Jānis Vītols

Latvijas ceļu “melnākā punkta” pārbūvei – trīs piedāvājumi

6. janvārī VAS «Latvijas valsts ceļi» tika atvērti konkursa «Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km segas pārbūve» piedāvājumi. Šī konkursa ietvaros tiks rekonstruēta Ventspils šoseja 10 km garumā.

6. janvārī VAS «Latvijas valsts ceļi» tika atvērti konkursa «Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km segas pārbūve» piedāvājumi. Šī konkursa ietvaros tiks rekonstruēta Ventspils šoseja 10 km garumā no Ozolpils līdz Lauktehnikas aplim un ierīkots aplis ceļu Rīga-Ventspils un Tukums-Jelgava krustojumā.

Konkursā saņemti triju piegādātāju apvienību piedāvājumi: PA «LL Roads» iesniegtā līgumcena ir 7 518 596,31 eiro (bez PVN), PA «Strabag & ACB» – 8 242 000 eiro (bez PVN) un PA «Lemminkainen» – 9 298 985,68 eiro (bez PVN).

Līdz uzvarētāja noskaidrošanai var paiet trīs un vairāk mēnešu.

Komentāri

  1. Kāda starpība, cik tas maksās, galvenais, ka beidzot tas posms tiks uzlabots, jo diemžēl, ļoti daudz cilvēki tur ir cietuši un zaudējuši dzīvību. Vismaz kaut kur mūsu ceļa nodoklis būs redzams.

    1. Vispareizākais jautājums. Firma, par kuru pat gūgle neko nezina, piedāvā viszemāko cenu. Cik reizes nav gadījies uz lētajiem iekrist… Tādēļ pretendentu atlasītājiem novēlu – esiet uzmanīgi un prātīgi!

      1. Tā ir personu apvienība (PA), kurā apvienojušies vismaz divi ceļu būves uzņēmumi. Līdz ar to var tā būt, ka apvienības nosaukums neko neizsaka.

    2. Tādas firmas vispār var arī nebūt. Piedalies konkursā ar pliku dir..u, izdomā skaļu nosaukumu, vinnē konkursu, un tad ja vinnē, tad sāc vākt komandu no visādām apakšfirmām un bezdarbniekiem. Laika jau pietiks, jo darbi tā pat sāksies tikai pēc pāris gadiem.

  2. Diez cik un kurš iepiķos, lai tiktu pie ruļļa 😀 starpības reāli starp katru ir miljons, kāds kko nopelna un kāds cits grib afigeķ nopelnīt…. Es jau pat zinu, kurš tas būs 😀

  3. IZKOPĒJUMS no NTZ
    2015. gada 29. oktobrī
    Šonedēļ a/s «Latvijas valsts ceļi» (LVC) izsludināja atklātu konkursu autoceļa A10 (Rīga-Ventspils) 57,76. līdz 68,6. km pārbūvei. Šī ir labā ziņa visiem, kas gaida tā saucama “Jelgavas krustojuma” – “melnā punkta” pārbūvi, jo projekts paredz gan ceļa rekonstrukciju posmā no Ozolpils līdz pat Lauktehnikas aplim, gan arī apļa ierīkošanu. Kopējās izmaksas plānotas 11 000 000 eiro, kas gan ir par teju diviem miljoniem eiro mazāk (sākotnējais finansējums 12 900 000 eiro), nekā vēl pirms dažām dienām bija minēts LVC mājas lapas Eiropas Savienības finansēto projektu sadaļā.
    Ātri gan tās summas mainās

  4. Tas viss būs “priekš kaķiem”, ja projektā nav plānots izrakt visu kūdru posmā starp jauno apli un dzelzceļa tiltu. Protams, var attaisnoties ar milzīgiem m3 un ceļa slēgšanu, bet tas būtu to vērts. Lai veicas ceļu būvētājiem!

    1. Risinājums nav tikai izņemt… ir vēl dažādi risinājumi, kā piemēram pāļu dzīšana un tāda kā tilta izveide, tikai kāds variants spēlē ilgtermiņā un kurš ir finansiāli izdevīgāks ar jārēķina…

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.