Būvdarbu laikā ceļa posms būs pieejams tikai gājējiem un atsevišķām mājsaimniecībām piebraukšanai ar automobiļiem, kuriem šis ceļa posms nodrošina vienīgo piekļuvi mājām. Jāpiebilst, ka no Šlokenbekas muižas puses piekļuve Milzkalnes dzelzceļa stacijai netiks būtiski ierobežota.
Satiksmes ierobežojumi nepieciešami, lai nodrošinātu nepārtrauktu būvdarbu norisi un kvalitatīvu darba rezultātu.
Vispirms notiks ceļa pamatnes sagatavošana. Esošais ceļa segums tik nolīdzināts un uz tā tiks uzvesta šķembu kārta. Tad tiks uzklāts 7 cm biezs paaugstinātas stiprības asfaltbetona segums.
Iedzīvotājus tiek aicināti būt saprotiešiem un laicīgi pārplānot nākamās nedēļas ikdienas braukšanas maršrutu!
tas ir kāds eksperimentālais posms, jo citādi nav saprotams, kam tur asfalts vajadzīgs?!?
Kad nedara – slikti, kad dara – slikti. Varbūt tomēr labāk beigt gauzties?
Ieslēdz loģiku. No Milzkalnes līdz sliedēm asfalts, Durbe-Smārde arī melnais segums. Kāpēc uzturēt īsu grants posmu? Bedres, dubļi, putekļi. Greiderim jābrauc gaisa gabalu nogreiderēt īsu posmu – atkal liekas izmaksas
ieslēdz loģiku – pieci auto pa dienu tur izbrauc
Pats ieslēdz-kad būs normāls segums brauks vairāk!Nebāz savu snuķi kur nevajag!būs arī tavā ielā kādreiz asfalts varbūt…
Ja vien tā iela ir Smārdē. Tad būs čista.
Katrs jauns sevi cienošs cilvēks izvēlas dzīvot labākā vietā piepilsētā. Drīz Tukumā būs Madaru ciemats jaunām ģimenēm. Vecais padomju dzīvojamais fonds ir atbaidošs un derīgs tikai aizejošai paaudzei un degradētajiem. Arī Milzkalne ir lieliska vieta dzīvošanai un tāpēc to labiekārto. Šo situāciju nesaprot tikai veci īgņas un degradētie.
Hello my friend! I wish to say that this article is amazing, nice written and include approximately all vital infos. I would like to see more posts like this.