Agris Jansons

Pabeigts Ventspils šosejas posms no pagrieziena uz Slampi un Smārdi līdz Ozolpilij

Pabeigti ceļa seguma atjaunošanas darbi vienā no četriem remontposmiem uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10). Atjaunots ceļa segums 5 km garā posmā no pagrieziena uz Slampi un Smārdi līdz Ozolpilij (52,74. – 57,76. km).

Pabeigti ceļa seguma atjaunošanas darbi vienā no četriem remontposmiem uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10). Atjaunots ceļa segums 5 km garā posmā no pagrieziena uz Slampi un Smārdi līdz Ozolpilij (52,74. – 57,76. km). Līdz tiks saņemti saķeres mērījumu rezultāti šajā ceļa posmā vēl paliks ātruma ierobežojumi 70 km/h.

Uzreiz pēc remontdarbu pabeigšanas bieži paliek ātruma ierobežojums līdz 70 km/h, jo nesen noasfaltētais ceļš ir pārklāts ar bitumena saistvielu, kura veido neredzamu plēvīti. Tā ir slidena un samazina auto riepu saķeri ar jaunbūvēto segumu. Tāpēc uzreiz pēc remontdarbiem segumam ir paaugstināts slīdēšanas risks – garāks bremzēšanas ceļš,strauji bremzējot, kā arī iespēja izslīdēt ceļa līkumā.

Ar laiku automašīnas ar riepām šo plēvīti nodeldē, un, tiklīdz saķeres mērījumi ir atbilstoši normai, ātrumu ierobežojošās zīmes tiek noņemtas. Saķeres mērījumus jaunizbūvētajos posmos veic VAS «Latvijas Valsts ceļi» Ceļu laboratorijas speciālisti.

Būvdarbus šajā ceļa posmā veica SIA «Union Asphalttechnik», to līgumcena ir 0,7 miljoni € (+PVN).

Uz Ventspils šosejas būvdarbi turpinās vēl trīs posmos gandrīz 17 km kopgarumā. Posmā no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļiem (20,06. – 23,84. km) un uz tilta pār Lielupi (36,49. – 38,57. km) strādā a/s «A.C.B.» un būvdarbu izmaksas ir 11 miljoni € (+PVN), posmā no Ozolpils līdz rotācijas aplim (57,76. – 68,60. km) – piegādātāju apvienība «Strabag&A.C.B.» un šī posma līgumcena ir nepilni 10 miljoni € (+PVN).

Komentāri

  1. Kas tur pabeigts – ne saliņa sakārtota ne autobusa pieturas sakārtotas, horiz. Ceļa apz. Arī nav…, kā arī nav asfalta virskārta jeb dilumkārta vai tik te nav kļūda, jo minētais posms ir no smārdes pagr. Fotoradara līdz ozolpils kalnam…ja runa ir tikai par to, ko Unions remontēja,

  2. vai šim gabaliņam par to naudu bija nepieciešams kosmētiskais remonts…,bet naudiņa apgūta…

    1. Nav slikti ja laicīgi maina dilumkārtu, tas neļauj sabojāt ceļu dziļāk – cilvēks pie zobārsta ar iet laicīgi, kad mazs brūns punktiņš, jo kad ir caurums tad ziepes baigās…

  3. to opi …… Te runa iet par ceļa remontu , ko tu ar tiem saviem zobārstiem te lien virsū ???

    1. Tu jau atbilstošs savam nosaukumam, kā jau visi deputāti – bez smadzenēm… tas bija salīdzinājums antiņ…

  4. izskatās ielāpi jaunajā posmā no Jūrmalas šosejas līdz Varkaļu tiltam. Šķiet, ka tā arī jau virskārta?

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *