti. Saproti pats! Tamdēļ arī rodas daudz jautājumu uz kuriem noteikti ir atbildes, bet neviens par to neraksta…

          1. Atkal viena vienīga tautas musināšana no redakcijas puses, neko nepateikt līdz galam, lai atsevišķai cilvju kategorijai būtu par ko cepties. Cita starpā tai purvā iegrūdīs ļoti daudz, lai to ceļu tur noturētu un arī uz Jelgavas pusi ceļu būvēs pa jaunu vietu; bet gurīši lsi tik skaita, viņi jau visu labāk zin, un avīze tik lai piešauj eļļu! Tādu tautu viegli vadīt, kura neredz vairāk par problēmām, kuru reāli pat nav.

          2. Jā noteikti tajā purvā tiki nomainīs segumu! Du esi stulbs vai izliecies? Gan jau ka stulbs, gan izliecies! Tur tas ceļš tiks pilnībā norakts un būvēts no jauna, lai katru gadu ne iegrimst par pus metru.

            1. Ziģiņ, netaisi sevi par stulbu, saucot citus par tādiem, ja pats nevari “iebraukt” tajā, ko saka un ko vēlas sadzirdēt!
              Pamācies no “Kārtējo reizi”, kurš vismaz kaut ko arī paskaidro un bilde jau nedaudz skaidrāka paliek!

  8. Patiess prieks ,ka Tukumā tik daudz ūberkruto ceļa inženieru, projektētāju un finansistu.
    Nav tikai saprotams ,kāpēc ūberkrutie speciālisti nav izveidojuši savu ”Strabagu” vai ”Saldus ceļinieku” ,un nepiedāvā savus ceļu būves pakalpojumus par 10x lētāku cenu un 10x labākā kvalitātē.

    Bet pagaidām jūs tikai tukši muldat un plātāties komentāros : es visu zinu un pati galvenā zināšana ir ,ka visi zog.

    1. Tāpēc ka tie lielāko tiesu ir Īrijā vai te pat Tukumā mājās sēdētāji, kuri vairāk par gudru spriešanu nespēj izdarīt. Un galvenais ka čīkst par nodokļu naudas zagšanu, kaut gan paši visticamāk vienīgo nodokli kuru maksā ir pvn un tad vēl ne visos veikalos kuros iepērkas.

      1. Varu derēt, ka nodokļos samaksāju vismaz četrreiz vairāk par tevi… tādiem kā tev un visādiem cukuriem-cukurdupšiem neko jau vairāk nevajag kā iedod tik apli un palaid pa apli… bet cik tas maksā pilnīgi po… dēļ tādiem kā jūs mēs brīnamies, ka visur zog, jo tādi kā jūs to pieļauj – kur aitas tur cirpēji! Ta ka pastāvi pie ratiem ar savu aplokšņu algu…

    2. Tapēc, ka tādiem lieliem uzņēmumiem visur jau sableķots no sazagtajiem līdzekļiem… jauns uzņēmums nevar dalīties ar otkatiem…ja strādātu uz godīgiem noteikumiem, tad tie lielie ar visām savām sekretārēm un 50 juristiem pakāstu vienā setā…

    3. Biedri,kuriem visur rādās zagļi, jums visiem izsaku visdziļāko līdzjūtību par to ,ka nedzīvojat īstajā laikā un īstajā vietā.
      Jums vajadzēja dzīvot saulainajā Padomju Savienībā dižā Tautu Tēva Staļina laikā, tad gan jūs mēles izkāruši varētu skriet ziņot par zagļiem un visādi citiem pretvalstiskajiem elementiem.
      Tajos laikos jūs novērtētu , pat kādu skārda medāli dabūtu, ja vien jūs pašus nenosūdzētu kāds vēl vērīgāks zagļu atmaskotājs.

    4. Cukerman – neviens netēlo iznenierus vai vēl nezin ko, tiek uzdoti vienkārši jautājumi (derētu Jums mierīgu prātu iedziļināties), padarīt izmaksu rašanos nedaudz caurspīdīgāku (nevajag jau tāmi pat rādīt). Kas tur traks? Pietiek jau ar skaidrojumiem kā to iesāka “Kārtējo reizi” – Jelgaves pievads būs pa citu trajektoriju, purvā (kaut ko) iegrūdīs, lai tas ceļš turnegrimst, u.t.t.
      Kā jau teicu, varbūt tur jau viss ir arī loģiski, bet to jau nekur nevar redzēt.
      Cilvēkiem ir interese un tas ir tikai normāli un pat labi! Kā to jautā, kā to uztver un kā uz to reaģē, tas ir cits stāsts. STULBS JAUTĀJUMS IR TIKAI NEUZDOTS JAUTĀJUMS. Visiem nav tās inženieru zināšanas, bet tas nenozīmē, ka viņiem ir jāliedz informācija!
      Cilvēkiem arī patīk parasti pakašķēties, bet, ja ir priekšā fakti, tad par ko kašķēties!? Pagaidām ir tikai ļoooooti virspusēja informācija.

  9. tak latvijaa vienkaarshu tiltinju paar daugavu buuvee par milijardu.pat francijaa desmitiem reizhu augstaaku,garaaku uzbuuveeja paari aizai.par kiinu nerunaasim.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.