Milzkalnē gājējiem celiņš gandrīz pabeigts

Milzkalnē no viena ciema gala gar lielceļa malu līdz otram top gājēju celiņš. Gan tajā pusē, kur daudzdzīvokļu mājas, gan uz Šlokenbekas muižu un līdz Milzkalnes skoliņai. Darbi rit uz beigu galu – apmales ieliktas, celiņa pamatnē zeme noblietēta, jāgaida pavasaris, un tad taciņai uzklās asfalta sedziņu.

Par jauno taku un par ceļu būvi pastāstīja firmas «Šlokenbeka» direktors Juris Paiders: "Izbrauc naktī cauri miestam! Palūkojies! Lepnāks par tukumniekiem kļūstu! Viss tapis, pateicoties Eiropas naudai. Darbiņš 150 000 latu vērē. Nedārgi?! Paši taču savam pagastam strādājam. Iedomājies pavasari, kad te viss ziedēs, smaržos! Jauni ļaudis un arī ne tik jauni roku rokā pastaigāsies. Nebūs jābaidās, ka kāds var uzbraukt. Tā pirmā patiesība."

Milzkalnē no viena ciema gala gar lielceļa malu līdz otram top gājēju celiņš. Gan tajā pusē, kur daudzdzīvokļu mājas, gan uz Šlokenbekas muižu un līdz Milzkalnes skoliņai. Darbi rit uz beigu galu – apmales ieliktas, celiņa pamatnē zeme noblietēta, jāgaida pavasaris, un tad taciņai uzklās asfalta sedziņu.

Par jauno taku un par ceļu būvi pastāstīja firmas «Šlokenbeka» direktors Juris Paiders: "Izbrauc naktī cauri miestam! Palūkojies! Lepnāks par tukumniekiem kļūstu! Viss tapis, pateicoties Eiropas naudai. Darbiņš 150 000 latu vērē. Nedārgi?! Paši taču savam pagastam strādājam. Iedomājies pavasari, kad te viss ziedēs, smaržos! Jauni ļaudis un arī ne tik jauni roku rokā pastaigāsies. Nebūs jābaidās, ka kāds var uzbraukt. Tā pirmā patiesība."

Un J. Paiders turpina: "Otrā: šobrīd pēc kalendāra ir ziema. Mīksta, viegla, un laukā darbam labvēlīgs laiks. Man patīk. Slēpošanas trašu īpašniekiem gan "sit pa kabatu". Daba ir daba, un neko te grozīt nav iespējams. Šobrīd mēs nodarbinām visus tos cilvēkus, kuri sēdētu mājās un gaidītu pavasari. Gājēju celiņš 1,2 km garumā praktiski ir gatavs. Tas nav lielceļš, kur piebrauc, izber, izlīdzina, pieblietē, uzklāj asfaltu, un kārtībnieks. Varētu to visu ar tehniku dabūt gatavu, bet, kad ļaudis ar rokām, lāpstiņām – darbam cita vērtība. Plus vēl lepnums un prieks par padarīto. Varēs bērniem, mazbērniem stāstīt: "Es te raku, blietēju, melno segu klāju, turas.

Darba uzdevums – būvi pabeigt līdz 1. maijam. Kad sākām, – šaubījāmies, vai izdosies. Neviens nepateica, ka ziemas nebūs. Dieviņš piepalīdzēja. Objekts patiesībā jau ir gatavs. Darba vadītāji? Mēs visi. Es pats jo bieži paskatos pa logu, kas notiek. Jebkurš firmas darbinieks tāpat. Daudzi nezina, kas objektos notiek, ko cilvēki tur dara – vai atkal sēž un smēķē. Nu to visu var redzēt."

J. Paiders stāsta, ka patlaban ceļa būves mašīnas tiek remontētas. Asfaltu, kā parasti, sāks ieklāt, kad sāksies stabils laiks – pieci grādi virs nulles. "Ir lietas, kuras allaž ievērojam. Tā ir kvalitāte. Ja nevaram to garantēt, nedarām. Tieši tādēļ Pūrē netika asfaltēts centra krustojums un ielas Tukumā," teic J. Paiders.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *