Avārija pie pagrieziena uz Kandavu

Avārija pie pagrieziena uz Kandavu. Kā pastāstīja aculiecinieks,  «Audi», braucot no Kandavas, nav devis ceļu pa šoseju (no Talsu puses) braucošajam «Toyota». Rezultātā, mēģinot izvairīties no sadursmes, «Toyota» vadītājs avarēja un auto apgāzās uz jumta.

Sākotnējā informācijas liecina – negadījumā iesaistītajos transportlīdzekļos ir braukuši tikai vadītāji un cietušo, ja neskaita auto,  nav.

Komentāri

  1. Piebraucot pie krustojuma no Kandavas puses, Ventsils šosejas redzamību pa kreisi (no Talsu puses) totāli ierobežo krustojumā uzstādītās ceļa zīmes. Vairāk kā 70 km/h ierobežojums būtu nepieciešamība ceļa zīmes pārvietot. Šis krustojums arī melno punktu sarakstā!! Amatpersonas, rīkojieties!

    1. Tur nav vajadzīgs 70km/h, ja neievēro csn un skrien ārā nedodot ceļu, tad sūdīgs šoferis. Krustojums ir pietiekoši pārredzams.
      Ja šoferis nav skatījies uz ceļa, tad lai arī tiek sodīts.

      1. Izgriežoties no krustojuma nevajag vilkt luni un spiest riepās maksimālo, lai pēc iespējas sasniegtu atļauto braukšanas ātrumu.
        Tā jau ir pietiekoši daudz idiotu, kas nogriežās uz galvenā ceļa un velk luni, kas rada bīstamu situāciju apdzīšanai.

  2. Ja, pie apvāsņa, no Talsu puses, redz kādu transportu, un tev jānogriežas uz Tukuma pusi, obligāti jāpagaida, kamēr no Talsu puses, nav redzams neviens transports!
    Jo tam, kas velk no Talsu puses, ar 90km,
    ir jābremzē. Vai arī MAKSIMĀLI jādod virsū, ko nekars pensionārs to dara.
    Tur pastāv optisksis apmāns, ka paspēšu.

  3. T veida krustojuma man bieži ir gadijies tā kamer gaidu mašīnu no talsu puses un es pats griežu uz Tukumu aiz manis stāvošais nervozi sāk taurēt..

  4. Tieši tā, tur nav zīme 70 km- h !!!!!!!!! Tas ir idiotisms, kā tagad izgudro jaunos ceļa likumus! Tas arī attiecās uz velosipēdistiem, braukt pie neregulējamajām gājēju pārejām!!! Un trešais idiotisms- gājēju pārejas līkumos!!! Tā ir tikai 1/100000 daļa.

  5. Pirms rekonstrukcijas šī vieta bija melnais punkts un pēc pārbūves bija cerības uz labo pusi. Taču tik tizlu pārbūvi nākas redzēt un izmantot ikdienā: no Talsu puses braucot kreisam pagriezienam ir radīta pilnvērtīga bremzēšanas josla, toties uz Kandavu lai iegrieztu tai mazajā strēmelītē ir jābūt meistaram. Tas pats ir izbtaucot no K uz R pusi. Kur ir ieskriešanās josla ? Piedodiet, bet projektētāji ir mērkaķi!!!

    1. Šos faktus liku priekšā LVC Tukuma nodaļas vadītājam Lācaram, jau mēnesi pēc objekta nodošanas. Sekoja ļoti garlaikota atbilde – rakstiet iesniegumu!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.