Kas noticis ar Kurzemes ielas ietvi?!

Gan no sociālajiem tīkliem, gan no laikraksta lasītājiem uzzinājām, ka ķibele gadījusies ar jauno Kurzemes ielas otrās kārtas asfaltu, pareizāk, – ietvi, kuras vienā daļā parādījušās plaisas. Un tas noticis, neskatoties uz to, ka asfalts ierīkots tikai pagājušā gada septembrī. Iedzīvotāji pauda izbrīnu, kāpēc visur citur pilsētā ietves veido no bruģa, bet te tās ir asfaltētas. 

Redakcija: kā pārliecinājāmies, daļā ietves – posmā no jaunās autobusa pieturas līdz Miera ielai –, ietves ārējās daļas asfalts tiešām ir saplaisājis un, tēlaini runājot, izskatās gluži kā maizes rieciens, no kura kāds būtu vēlējies nokost kumosu… Savukārt, rūpīgāk izpētot brauktuvi, pamanījām, ka plaisas izveidojušās arī pie divām akām, no kurām viena jau tā izkustējusies, ka braucot skan vien. To, ka īsti labi nav, tiešām var labi pamanīt, tāpēc, lai noskaidrotu, kas šādām problēmām pie vainas, piemēram, vēlais asfaltēšanas laiks vai kas cits, vaicājām SIA «Strabag» valdes loceklim Jurim Dupuram. Viņš skaidroja, ka ir informēts par notikušo un nosauca to par asfalta ieklāšanas brāķi: “Mums arvien ir spēkā būvdarbu garantija, un, tiklīdz iestāsies labāki laika apstākļi, mēs par saviem līdzekļiem šīs problēmas izlabosim. Kas attiecas uz akām, tās ierīkoja apakšuzņēmēji, taču mēs noteikti pārbaudīsim, kāpēc aku vietas ir deformējušās, un arī tas tiks izlabots.” Vaicāts, vai pie vainas varētu būt tas, ka asfalts tika ierīkots septembrī, J. Dupurs skaidroja, ka visi līguma termiņi būvdarbu laikā tikuši ievēroti, turklāt asfalta ierīkošanas brīdī laika apstākļi bijuši labi: “Iespējams, vēl viens iemesls bija saistīts ar ietves pamatnes blietēšanu – tā kā vietām ietve ir ļoti tuvu ēkām, iedzīvotāji iebilda, ka tuvu tām strādā ar lielo tehniku, kas blietē pamani, tāpēc, iespējams, arī šādas problēmas varēja gadīties, bet, kā jau minēju, tas viss tiks izlabots.”

 

 

Komentāri

  1. Tas pats ir arī ar Telegrāfa ielas ietvi. Pag gad tik ieklāja asfaltu.

  2. Kurzemes ielu vasaras darbu skolnieki būvēja. Pie tam, rupji pārkāpjot darba drošības prasības. Darba inspekcija neredzēja vai negribēja redzēt? …

    1. Darba drošiba Tukumā jau no pagājušā gada janvāra ir sia Future development, jebšu Daigas Rečas ģimenes un viņas meitas firmas kontrolēts pasākums:)

      1. Tā tas ir! Visām domes iestādēm, skolam, Tukuma siltumam Tukuma ūdenim Piejūrai Tildei un citiem uzdots slēgt līgumu par darba drošību ar Reču uzņēmumu Future development . Nez ko knab saka par šo?!

  3. Valguma 6 pagalma asfaltēšana ar domes līdzfinansējumu beidzās ar to, ka Štrabaga praktikanti izveidoja “baseinu” un pēc lietus, ūdens prom netek .
    Apsaimniekotājam Eglītim no Tukuma namiem – pofig.
    Varam tikai minēt kā intereses pārstāv Eglītis un Ruģelis.

  4. ar ietvi tur mazs sakars – braucamajai daļai nav sablīvējuma ( pamatnes ). Bildē var redzēt autobusa pēdas tuvu ceļa apmalei!
    Strabagam paveicās, ka autobusu pieturas kabatā tas noticis! Bet tas liek aizdomāties par darbu kvalitāti visā objektā….

  5. Strabags pats ir kā viens liels brāķis. Nevienam ceļu segumam nav kvalitātes, kurus šis kantoris ir taisījis.

Atbildēt uz Tukum Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *