Agita Puķīte

Tukuma novada rekonstruētie ceļi esot šauri un ar pārāk dziļiem grāvjiem

Jau vairāki lasītāji redakcijā  interesējušies, kāpēc pagastu rekonstruētie ceļi ir ar tik dziļiem grāvjiem un kāpēc pēc darbu veikšanas tie palikuši tik šauri, ka jau tagad esot bail pa tiem braukt.

Jau vairāki lasītāji redakcijā  interesējušies, kāpēc pagastu rekonstruētie ceļi ir ar tik dziļiem grāvjiem un kāpēc pēc darbu veikšanas tie palikuši tik šauri, ka jau tagad esot bail pa tiem braukt. Piemēram, jaunais ceļš Pūrē esot tik šaurs, ka divas smagās automašīnas uz tā nevarot samainīties.

Tukuma novada domes priekšsēdētāja vietnieks Aivars Volfs: “Kopumā atjaunojamie ceļi ir 5,5 metru plati, turklāt konstruktīvi tie būvēti tā, ka atsevišķās vietās uz grāvju pusi ceļam ir tāds kā pakāpiens, kas laika gaitā dabiski izgreiderēsies un līdz ar to ceļš būs par kādu metru platāks. Iepriekš lauki ir bijuši par ceļu augstāki, taču, lai ceļus saglabātu, tie ir jārekonstruē. Un ceļu būves ābece ir – ja būs grāvji, ceļš būs sausāks un tā nestspēja sliktos laika apstākļos – lielāka. Tā kā intensitāte šajos ceļos nav liela, autovadītājiem, redzot pretimbraucošo transportlīdzekli, ir jāpiebremzē un jāsamainās.”

Komentāri

  1. Jā, nav ko braukt tur tā visiem uzreiz, ka jāmainās! Un, ja kas priekšroka ir lielākajam spēkratam, pārējie, lai brauc atpakaļgaitā līdz tuvākajam krustojumam.

  2. …uztaisiet ari man šādu ceļu..priecātos..tagad renes vietām līdz ceļiem un
    dubļu jūra..

  3. Attiecīgā dvēseles stāvoklī, kad jūra ir līdz ceļiem, samainīties ar pretimbraucošajām mašīnām var arī pa grāvjiem.

  4. Un kas tā par pļurzu apmalēs?! Atkal kaut kas ar pārlieku māla piedevu, lai sasalstot un atlaižoties ceļš kā putukrējums no tortes noslīdētu grāvī. Tieši tāpat kā tas bija ceļā uz Zanti un vēl šur tur, kur ceļus ”atjaunoja” pērnajā ziemā?!

  5. Un ko man darīt, ja kombains brauc pretīm???? Tas pats ir kādi 4 metri plats. Mna ko 50 cm. jāielokās ar savu volvo???

      1. Un ko man darīt, ja traucos ar savu veco Kolosu vai Ņivu? Kas man hederi tiem uz jumta bagāžniekiem jāsien!

    1. iepriekšējā nedēļā jānoskaidro pašvaldībā, vai pa ceļu nebrauks kombains :)))

    2. 4m plats kombains, pašam paliek 50cm? :D:D vecīt tu esi cirvis, ceļš ir 5,5m plats kādā veidā tev paliek 50cm?

  6. Ceļu remonti veikti godam.
    Agrāk kasījās, ka ceļi par platu, uzturēšana dārga.
    Tgd- par šauru.
    Nu, nav par šauru, ārzemēs tikpat plati vien ir, mācāmies pieklājību uz ceļa, un viss būs OK!!!

    1. Pilnībā piekrītu. Plati ceļi ir padomijas mantojums
      Vajag normāla platuma, labi koptu ceļu, ziemas riepas un vēl braukt jāmāk.

    2. Runājot par šauriem ceļiem, tie nebūt nav vajadzīgi plati, jo citās valstīs viņi ir vēl šaurāki, tā lai pa to varētu pārvietoties viena mašīna un nobrauktuvju vietās samainīties ar pretīm braucošo, kā arī vietas pietiek pat lielgabarīta tehnikai kura ir krietni palatāka par kombainiem. Lai ekonomētu līdzekļus pie nepietiekošas satiksmes intensitātes, tie ir jābūvē šaurāki tādējādi ekonomētu līdzekļus un uzbūvētu lielāku skaitu km. Būsim saprotoši viens pret otru, dosim ceļu samainoties un brauksim labāk pa šauriem ceļiem nekā neceļiem. Visi padomju laikā būvētie ceļi būtu jāsašaurina līdz minimumam lai varētu vairāk salabot brūkošo ceļu infrastrukturu.

  7. Brēka par ceļu mazo platumu it kā uz tiem ceļiem satiksmes intensitāte būtu kā uz Ventspils šosejas.
    Tad jau var brēkt arī par šaurajiem mežu ceļiem.
    Redzi tālumā transporta līdzekli, piebremzē un nobrauc malā , nevis kā āzis brauc pretī, nesamazinot ātrumu!

  8. šoreiz komentāri labāki par pašu problēmu.
    vislabāk man patika ka samainīties var pa grāvjiem 😀

    Un vel par to putukrējumu:D
    Jūs cilvēki esat unikāli, katrs savā būtībā:)))

  9. Šādiem ceļiem ik pa gabalam jāizbūvē “kabatas” transporta izmaiņām. Dziļi grāvji ir laba lieta….sausi ceļi.

    1. Visi, kas te spriedelē par to, cik viss labi un forši, kā ārzemēs, tik stulbie pāķi braukt nemāk un ar pārāk platu tehniku ”nesās” pa vērtīgajām ”jaunbūvēm”, apskatieties, kādi tie ”atjaunotie” un dažviet jau pašvaldības pieņemtie ceļi ir! Mīksti un ar pamatīgām bedrēm; pēdējās dienās nav novērots, ka kāds mitrums daudz būtu mazinājies, toties slīde uz grāvi pa garantēto apledojumu norit godam!

  10. Normaali celi ar normaliem gravjiem, tas lai vietejiem ziemaa buutu pelna ar traktoru vilkt laukaa {^_^}

  11. tas tagad ir standarts. satiksmes ministrs jau tak teica kad latvija celi esot par platiem.

  12. Tikai puņķutapas šoferīši nevar pabraukt viens otram garām. 100% , ja nebūtu grāvji tad cilvēki raudātu par to kādēļ netiek grāvji veidot kur ūdeni notecēt 😀

    1. Redzeesim atkalas laikaa kad cels buus spogulis un tad pameigini uz tada cela apmainities.

Atbildēt uz aber Atcelt atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *