Ko darīt, ja neredz TV kanālus?

– Es esmu neapmierināts ar to, kā strādā «Kopideja». Šonedēļ mēs nespējām skatīties vairākus televīzijas kanālus, lai gan nebija ne vērtas, nekādas citas stihijas. Zvanīju uz «Kopidejas» bezmaksas numuru, bet nevarēju sazvanīt. Zvanīju nākamajā dienā dispečeram, bet arī pēc tam nekas nemainījās, vēlāk tikai atnāca meistars un tad kaut kas uzlabojās. Vai tad uzņēmumam nav jāuzņemas atbildība par to, lai cilvēki redzētu visus tos kanālus, par kuriem maksā. Es neredzēju «NTV Mir» un «1 Baltijas kanālu».

– Es esmu neapmierināts ar to, kā strādā «Kopideja». Šonedēļ mēs nespējām skatīties vairākus televīzijas kanālus, lai gan nebija ne vērtas, nekādas citas stihijas. Zvanīju uz «Kopidejas» bezmaksas numuru, bet nevarēju sazvanīt. Zvanīju nākamajā dienā dispečeram, bet arī pēc tam nekas nemainījās, vēlāk tikai atnāca meistars un tad kaut kas uzlabojās. Vai tad uzņēmumam nav jāuzņemas atbildība par to, lai cilvēki redzētu visus tos kanālus, par kuriem maksā. Es neredzēju «NTV Mir» un «1 Baltijas kanālu».

Sazinājāmies ar SIA «Kopideja» valdes priekšsēdētāju Jānis Lielmani un noskaidrojām, ka mainīgo laika apstākļu dēļ iespējamas īslaicīgas sakaru problēmas, taču tās patiešām esot īslaicīgas. Nekādas informācijas par to, ka tā būtu noticis ilgstoši, uzņēmumā neesot. Ja iedzīvotājiem rodas problēmas ar televīziju, viņi aicināti zvanīt uz «Kopidejas» diennakts bezmaksas tālruni 80000250.

Komentāri

  1. Īslaicīgas…?
    Tas jau ir ilgu laiku ka netiek nodrošināti visi kanāli ko paredz attiecīgā pakete. Noraustas elektrība un tad viss notiek, sākumā pazūd visi kanāli, bet pēc laika daļa atjaunojas….!
    Viss lielķās problēmas ir brīvdienās, tad ļoti daudz kanālu neiet līdz pirmdienai, jo nav jau kas viņus atjauno…! Pēdējā pusgadā ir patstāvīgi, ka kādi 3-4 kanāli neiet ik dienu…! par ko mēs maksāja??????????? Neviens jau neko nevar šim padarīt, nepatīk ej pie cita…! Vairākas reizes esmu sūdzējies, bet risinājumu nav-nekas nemainās…! maksā tik naudu gandrīz 7 Ls mēnesī. Kāvējuma naudu, vai soda naudu to gan piestāda laicīgi, un pamēģini nemaksāt-% aug…! Saprotu dabai nepavēļēsi, bet pēdēja laikā tas jau ir kļuvis pa biežu-un nevar taču visu laiku atrunāties ar vēju, vētrām, zibeņie, negaisiem, lietu vai salu…! Uzskatu ka to visu ir jārēkina ārā no mēneša maksas…!
    Izskatās ka Kopidejai nevajag kvalitāti bet tikai Naudu….! Ja reiz iedzīvotāji maksā tad lūdzu parūpējaties par sniegto pakalpojumu.
    Vēl viena problēma ir pašā kanālu uzregulēšanā, ko regulē uztvērēja-tas ir kanāla skaļums…, uzslēdzot vieenu programmu skaņa ir normāla, bet pārsēdzot jau skaļums mainās, ir skaļāks vai klusāks. Uzskato ka to visu arī var sakārtot. Cenas aug, bet kvalitāte Krītas. J. Lielmaņa kungam būtu jāmaina sava uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāte, ja nē, tad jāsamazina mēneša maksa.
    Ar cieņu iedzīvotājs no Raudas ielas.
    Apsveru domu mainīt pakalpojuma sniedzēju…, kaut gan jau ilgus gadus esmu uzticīgs kopidejai.

  2. Jā, cilvēks jau baigi sevi uzskata par dabas pavēlnieku – gadsimtiem ilgi! Arī man riebjas, ka elektrība raustās pie katra niecīgākā vēja, tādēļ TV skatīties nav iespējams, ēst uzvārīt nevar, jāsēž tumsā un bez datora, bez ūdens, un jāskaita lūgšanas, lai ledusskapis nesabojājas. Diemžēl neredzu iespēju pavēlēt Mātei Dabai, lai šī tā neplosās Tukumā. Un ko tad prasīt no pakalpojuma sniedzēja? Tādas pavēles dabai nav arī viņu spēkos. Paskatiet, kas Saldū darās! Tur pat līdz ārkārtas stāvoklim nonācis! Tad nu mūsu TV problēmas tāds nieks vien ir. Atliek tik mums visiem iemācīties iecietības un pacietības tikumu.
    Protams, var meklēt citu operatoru. Tikai – kādēļ esat iedomājies, ka citiem operatoriem nav problēmu ar elektrību mūsu tik ierasto vētru laikā? Es, piemēram, lietoju Lattelekomu. Raustās, ka prieks!

  3. Ar KOPIDJEJU ir mūžīgās problēmas! Mana ģimene arī ir neapmierināta. Sūdzēties nav kam, jo bezmaksas tālrunis vienkārši neatbild. Tā ja, KOPIDEJA!

  4. es cik esmu zvanījusi Kopidejas puiši vienmēr uzreiz ir klāt. Un zvanījusi esmu tikai un vienīgi uz bezmaksas tālruni, kas vienmēr ir atbildējis
    Bet par kvalitāti vairākos kanālos un ska’;nu regulēšanu paŗslēdzot kanālus- tas gan ir taisnība- nu nav kvalitātes

  5. Es arī nomainīju Kopideju pret citu pakalpojuma sniedzēju un nevienu mirkli neesmu nožēlojis – gan interneta, gan TV kvalitāte nesalīdzināmi labāka, bet galvenais – ATTIEKSME, kas Kopidejai stipri piekliboja, sākot ar nelaipno atbildētāju uz telefona zvaniem un beidzot ar augstprātīgo un snobisko SIA "Kopideja" spici. Nez vai mazpilsētā tāds stils igstoši rullē…

  6. A man patik "Kopideja"… Problemas ir visiem operatoriem. Te piezvani un džeki klat, visu saregule un diezgan izpalidzigi. Bet televizja kan priekšroku dodu Lattelekomam:)

  7. Pilnīgi piekrītu Oskars.Z
    Problēmu gadījumā var sazvanīt pilsētas dispečerus.Bet viņi jau ir tikai starpnieki.Par samaksu-ja nokavēsi kaut dienu-soda santīmi jau pieskaitīti.Bet Kopideja var nenodrošināt kanālu apraidi,mainīt kanālus bez brīdinājuma un nekas-bez sankcijām..
    Ir par ko padomāt!(es domāju-padomāt Kopidejai).

  8. Ka tik kaadu aplikt ,nu ja nepatiik ejat uz citu kantori, ko pukstat seit kaa mazi beerni, nekaada pozitivisma brrrrrrrrrrr

  9. Cilvēki mīļie, kāda Kopideja, kādi krievu mēslu kanāli, ārā ir vasara, pieceliet savas pakaļas, izvelcieties vienreiz no mājas, aizbraucat līdz jūrai, pastaigājiet pa mežu un ieelpojiet svaigu gaisu, ticiet man simtiem jūsu nekam nevajadzīgo problēmu atkritīs.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *