Agris Jansons

Tukumā būs vēl viens apļveida krustojums

Par satiksmes organizāciju Kurzemes ielā Tukumā novada domē saņemti gan uzņēmēju, gan iedzīvotāju jautājumi. Kurzemes-Mednieku-Mazās Smilšu-Pavārkalna ielas krustojumā SIA «Tukuma auto» autobusu un smagā transporta izbraukšanai traucē gan ielas malā novietotās automašīnas, gan arī neskaidrības par kustību no pārējām ielām.

Par satiksmes organizāciju Kurzemes ielā Tukumā novada domē saņemti gan uzņēmēju, gan iedzīvotāju jautājumi, tostarp par transporta kustību Mednieku un Kurzemes ielas krustojumā. Šajā vietā SIA «Tukuma auto» autobusu un smagā transporta izbraukšanai traucē gan ielas malā novietotās automašīnas, gan arī neskaidrības par kustību no pārējām ielām. Nereti nav skaidrs, kuriem transportlīdzekļiem, kas uz Kurzemes ielu izbrauc no Mazās Smilšu, Pavārkalna vai Mednieku ielas, ir priekšroka?! Lai arī iepriekš izskanējis, ka šajā krustojumā būs aplis, projektā tas nav paredzēts. Ātrākais risinājums, ko varētu īstenot šajā pavasarī, kad nokusis sniegs, – ielu horizontālais marķējums. Savukārt Kurzemes, Talsu un Tirgus ielas krustojumā satiksmes drošības uzlabošanas nolūkos gan ir paredzēts ierīkot rotācijas apli.

Komentāri

  1. Talsu un Kurzemes ielas krustojums ir ļoti normāls, un manā skatījumā tur satiksmes intensitāte nav tik liela, lai tērētu naudu rotācijas aplim, tā vietā lai būvētu jaunus apļus, būtu vajadzība pēc ielu segumu atjaunošanas, Kurzemes ielā. Ne vienmēr aplis ir labākais risinājums!
    Runājot par Kurzemes un Talsu ielas krustojumu, lietderīgāk un lētāk būtu ierīkot vēl vienu joslu, kas atļautu nogriezties pa labi, Kandavas virzienā un situācija jau būtu krietni uzlabojusies!

    1. Ja “ar galvu draudzējas” tad tā pat bez pārtaisīšanas visi krustojumi ir izbraucami – arī tie kuri jau par apļiem pārtaisīti. Starpība tikai tā ka aplis maksā kaut kādu summu un arī braucams ērtāk. Par ērtībām ir tomēr jāmaksā.
      par divu joslu taisīšanu – nepiekrītu – tas tikai vienkāršas lietas pataisa sarežģītākas – aizsedz blakus esošam krustojumu pārredzamību – kā sekas sākas “grūstīšanās ar elkoņiem…”

      1. Ieteiktu pašam izlasīt rakstu rūpīgāk, apļa veida kustība paredzēta Talsu un Kurzemes ielas krustojumā. Mednieku un Kurzemes ielas krustojumā paredzētas vien horizontālās zīmes uzkrāsot!

    2. Kā tu to domāji?
      ” lietderīgāk un lētāk būtu ierīkot vēl vienu joslu, kas atļautu nogriezties pa labi, Kandavas virzienā un situācija jau būtu krietni uzlabojusies!”
      No kurienes braucot nevar nogriezties pa labi??

    3. Pamēğini no rītiem tur normāli izbraukt! Pat, ja ar galvu draudzējas brīžam aukstas kājas paliek. It īpaši, ja spīd saulīte un brauc no Kandavas puses iekšā. Tad ir tāda krievu rulete, jo vai tuvojas mašīnas no Talsu ielas vienkārši nevar redzēt! Un tad vēl ir šoferi, kuri jau paspējuši laicīgi uzņemt ātrumu gaidot tuvojošos Tukuma robežu! Un tad vēl jaukais nogrieziens uz Tirgus ielas! Vairākas reizes dienā braucu pa šo krustojumu un ar galvu draudzējos, bet krustojums ir stulbs! Es drīzāk teiktu, ka tad jau nevajadzēja apli uz Rīgas ielas nogriežoties uz Durbi.

    4. Piekrītu, krustojumam nav ne vainas. Palasot komentus var just, ka viens otrs pie katra kreisā pagrieziena grib apli.

  2. Piekrītu…! Tas krustojums ir maz noslogots, un nauda ir jālieto tam vietām kur ir problēmas ar satiksmes kustību.

    1. Jelgavas krustojuma apli būvē valsts un Tukuma budžetam nav nekāda sakara ar Jelgavas apli.

  3. Tas krustojums ir tik vienkāršs, ka lai nezinātu kā to pareizi izbraukt ir jābūt tērētam. Tā ir naudas izšķērdēšana ņemot vērā krustojuma minimālo noslodzi.

    1. ļoti labi,beidzot vares no Tirgus ielas labi izbraukt,tur jau problemātiski ir no 1970gadiem.

      1. ohoho, minimāla noslodze! Tur pat sastrēgumi veidojas intensīvas satiksmes rezultātā.

  4. kāpēc netaisa apli tur kur tiešām vajag jau gadiem? braucot uz Jelgavu, tur vajag apli. kur tad notiek vairāk avārijas?

    1. Tukuma Ziņas vai Neatkarīgās Tukuma Ziņas nelasi?
      Jelgavas krustojumam ir paredzēts apļa veida krustojums, ko būvēs Latvijas Valsts Ceļi nevis Dome, nesen vel izsludināja konkursu, kurš būvēs.

  5. Braucu pa šo krustojumu katru dienu pat vairākas reizes dienā jau 20 gadus, krustojums kā krustojums. Kad cilvēks nedraudzējas ar galvu, tad ir kā ir. Pirms 16 gadiem arī manā autiņā ieskrēja apdzēries Dobeles ceļu policists(H.L.), kuram karjera policijā tā arī beidzās. Protams aplis ir ērtāks un drošāks.

  6. apli vajag uz lauku un raudas ielas krustojumu arī,jo nogriesties pa kreisi ir ilgi jāgaida un veidojas sastrēgumi. taisīsim katrā krustojumā pa aplim un būs O.K.. BRAUKSI PA BEDRĒM JO TĀ MĒS NEPĀRKĀPSIM ĀTRUMU UN MAKSĀSIM LIELĀKU CEĻA NODOKLI, APDROŠINĀŠANU LAI MŪSU MACIŅĀ BŪTU MAZĀK TĀS NAUDIŅAS, BET AUGSTĀKSTĀVOŠAJIEM VAIRĀK. VIŅIEM JAU VAIRĀK VAJAG…

  7. Labās rokas likums un pieklājība uz ceļa atrisina šo problēmu! Vai tiesības ir pirkuši, ka nezin kā braukt.

  8. To naudu varētu novirzīt nevis apļa būvniecībai , bet vispirms savest kārtība Meža ielu !

  9. To, ka te būs apļveida krustojums, es uzzināju jau 2011. gadā un gaidu ar nepacietību. Te nav runa tikai par to, ka apdomīgs šoferis krustojumu izbrauks. Runa ir par visu satiksmes dalībnieku drošību. Piemēram, gājēji. Kur droši šķērsot krustojumu, ja kustība jāturpina pa Talsu ielu? Kur droši iet, ja no Tirgus ielas jānonāk Kurzemes ielā? Kur droši tikt pāri Talsu ielai, lai nokļūtu Veļķu mikrorajonā? Kur ierīkot drošu, ērtu, kārtīgi izbūvētu pieturu pilsētas autobusam?
    Jādomā, ka dome parādīs šī krustojuma rekonstrukcijas projektu iedzīvotājiem un ņems vērā iespējamos ierosinājumus.
    Par Kurzemes ielu – mute paliek sausa skaidrojot, ka to paredzēts rekonstruēt par nopietniem tūkstošiem. Brīvajā laikā dažkārt ir lietderīgi palasīt domes apstiprinātus attīstības plānus vai aiziet uz kādas attīstības programmas sabiedrisko apspriešanu.

  10. Es esmu ar visām četrām par apli!
    Kurzemes, Mednieku, Smilšu un Pavārkalna ielu krustojumā vajag tikai paturpināt trotuāru gar Kurzemes ielu no Veļķu puses līdz izveidojas normāls (T) veida krustojums. Aiz trotuāra atstāt vietu stāvlaukumam, ziemas prieku cienītājiem. Tā pat progresa ielu no sākuma savienot ar uzpildes staciju, vai otrādi un tikai tad ar Kurzemes ielu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *