«Twitter.com» vidējā dienas auditorija Latvijā ir četrkāršojusies

Pētījumu aģentūra «TNS» regulāri apkopo informāciju par dažādu Latvijas un ārvalstu interneta vietņu auditoriju, kā arī iedzīvotāju interneta patēriņa paradumiem. «TNS Latvia Digital» rudens pētījuma rezultāti liecina, ka «Twitter.com» ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū

Pētījumu aģentūra «TNS» regulāri apkopo informāciju par dažādu Latvijas un ārvalstu interneta vietņu auditoriju, kā arī iedzīvotāju interneta patēriņa paradumiem. «TNS Latvia Digital» rudens pētījuma rezultāti liecina, ka «Twitter.com» ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem. «Twitter.com» vidēji dienā apmeklē 4,7% jeb 82 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Regulāro «Twitter.com» lietotāju skaits pēdējos trijos gados ir četrkāršojies – no 19 000 vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010. gada pavasarī līdz 82 tūkstošiem 2012. gada rudenī.

Pērn rudenī to iedzīvotāju vidū, kuri pēdējo 6 mēnešu laikā ir lietojuši internetu, vidēji dienā interneta lapu «Twitter.com» lietojuši 6,7% interneta lietotāju.

Pētījumu aģentūra «TNS» interneta patēriņa paradumu pētījumu «TNS Latvia Digital, Rudens 2012» veica laika periodā no 2012. gada 6. augusta līdz 2012. gada 28. oktobrim. Izmantojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 1499 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *