Liena Trēde

Bīstamā vieta uz ceļa Bieļas-Kaive operatīvi sakārtota

Jautā lasītājs: – Ceļa posmā Bieļas-Kaive tika veikta ceļa greiderēšana un ceļa malu nostumšana – noplēšana (ceļu līkumos). Ceļš šobrīd nogreiderēts gana labi, kaut gan grants segumu ceļam noteikti vajadzētu papildināt. Lieki minēt, cik vasarā ekskursantu izmanto šo ceļu (tai skaitā ārzemnieku), lai apmeklētu Senču ozolu.

Jautā lasītājs: – Ceļa posmā Bieļas-Kaive tika veikta ceļa greiderēšana un ceļa malu nostumšana – noplēšana (ceļu līkumos). Ceļš šobrīd nogreiderēts gana labi, kaut gan grants segumu ceļam noteikti vajadzētu papildināt. Lieki minēt, cik vasarā ekskursantu izmanto šo ceļu (tai skaitā ārzemnieku), lai apmeklētu Senču ozolu. Tas ir līkums Paegļu kalnā pie pagrieziena uz Vilksalām un īpaši ceļa 3. km, izbraucot cauri mežam. Domājam, ka šī ceļa malu ”apdarināšana” varētu būt domāta tam, lai labāk lietus laikā notecētu  ūdens no ceļa virsmas. Bet vai šāda veida malu noārdīšana ir pietiekoši droša satiksmei, jo ceļa malas ir mīkstas un nenostiprinātas? Ceļa Bieļas-Kaive 3. km – īpaši bīstama vieta, jo dažu metru attālumā no noplēstā līkuma ceļam cauri tek Sēmes upīte. Ne pie upītes, ne noplēstajā ceļa līkumā nav arī pilnīgi nekādu atstarojošu stabiņu diennakts tumšajam laikam.

Redakcija: Harijs Lācars, VAS «LVC» Tukuma nodaļas vadītājs: “Apsekojot autoceļa V1437 3. km, konstatēju, ka LAU ir veicis nomaļu uzauguma nogriešanu. Minētajā vietā grants segas virāžai šķērskritums ir lielāks par 6%, tas neatbilst specifikāciju prasībām, tāpēc ceļa lietotājam ir taisnība, ka minētā ceļa vieta nav pietiekoši droša satiksmei. Esmu LAU uzdevis nekavējoties ceļa malu apzīmēt ar signālstabiņiem (kas jau ir izdarīts) un remontēt virāžas šķerskritumu ar granti saskaņā ar specifikāciju prasībām I<6%. Paldies ceļa lietotājam par sniegto informāciju, kas palīdzēja operatīvi uzsākt bīstamās vietas sakārtošanu!”

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *