Savstarpēja audzināšana «Vītoli AMI» veikalā

– Gribēju jums pastāstīt, kā mani – vecu cilvēku, burtiski audzināja Kurzemes ielas «Vītoli AMI» veikalā. Iegriežos te gandrīz ik trešo dienu, un arī šajā nedēļas nogalē devos nopirkt kādu suvenīriņu, dāvaniņu saviem bērniem un mazbērniem. Iegādājos suvenīrus par summu – Ls 2,63 un kasierei, lai viņai būtu vienkāršāk izdot atlikumu, sniedzu Ls 5, 63. Tā es lēnām visu nopirkto sakrāmēju maisiņā, devos jau uz durvju pusi, bet tad atvēru maku un ieraudzīju, ka neesmu taču tos Ls 3 dabūjusi – tā tomēr man kā pensionārei ir diezgan liela summa. Un tad sākās – sanāca pie kases citas pārdevējas, kurām tobrīd nebija īsti ar ko nodarboties un sāka mani audzināt: "Naudu vajag pārskaitīt, pirms ejat prom!…" Grūti pat to visu atkārto, ko viņas tiecas. Tās nebija rupjības, nē, tomēr pietiekami dzēlīgi vārdi, lai man būtu jājūtas gandrīz vai vainīgai, it kā es mēģinātu viņas apkrāpt. Galu galā pārdevēja pārskaitīja kasi, bet tikmēr citas mani turpināja mācīt, un izrādījās, ka viņa tiešām nav man izdevusi atlikumu. Es jau saprotu, ka tas nebija darīts ar nolūku un kasieri nemaz nevainoju, bet kādēļ šī aprunāšana no viņas kolēģu puses? Ārā ejot, man vēl uzkliedza, lai kāju viņu veikalā vairs nespēru! Varētu padomāt, ka tas tiešām ir viņu veikals…

Lūk, veikala Vītoli Ami» pārdevēju skaidrojums: "Nenoliedzam, ka tāds gadījums bija un ka meitene, kas todien strādāja, neizdeva naudu. Taču tas noteikti nebija apzināti – viņa drīzāk samulsa…Lieta tāda, ka sieviete, kas jums zvanīja, vispirms vēlējās pie kases saņemt maisiņu un, uzzinot, ka tas ir par maksu, nevarēja izlemt – pirks vai nepirks. Iespējams, ka pat tādēļ pārdevēja kļūdījās. Sieviete šo kļūdu gan nepamanīja, izgāja ārpus veikala un tad nāca atpakaļ, saukdama visus par zagļiem, kaunināja, ka vēlamies apkrāpt vecu pensionāri. Kundze neapmierinātību pauda tik skaļi, ka sanācām kopā – pārdevējas, veikala vadītāja – un apsolījām atvainoties, ja, pārskaitot kasi, izrādītos, ka pārdevēja tiešām nav izdevusi atlikumu. Galu galā arī atvainojāmies. Un, iespējams, tā arī teicām, lai vairs nenāk šajā veikalā, ja viss tik ļoti neapmierina, jo šī jau nav vienīgā reize, kad izveidojies konflikts ar šo sievieti."

Komentāri

  1. Tajaa veikalaa jau dažus gadus iepriekš notiek savstarpeeji netaktiskas, NEIZGLIITOTU paardeveeju replikas un aprunaašanas. Par to liecina statistika, cik, piem. , gada laikaa tur nomainaas darbinieki – paardeveejas. Vadiiba ir paziņa aiz paziņas, bezmaz iipašnieces mammas paziņas vai radinieces.Pat vadiitaaja leeti tic paardeveeju teiktajam , jo viņa pat vakara sazvanaas, staasta nepatiesus apvainojumus. / DEEĻ taktiskuma nemineešu vaardos… Lai pašas nojauš, sevišķi viena paardeveja- tukumniece, kas straadaa tur ilgstošaak/ I../ !

  2. Šajā veikalā preces ir sliktā kvalitātē, ilgi tas veikals nepastāvēs, vēlu veiksmi bankrotēšanā.

  3. Nesaprotu ko tas Amix ielīda vēl tai jaunajā Žizņevska mājā , un vēl piemajā stāvā , no ārpuses nekādi neizskatās tās lētās nekam nevajadzīgās mantas , viens tāds krāmu veikals tak bija uz Kurzemes ielas , ko tur vispār var nopirkt – neko !

  4. Acīm redzot šīs pārdevējas vēl neapjauš ka viņas nav neaizvietojamas un ka uz viņu vietām stāv aptuveni 1000 cilvēku kas būtu laimīgi šajos laikots strādāt un kvalitatīvi veikt savu darbu!!

    Vecenes mostaties nav vairs tie laiki ka tu pie kases esi dieva vietā, izejiet ārā un apskatieties apkārt…

  5. Arī es bieži eju uz to pašu veikalu, bet nekad neesmu sastapusies ar nelabvēlīgu pārdevēju attieksmi. diemžēl ir cilvēki, kam pašiem patīk ‘kasīties klāt’ visiem un par visu- paši neapmierināti ar dzīvi, grib vēl arī citiem to sabojāt!!!

  6. Lai nu ko šim veikalam var pārmest, bet nelaipnu apkalpošanu – nekādi! Acīmredzot viena puse uztraucās, ka apkrāpta, un skarbāk pieprasīja savu naudu, otra puse nesaprata, ka pretī ir neapmierināts vecāks cilvēks…
    Vecam cilvēkam 3 lati ir ļoti liela nauda. Tas ir skaidrs. Bet tos latus atpakaļ paprasīt var visādi… Un pārdevējai divpadsmit stundas dienā būt jaukai un laipnai šādos apstākļos ir visnotaļ grūti! Tāpat kā pircējam – noticēt, ka pārdevēja nav kļūdījusies apzināti.

  7. Ne viss ir tik viennozīmīgi, Pingvīn, ir gan trakas pārdevējas un tikpat traki pircēji. Spriežu to pēc savas pieredzes strādājot veikalā!

  8. bieži iegriežos Kurzemes ielas veikalā. Esmu pilnībā apmierināta ar pārdevējām un apkalpošanu.

  9. Jums visiem neapmierinātajiem,skauž ka jums nav tādi veikali un tādas preces.Uztaisiet lielie runātāji paši kautko tad redzēsiet kādas jums būs pārdevējas un kādi pircēji.Vītolu veikali ir ļoti normāli.Tajos var nopirkt visu ko vajag un beidziet muldēt.Cilvēki paši ir neapmierināti ar dzīvi un meklē kam piekasīties.

  10. Katrā veikalā savādāks kolektīvs un pārdevējas arī dažādas.Piemēram Jaunsātos ir foršas pārdevējas,Zemītē arī tagad un Vānē arī!

  11. Pievērsiet uzmanibu šķidro veļas mazgāšanas līdzekļu kvalitātei Vītolos Ami. Kastanis ir atšķaidīts ar ūdeni. Puto jau pudelē. Veikala pārdevējas to zin, jo regulāri tiek nesta atpakaļ ši nekvalitatīvā prece.

  12. Teikshu taa, darbiniekiem nav nekaadas motivaacijas tur censties par minimaalo algu, retais tur sanem piemaksu aploksnee. Nezinu uz kuru pusi skataas VID UN DARBA INSPEKCIJA…

  13. Mazpilsēta Kandava.Prieks iegriezties veikalā Vītoli,gan pārtikas,gan rūpniecības preču nodaļās(abos stāvos),īpaši pie rūpniecības precēm.Plašs sortiments,pārdevējas zinošas un galvenais ATSAUCĪGAS…Šajos Valsts svētkos gribas novēlēt Saules mūžu.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *