Agris Jansons

Jelgavas ielas projektam beidzoties, noņemta ceļa zīme rada avārijas situācijas

Jautā lasītājs: – Kāpēc Tukumā no Smārdes ielas atļauta kustība uz visām pusēm, turklāt ne tikai vieglajiem, bet arī smagajiem!? Tur regulāri veidojas bīstamas situācijas. Kādu dienu viens melns džips esot izgriezies priekšā visai rindai, kas braukusi no stacijas puses, lai brauktu pretējā virzienā – uz Tukumu.

Jautā lasītājs: – Kāpēc Tukumā no Smārdes ielas atļauta kustība uz visām pusēm, turklāt ne tikai vieglajiem, bet arī smagajiem!? Tur regulāri veidojas bīstamas situācijas. Kādu dienu viens melns džips esot izgriezies priekšā visai rindai, kas braukusi no stacijas puses, lai brauktu pretējā virzienā – uz Tukumu. Pēc pāris dienām slidenā laikā no rīta pa Smārdes ielu, daudz nebremzējot, laida lejā smagais ar piekabi, kurā bija mazais traktoriņš! Smārdes ielu taču aiztaisīja, lai būtu drošāka braukšana; Pārupes ielu uztaisīja, lai tiem “simtiem” uzņēmēju, kas strādā pie DETiem, būtu ērtāk un lētāk…

Tukuma novada domes izpilddirektors Māris Rudaus-Rudovskis: “Pirms pieciem gadiem ceļazīmes Smārdes ielā uzlika, jo tāds bija Eiropas Savienības fondu projekta nosacījums, bet šobrīd tiem, kas piešķīra finansējumu, vairs nav iespēju pārmest, ka mēs tās esam noņēmuši. Jelgavas iela, kas ir tranzīta iela, tiek tīrīta pēc vienas uzturēšanas klases, bet Smārdes iela – pēc citas, līdz ar to var būt atšķirīga ceļa kvalitāte, piemēram, naktī vai agri no rīta. Pārupes ielas posms uzbūvēts kā loģisks turpinājums Zaļajai ielai un savienojums ar Jelgavas ielu.”

Jelgavas ielā arvien ir ceļa zīme, kas liedz nogriezties pa kreisi uz Smārdes ielu.

Vairāk lasiet laikraksta otrdienas, 27. februāra, numurā ŠEIT!

Komentāri

  1. “Tiem Brisels ķēmiem vairs nav nekād teikšan par kaukād ceļzīm, tāpec mums i pie di*ss un mēs noņems to draņķ nost lai nav jabrauc piec kilometr kamēr var apgriesties lai tikt uz stacij!”

  2. Kas Jums vel nepatik, del viena pamulka kuru netrukst ne tikai saja krustojuma, bet tadi ir visur iesakt mainit cela zimes un apzimejumus…???
    Murgs, braukt vajag macet…
    Un ja kas tad zimes nonema lai butu vieglak izbraukt so rajonu kurs ir ap DET un Telms, jo kapec kustiba jaorganize pa apli, ka var to visu vienkarsot…! Nesaskatu seit nekadas problemas.

    1. Es gan saskatu problēmas, ka dome izlieto visu kopējo naudu dažu īpašo ielu sakārtošanai un ka tās vadoņi totāli melo! Tagad jau ir galīgu skaidrs, ka to ielu pats galvenais vajadzēja Rudijam, lai sakārtotu savas teritorijas, un Nikolajevam, lai viņam būtu darbs, saspraužot lampiņas un pēc tam tās apkalpojot. Jo tagad jau tā iznāk, ka Pārupes iela noder tikai stāvlaukuma vietā, jo telmisti, viegli un smagi, tik rullē pa Smārdes ielu. Un kopumā tā iela ir liela problēma, jo uzrāda gan ļaunprātīgu dienesta stāvokļa izmantošanu, gan sistēmu, kas principā pieļauj gan korupciju, gan voluntāru un nekontrolēti nesaimniecisku rīcību. Tā teikt, ne jau par ielu, runājam, kungi!

  3. Palasot so rakstu var saprast ka sis cilveks so uzskata par vienigo krustojumu vina cela…! Galvenajam celam ir prieksroka, ja kads neievero noteikumus, tad vins pec negadijua ari atbildes likuma prieksa

  4. Tad varbut ari nakamaja krustojuma pie Vakko aizliedzam nogriesties pa labi vai kreisi, lai brauc uz Parupes ielu…??? Murgains vaditajs…

    1. Nesalīdzini! Un es jau ar gribētu tajā Smārdes ielā iegriezties, braucot no Tukuma, bet , kad smagie rullē lejā un ir apledojis, es arī uzreiz atceros to gadījumu, kad tur smagais uztriecās žigulim.

  5. Ja pašam nav, ko darīt, tad sāk meklēt sviestainas sazvērnieku teorijas. Ja nesanāk vienreiz, tad laiku pa laikam jāatkārto- kas zin, vb kāds noticēs šiem redacijas pašu jautājumiem un komentāriem, ja dialogs aiziet pašiem nevēlamā gultnē

      1. Kam? Nikolajevam un Rudausim? Jo lielākās porbelāmas jau ir Jelgavas ceļa otrā pusē, kur jānovada ūdeņi no visa Jauntukuma.

    1. Tā nav problēma, ka pašvaldības atbildīgie, ko es algoju, man melo un manu naudu izmanto nevis lietderīgi un pārdomāti, bet ”iestāda” savās vēl neapbūvētajās pļavās?!

  6. jebkura jauna gluda iela pilsētai ir ieguvums.
    vienalga, kā to ielu sauc un kur tā atrodas.
    ļoti pozitīvi, ka ir par vienu labu ielu vairāk.

    1. Protams, ieguvums. It sevišķi, ja ar to rīkojās kā vecos laikos zemnieki ar zābakiem – līdz baznīcai nesa rokā un tikai tad uzvilka kājās. Lai ilgāk taupītu. Iela, kuru daudzi neizmanto, arī ilgāk saglabāsies. Būs viena gluda iela Tukumā, par ko priecāties, kad citās, kur cilvēki dzīvo vairāk un izmanto bieži, kaklu bedrēs vrēs nolauzt.:)

      1. Redzams, ka šai Pārupes ielai tuvumā pat neesi bijusi, ja neredzi, kā tā gan iepriekš jau bija gana noslogota satiksmei, gan vēlāk un arī patreiz kā stāvlaukums turpat visas ielas garumā, līdz ar ko satiksmei vairāk sāka izmantot Smārdes ielu. Beidzoties remontiem Slocenes ielā, paredzu atkal lielākas plūsmas

      2. Redzams, ka šai Pārupes ielai tuvumā pat neesi bijusi, ja neredzi, kā tā gan iepriekš jau bija gana noslogota satiksmei, gan vēlāk un arī patreiz kā stāvlaukums turpat visas ielas garumā, līdz ar ko satiksmei vairāk sāka izmantot Smārdes ielu. Beidzoties remontiem Slocenes ielā, paredzu atkal lielākas transporta plūsmas tieši uz Pārupes ielas.
        Un vēl jau ir arī gājēji, riteņbraucēji utt., kuri ikdienas izmanto tieši Pārupes ielu.
        Lai mums visiem veicas, uz jebkuras ielas!

        1. Netēlo te baigo dieva dūjiņu! Atdodiet vietējiem oligarhiem visu mūsu naudu un visu citu, ko grib, un dzīvojam draudzīgi!?Dzīvoju tai rajončikā un redzu katru dienu, cik tur viss ‘]dzīvi’] tai pārupē norit. Un no jebkura-sociālā, saimnieciskā, cilvēciskā un finansiālā viedokļa-tā pārupes iela ir lopisms!Tā ir kā ņirgāšanās par vairumu(!) mikrorajonos dzīvojošo, kam nekādu ielu nav! Nebija , kur naudu likt? Varēja sakārtot pilsētā sabiedrisko, un penčukiem, kas kā ieslēgti mikrorajonos, īpaši Lauķenē, Jauntukumā (jo vismaz latu vajag, lai līdz centram tiktu un atpakaļ), piemaksāt autobusu biļetei, nevis Rudajam un Nikolājevam pabalstīt viņu biznesiņus!

          1. cik atceros, gan Ozoliņu, gan “kalna Durbes” mikrorajonos dažus gadus atpakaļ arī noasfaltēja vairākas ielas, sakārtoja arī lietusūdeņu novadsistēmas un ierīkoja apgaismojumu…un labi…visiem pa kārtai…gan jau tiks arī tev!

            1. Lasīt māki? Vai es par asfaltu, vai tomēr par līdzekļu nelietderīgu izmantošanu rakstīju? Atkārtoju, esmu pārliecināts, ka pilsētai, tās iedzīvotāju vairumam ir daudz citu būtisku un par nikolajeva un rudauša vajadzībām steidzamāk risināmu problēmu. Pie tā arī paliekam. Lai gan kampējiem pēc dabas jau nekad nav pietiekami, tāpēc īstās, sistēmiskās vajadzības varēs pastāvēt pie ratiem.

Atbildēt uz Teorija Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *