Uz autoceļa Tukums–Ķesterciems tiek labots virsmas apstrādes darbu brāķis

Piektdien 10. jūlijā uz autoceļa Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka (P131) posmā no krustojuma ar autoceļu Cērkste–Rauda (V1482) līdz Lāčupītei (3,75.-8,20. km) plānots uzsākt selektīvās virsmas apstrādes darbu. To gaita būs atkarīga no laika apstākļiem. Darbu laikā satiksme posmā tiks regulēta ar luksoforu palīdzību un noteikts ātruma ierobežojums 30 km/h.

Šī ir atkārtota posma virsmas apstrāde, ko veic VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU). Pērn šajā pat posmā ceļu ikdienas uzturēšanas darbu ietvaros LAU veiktā selektīvā virsmas apstrāde izrādījās brāķis nekvalitatīva bitumena dēļ. Šī nav vienlaidus, bet gan selektīva virsmas apstrāde, un LAU saskaņā ar Deleģēšanas līgumu pats izvēlas tos ceļu posmus, kam veikt virsmas apstrādi. Ar LVC šie darbi tiek saskaņoti.

Plānots, ka pašreizējie posma virsmas apstrādes darbi tiks pabeigti līdz otrdienai 14. jūlijam. Tas būs atkarīgs arī no laika apstākļiem.

Virsmas apstrāde ir asfalta seguma ceļu saglabāšanas metode, ko veic uz ceļiem ar salīdzinoši nelielu intensitāti. Darbu laikā uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas sīkšķembiņas, kas salīp ar emulsiju. Pēc virsmas apstrādes tiek ieviests ātruma ierobežojums un laiku, kamēr transports piebrauc akmentiņus un tie salīp ar emulsiju, izveidojot stingru segumu. Šajā laikā ir svarīgi nepārsniegt atļauto ātrumu, jo pretējā gadījumā ar riepām var iemest akmentiņus pretimbraucošo automašīnu stiklos. Liekās šķembas tiek noslaucītas pēc vairākām dienām un tad tiek atcelts arī ātruma ierobežojums.

 

Komentāri

  1. kas tas par autoceļu Cērkste–Rauda (V1482)?
    vienmēr ir bijis un ir autoceļš :V1482, Pievedceļš Raudas pansionātam!

    bet par darbiem, cerams, ka piķis nebūs brāķis, autobraucēji ievēros ātruma ierobežojumus gan darbu veikšanas laikā, gan pēc tam un nebūs jāmaina vējstikli ik pēc pāris braucieniem uz Enguri

  2. Ņenot vērā, ka ne jau visi godprātīgi ievēros noteiktos 30km/h, vajag apsvērt iespēju braukt caur Cērksti-Apšuciemu.
    Tie liekie km atsvērs stresu un sabojāto vējstiklu.

  3. uz RŪMENES ceļa arī uzbēra vai tad ātrumu ievēroja,neviens neieveroja,gala rezultāts visas šķembas nost

  4. Kādas izmaksas? Par kādiem līdzekļiem? Pirmo reizi-brāķis! Kas par šo maksās?NTZ noskaidrojiet!

  5. Kas kompenses laiku ko pazaudeju velkoties uz 30.Pagajušo gadu vilkos,pa velti.Ceļš sabira.Šogad atkal.Kas beidzot par to atbildēs,lai es to jūtu materiāli..???Es pazaudeju tad laiku,tātad naudu,tagad atkal..hallo

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *