Krustojums saprotamāks, tomēr uzmanīgiem jābūt

Pirmdien un otrdien, kad rekonstruējamajam Rīgas, Meža un Dzelzceļa ielas krustojumam "tika izņemta" jeb norakta Rīgas ielas daļa, no kustības viedokļa te valdīja haoss, jo par satiksmes organizāciju nebija padomāts. Braucot virzienā no dzelzceļa stacijas pa Meža ielu, autovadītāji vēl kaut kā ar situāciju tika galā, bet tiklīdz no centra vajadzēja braukt Milzkalnes virzienā, radās problēmas pat tiem, kas citkārt ir asu izjūtu cienītāji…

Pirmdien un otrdien, kad rekonstruējamajam Rīgas, Meža un Dzelzceļa ielas krustojumam "tika izņemta" jeb norakta Rīgas ielas daļa, no kustības viedokļa te valdīja haoss, jo par satiksmes organizāciju nebija padomāts. Braucot virzienā no dzelzceļa stacijas pa Meža ielu, autovadītāji vēl kaut kā ar situāciju tika galā, bet tiklīdz no centra vajadzēja braukt Milzkalnes virzienā, radās problēmas pat tiem, kas citkārt ir asu izjūtu cienītāji…

Tiesa, vēl pirmdien pēc būvsapulces no SIA «Strabag» saņēmām solījumu, ka kārtība krustojumā būs, jo tieši par transporta shēmām sanāksmē runāts, taču dzīvē solījumi piepildījās tikai trešdienas rītā, kad satiksme objektā beidzot tika organizēta. Meža ielā bija uzliktas plastmasas barjeras, konusi un norobežotāji, lai sadalītu transporta plūsmas un iezīmētu braukšanas virzienus. Turklāt pēc 8.00 uz neilgu laiku SIA «Strabag» vīri satiksmi organizēja.
Kā uzzinājām, vēl tikšot uzlikta «STOP» vai «Dodiet ceļu» zīme, lai sabremzētu tos autovadītājus, kas pa Rīgas ielu no Milzkalnes puses izbrauc uz Meža ielas, jo, tāpat kā iepriekš, priekšroka šai vietā ir tiem, kas krustojumā iebrauc no Dzelzceļa ielas. Nedaudz pašaura vieta rakšanas laikā radusies pie mazajām sliedītēm, taču, kā atzina darbu izpildītāji, ievērojot atļauto braukšanas ātrumu 30 km/h, problēmu neesot.

Protams, ja vien paši autovadītāji ievēro, kādas zīmes saliktas. Lai arī Meža ielā pie norobežojuma joslas zīme nr. 407 vēsta, ka jābrauc pa labi, ne viens vien autovadītājs griež pa kreisi, tādējādi riskējot trāpīt "purns purnā" tām mašīnām, kas brauc no stacijas puses. Un tad tiešām viskas var gadīties…
Tomēr vēl viena problēma joprojām nav atrisināta – kur palikt gājējiem? Nākot no stacijas uz Durbi, tagad priekšā būvlaukums; tā kā vietas gājējiem krustojumā nav, tie lavierē starp automašīnām. Ar jautājumu, kas notiks skolas laikā, kad gājēju paliks vairāk, vērsāmies pie SIA «Strabag» valdes priekšsēdētāja Māra Paidera. Viņš solīja, ka tūlīt pat vieta gājējiem tikšot ierīkota. Tā kā termiņu dēļ darbu grafiks esot ļoti saspringts un satiksmi krustojumā pilnībā slēgt nevar, jo slēgtas citas ielas, nākoties strādāt sarežģītos apstākļos, tāpēc darbu laikā gan autovadītājiem, gan gājējiem jābūt uzmanīgiem.

Komentāri

  1. es tikai nesaprotu- kāpēc nepabeidz pasta ielu un tad ķeras klāt šim krustojumam. brīžiem jau liekas, ka lai tiktu no Jauntukuma uz centru- jābrauc caur Lauktehniku, jo arī durbē var pabraukt ar lecieniem vien.

  2. Viņi Pasta ielā vispār kaut ko dara? Vizuāli izskatās, ka tur nekas nenotiek… Tiešām kā var reizē norakt gandrīz visus no Jelgavas puses piebraucamos ceļus…

  3. Pasta iela un Meža -Rīgas krustojums ir dažādi projekti, dažādi būvuzņēmēji, katram ir savs izpildes termiņš, pēc kā jāvadās. Tomēr Meža-Rīgas krusta satiksmes organizācija ir īpatnēja, ok, bija pilnīgi nesaprotama. Lai gan, ar satiksmes organizāciju būvdarbu laikā pie mums(mūsu pilsētā) ir lielas problēmas, manuprāt, to neviens no pasūtītāja puses nesaskaņo un neuzrauga.

  4. Vājprāts, Tukums ir pārrakts. Brauc kur gribi, nekur netiec. Uz lauķeni izrakumi, uz Durbi tas pats + vēl pilsēta. Vai tiešām nevar pa vienam objektam?

  5. Nekas neilgtu 15 gadus. Labi, ne pa vienam objektam, bet kaut kā daudzmaz pārdomātāk to var darīt. Izrok visur tādas bedres, ka bail un tikai pēc tam sāk domāt, ko kā un par cik… Tur ir tā problēma…

  6. cerams, peec shii visa iedziivotaaji naakamajaas veeleeshanas domaas par ko veeleet. vajag jaunas sejas-pilseetas patriotus!

  7. Protams, lai izpatiktu dažiem, varēja to Rīgas-Meža ielas krustojumu pamarinēt vēl kādu gadiņu. Vai pēc tam nekliegtu, ka grūti pabraukt vai paiet? Kliegtu. Bet tas nenozīmē, ka nevajag kritizēt tos, kas rok Pasta ielu. Ūdenssaimniecības projektā nofraktētas dažas brigādes, kas vairāk nestrādā nekā strādā. Varbūt arī Pasta ielā tāda gadījusies? Tāpēc iznāk, ka vienu posmu rok visu vasaru, bet iedzīvotāji reāli redz, ka ne vella tur nerok, tik aizlieguma zīmes visos galos saspraustas.

  8. Aizbrauciet uz Jelgavu, un tad paskatīsimies, vai gribēsiet kritizēt satiksmi Tukumā!

  9. to aprikote

    Da brauc LV uz kurieni gribi skatīties, visur latvieši vienādi. Vasarā, kad ideālākais darba laiks, visiem priekšniekiem jābauda vasaras prieki, kam atvaļinājumi, kam uzrodās dažādi komandējumu braucieni utt, loģiski, ka nekāda kontrole nenotiek. Lielie darbi notiek pavasarī un rudenī, kad visapkārt dubļi un ūdens. Bet ziemā, jau tā zeme ir sasalusi utt. Jums nevienam nerodās jautājumi, kāpēc pēkšņi šosejas tādos tempos pārklājās ar labiem segumiem (uz Rīgu jau prieks braukt drīz būs)? Tas tāpēc, ka dabūja pa dirsu no Eiropas, ka tiek iedalītas tādas naudas, bet šosejas viss sūdīgākās Eiropā. Nu zagļiem ir jāsarosās, un redzam, ka var to izdarīt tādos pašos tempos un kvalitātē, kā Leišos un Polijā. Kamēr kāds nesāks drāzt tos pilsētas rīkotājus – liekēžus, tikmēr tempi būs kā ar ceļiem, kā piemēram posmu Greņči – Zemīte desmit km būvēja divus va pat trīs gadus!!!

  10. Skatos Tukumā vieni vienīgi galvas invalīdi dzīvo, nesaprotu kā tik šausmīgi var traucēt šīs bedres uras būs tikai pāris mēnešus un vēl mazāk es spēju saprast kā šis krustojums var būt sarežģīts, jebkuram auto vadītāju apliecību ieguvušam cilvēkam vajadzētu zināt ceļazīmes un saprast sariksmes kustību, es personīgi neko sarežģītu tur neredzu un tās bedres man arī pie vienas vietas…. lūzeri LOL

  11. Tās kurām piecas kājas pat par invalīdēm nosaukt nevar,tur cits vārds… Un tikai Tukumā var izfrēzēt kādus simts metrus asfalta (Kurzemes ielas gals aiz benzīntanka) , neko neizdarīt un pēc tam atkal uzlikt asfaltu D: Inreresanti, cik tad darba un materiālus varēs norakstīt :))) Vai arī izfrēzēt Kurzemes ielā vairākus simts metrus un mēnesi nedarīt neko. Atliek tikai cerēt,ka nākamās pašvaldības vēlēšanas vairs nav tālu…

  12. Tevi tās bedres netraucē, tāpēc, ka tu esi viena no tām bābām, kura brauc ar grabošu mašīnu, kurai netraucē klaboša ritošā, un brēc pēc servisa tikai tad, kad mašīna pēkšņi noslāpst jo motoreļļa nav 200 000 km mainīta.

  13. PP, jā man ir vecs auto, bet man nav kredīts uz 10 gadiem par auto ko nemaz nevaru atļauties, nav pēdējā modeļa telefons ar saistībām uz 2 gadiem, nav patēriņa kredīts uz 3 gadiem, es savu algu tērēju sev, savai atpūtai un izklaidei, nevis lietām kuras savās iedomās varu atļauties…

  14. Tu mani nesaprati, neiet runa par naudu, bet par cilvēkiem, kuri remontē savus auto servisā pie mazākās graboņas, un tie kuri brauc kamēr dirsu noskrāpē uz asfalta pie izpuvušas grīdas( nav svarīgi cik vec auto un kā pirkts). Bet izkatās, ka Tu piederi pie tiem otrajiem!

  15. Servisa īpašnieks dikti satraucies par zojas auto tehnisko stāvokli 🙂 Sarunā tak randiņu un palien apakšā! Mašīnai, protams.

Atbildēt uz Anonīms Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *