70% ģimeņu aktīvi izmanto jaunākās tehnoloģijas

Marta sākumā portāls «,Māmiņu klubs» sadarbībā ar «Microsoft Latvia» īstenoja informatīvo kampaņu, kuras mērķis bija sniegt praktiskus padomus ikdienas produktivitātes uzlabošanai ar tehnoloģiju palīdzību.

Marta sākumā portāls «,Māmiņu klubs» sadarbībā ar «Microsoft Latvia» īstenoja informatīvo kampaņu, kuras mērķis bija sniegt praktiskus padomus ikdienas produktivitātes uzlabošanai ar tehnoloģiju palīdzību. Kampaņas ietvaros tika aptaujāti vairāk nekā 650 portāla aktīvie lietotāji, lai noskaidrotu, cik aktīvi ģimenes savā ikdienā izmanto tehnoloģijas. Tāpat kampaņas ietvaros vecāki tika aicināti izmēģināt «Office 365 Home Premium» jaunās funkcijas un dalīties pieredzē kā jaunais «Office» palīdz ātrāk un produktīvāk veikt ierastos darbus.

«Māmiņu Klubs» ir portāls, kurš informē vecākus par visu to, kas viņiem varētu būt aktuāls, un nevienam nav noslēpums, ka dzīvojam mūsdienīgā tehnoloģiju laikmetā, kura pamatā ir tieši datora, viedtālruņu un planšetdatoru lietošana.

“Mums bija liels prieks uzzināt, ka 70% no ģimenēm aktīvi izmanto jaunākās tehnoloģijas, kā arī, ka vidēji ģimenē ir divi tālruņi (divi tālruņi – 51% respondentu, trīs un vairāk – 46%) un divi datori (divi datori – 43%, trīs un vairāk – 24%), kurus lielākā daļa respondentu izmanto ne tikai mācībām vai darbam, bet arī saziņai sociālajos medijos,” saka «Māmiņu kluba» portālu vadītāja Baltijas valstīs Kristīne Damškalne.

Tāpat aptauja parādīja:

o    gandrīz 60% respondentus pārvalda bildes, uzkrājot tās tieši datorā vai zibatmiņā, tikai 21% tās mēdz glabāt fotoaparātos vai telefonos;

o    19% respondentu izmanto tālmācību iespējas no mājām un 13% vēlētos to izmēģināt;

o    6% izmanto jaunākās tehnoloģijas un koplietojamus kalendārus, tādā veidā atvieglojot savu ikdienu, tomēr ievērojams respondentu skaits dod priekšroku aktuālās informācijas pārrunāšanai iepriekšējā vakarā ar otro pusīti vai vienojoties pa tālruni;

o    29% aptaujāto atzīst, ka neizmanto iepirkuma sarakstus, tomēr 33% aktīvi mēdz paši izveidot iepirkuma sarakstus, 13% nosūta izveidoto sarakstu ar telefona vai e-pasta starpniecību;

o    58% aptaujāto neizmanto budžeta plānotājus un neplāno budžetu, tomēr 18% mēdz izmantot dažādu programmu palīdzību, lai atvieglotu sev budžeta plānošanu un ar to saistītās neērtības;

o    53% respondentu datoriem ir uzlikta drošības aizsardzība, bet tikai 4% ir pievienota iespēja sekot līdzi bērnu darbībām datorā, kā arī iestatīt ierobežojumus. Vairumam respondentu šī opcija vel nav tik aktuāla, jo bērniņš vel ir mazs, tomēr tie, kas šo iespēju izmanto atzīsts, ka tas ir lielisks veids, kā uzmanīt, lai bērni neapmeklētu nevēlamas interneta lapas.

Informatīvās kampaņas laikā aktīvākās portāla mammas un blogu konkursa dalībnieces ir novērtējušas «Office 365 Home Premium» priekšrocības un savos aprakstos labprāt dalījās pieredzē, kā jaunais Office  palīdz ātrāk un produktīvāk veikt ikdienas darbus. “Ar jauno «Office» ir tik vienkārši uztaisīt diplomus, ielūgumus, vēstules. Nav jāpiepūlas ar meklēšanu, formēšanu – viss gatavs. Ikdienā šāda programma noder ne tikai darbam, bet arī vienkāršai mājsaimniecei, kura grib saglabāt atmiņas, saplānot dienu, plānot budžetu,” saka Ilze Ābelīte- Goluba.

Savukārt Laima Avotiņa visvairāk novērtēja jauninājumu, kas ļauj pēc dokumenta aizvēršanas un atvēršanas atgriezties vietā, kurā iepriekš apstājos. “Nereti maldīšanās pa dokumentu, līdz brīdim, kad esmu atradusi vajadzīgo teksta daļu, ir prasījusi pārāk ilgu laiku, kuru studentiem, kas pat „pēdējo brīdi atstāj uz pēdējo brīdi”, vienkārši nav,” uzsver Laima, kura mēģināja turpināt darboties ar „veco” versiju un saprata, ka nav vairs tas.

“Esam gandarīti, ka arī aktīvās mammas Latvijā ir novērtējušas «Office 365 Home Premium» priekšrocības un atzina to par noderīgu palīgrīku savas ģimenes un ikdienas darbu atvieglošanai. Mājsaimniecības un lietotāji, kuri mēģina apvienot ģimenes dzīvi un veiksmīgu karjeru, šeit saskatīs efektīvu risinājumu par saprātīgu cenu, kas ļauj padarīt ikdienu ērtāku un produktīvāku, sniedzot iespēju ikvienam ģimenes loceklim izmantot Office 365 iespējas uz dažādām ierīcēm gan mājās, gan ārpus tām, kā arī piekļūt saviem datiem no ikvienas internetam pieslēgtas ierīces,” vērtē Andrejs Juščenko, «Microsoft Office» biznesa grupas vadītājs Baltijā.

Informatīvās kampaņas ietvaros ir tapuši virkne noderīgu materiālu, piemēram, ONLINE TV video saruna Modernās tehnoloģijas mūsu ikdienā ŠEIT.

Kā arī tapusi portāla aktīvo lietotāju pieredze jaunā Office lietošanā ŠEIT!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.