Dārgi pirktais lētais cukurs

Redakcijā vērsās lasītāja R.V.R ar savu sarūgtinājuma pilno stāstu par cukura iegādi lielveikalā, kura rezultātā cienījamā vecuma kundzei lētāk izskaitļotais pirkums patiesībā sanāca dārgāks:

Redakcijā vērsās lasītāja R.V.R ar savu sarūgtinājuma pilno stāstu par cukura iegādi lielveikalā, kura rezultātā cienījamā vecuma kundzei lētāk izskaitļotais pirkums patiesībā sanāca dārgāks:

– Lai gan nekad neesmu bijusi sūdzībkale un vienmēr esmu samierinājusies ar visādām nebūšanām, tomēr šoreiz, kā saka, sirds ir pilna, tādēļ nolēmu lūgt palīdzību laikraksta redakcijai. 9. oktobrī aizbraucu uz Tukumu, jo ļoti sakārojās svaigas zivis. Tās arī nopirku. Vienīgi nošausminājos par dārgo autobusa biļetes cenu – tagad «Nordeka» autobusā biļete no Plostkroga līdz Tukumam maksā Ls 1,30. Bet tas jau nav mans stāsts. Vēlos stāstīt, lūk, par ko: pašlaik Kandavā, veikalā «Maxima», nopērkams pavisam dārgs cukurs: par Ls 0,77 kg. Tukumā veikalā «Maxima» ieraudzīju to par Ls 0,67 kg. Paņēmu 3 kg cukuru un izrēķināju, ka par to būs jāmaksā Ls 2.01 (Ls 0,67 x 3). Iedevu arī «Paldies» karti. Pie kases paprasīja minēto summu. Čekā nepaskatījos, bet, kad autoostā paskatījos, tad apstulbu, jo skaidri zinu, ka samaksāju divus latus un vienu santīmu, ieraudzīju, ka vēl no «Paldies» kartes par veiktajiem pirkumiem uzkrātās «Maxima» naudas man noņemts viens lats un viens santīms, bet izdots netika nekas. (Vēstulei pievienots arī pirkuma čeks, kurā atspoguļots gan pirktie 3 kg cukura, gan pircējas iedotā naudas summa, gan veiktā apmaksa (puse no pirkuma summas) ar «Paldies» karti, gan izdodamā naudas summa, gan kasiere, kura pircēju apkalpojusi).
Sarūgtinātā pircēja pauda savu šatumu, vēršot uzmanību arī citiem pircējiem, būt uzmanīgiem un sekot līdzi pirkuma čekā ierakstītajam.
Iepazīstoties ar pircējas vēstuli, veikala «Maxima» Tukumā direktore Rosita Brinkmane-Brimane notikušo raksturoja kā pārpratumu. Kopš ieviestas «Maximas Paldies kartes», kasieres dažkārt pircējam uzdod jautājumu – vai jūs norēķināsieties ar karti? Pircēja devusi «Paldies» karti, lai par veikto pirkumu papildinātu «Maximas» naudu «Paldies» kartē un acīmredzot atbildēja piekrītoši, bet kasiere to uztvēra kā apstiprinājumu un fiksēja norēķinam ar karti atbilstošo taustiņu.
Vēlākās sarunās ar citiem «Maxima» pircējiem konstatējām, ka bijušas līdzīga rakstura problēmas – tā vietā, lai «Paldies» kartē ieskaitītu papildu punktus, nauda no kartes tiek atņemta. Tātad, nesekojot līdzi norēķiniem, iznāk, ka jūs par pirkumu samaksājat dubultā.
Šādu iespējamo problēmu dēļ veikala direktore aicināja pircējus pašiem būt vērīgiem un uzmanīgiem, cenšoties naudu pārskaitīt, neatejot no kases. Un ar pretenzijām un neskaidrībām tūlīt vērsties pie veikala administrācijas. Tas dod iespēju objektīvi izvērtēt situāciju un to pircēja klātbūtnē tūdaļ atrisināt. Ja pircējs izsaka aizdomas par kasieres godīgumu, tūdaļ par to ir iespējams pārliecināties, pārskaitot kasi. "Dienas ir saspringtas, īpaši tirgus dienās arī lielveikalos iegriežas vairāk pircēju kā citās dienās, un katrs mēs varam kļūdīties," līdz ar atvainošanos skaidroja direktore, vienlaikus kasieri S. raksturojot kā ļoti precīzu darbinieci.
Jautāta par līdzīgiem atgadījumiem, direktore atbildēja, ka līdz šim šāda rakstura pretenzijas par apkalpošanu nav saņemtas.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *