Būs vai nebūs celiņš līdz Ozoliņu kapiem?

Ar prieku noraudzījos, kā uz Ozoliņu kapiem aiz pilsētas robežas sāk ierīkot gājēju celiņu. Un pēc dažām dienām ar nesapratnes pilnu skatienu noraudzījos, kā šo pašu celiņu nojauc un visu aizlīdzina. Varbūt kāds varētu izskaidrot tautai, kas šajā vietā notika un vai ir cerība tomēr reiz celiņu līdz šiem kapiem ieraudzīt? Citādi visas šis izdarības izskatās diezgan dīvainas – it kā labā roka nezinātu, ko kreisā dara…

Ar prieku noraudzījos, kā uz Ozoliņu kapiem aiz pilsētas robežas sāk ierīkot gājēju celiņu. Un pēc dažām dienām ar nesapratnes pilnu skatienu noraudzījos, kā šo pašu celiņu nojauc un visu aizlīdzina. Varbūt kāds varētu izskaidrot tautai, kas šajā vietā notika un vai ir cerība tomēr reiz celiņu līdz šiem kapiem ieraudzīt? Citādi visas šis izdarības izskatās diezgan dīvainas – it kā labā roka nezinātu, ko kreisā dara…

Novada domes priekšsēdētājs Juris Šulcs paskaidroja, ka šādu darbību iemesls ir pavisam vienkāršs: "Pilsētas teritorijā ir Raudas iela, kura vienā vietā beidzas un pāriet autoceļā Tukums-Kolka. Visas darbības, kuras saistītas pie valsts autoceļu robežām ir jāsaskaņo ar «Latvijas valsts ceļiem», tostarp tīrīšana un kaisīšana. Protams, bija loģiski risināt gājēju celiņa projektu tā, kā to darījām mēs – gan pilsētā, gan līdz kapiem, kas arī ir Tukuma novada teritorijā, bet «Latvijas valsts ceļu» Tukuma nodaļa šo mūsu ideju apstrīdēja. Viņu arguments, ka valsts ceļu tīrāmā tehnika ziemā brauc ar 90 km/h lielu ātrumu, un, ja ietve ir blakus brauktuvei, tad vairs nav iespējams rūpēties par drošību. Izrādās, kas der pilsētai, kur ietve ir blakus brauktuvei, neder ārpus tās. Mēs uzrakstījām vēstuli «Latvijas valsts ceļiem» un saņēmām elektronisku atbildi, ka uz valsts ceļiem jānodala ietves no brauktuves – viņu prasība, lai attālums vienai no otras būtu vismaz trīs metri. No šī viedokļa risinājums ir tāds – izstrādāsim atsevišķu projektu ietvei no Raudas ielas līdz Ozoliņu kapiem pārsimt metru garumā, tos saskaņosim visās instancēs un atsevišķi izsludināsim darbus. Reāli celiņš sanāks starp grāvi un elektrolīniju un noteikti nebūs tik plats, kā tas celiņš, kas atrodas pilsētas teritorijā. Šie darbi nebūs saistīti ar pilsētas veloceliņu. Tiesa, tam vēl būs jāmeklē papildu nauda.

Komentāri

  1. Tu man dārgais ceļu būves onkuli izstāsi kā pie zīmes TUKUMS var braukt ar 90km/h ???

  2. 100 metrus no zīmes uz tukuma pusi….pabraukt knapi var..grants segums labāks nekā tur esošais "ceļš"

  3. kur var dabūt tās milzīgas komisijas bildi,kas apsrieda šā mezgla risinājumu!

  4. kur var dabūt tās milzīgas komisijas bildi,kas apsrieda šā mezgla risinājumu!

  5. no Engures puses līdz Tukuma zīmei var braukt uz 90kmh.kapi ir aiz Tukuma zīmes.ja nezini kur tas ir, tad labāk paklusē.

  6. Redzu zīmi tak, tu izskadro kā no 50km/h TUKUMA zīme var pātrināties līdz 90km/h sniega šķurētājs 20m distancē

  7. Vai tad braukt var tikai no vienas puses? Jeb apdzīvota vieta ir zīmei no abām pusēm? Braucot no Engures, ātrums tak ir 90 km/h. Paskaties kārtīgi foto.

    Avīzei: Šulcam patīk komentārus sniegt "pagrābjot" no teksta sev svarīgākās teikuma daļas, lai izskatītos labiņš. Runa jau ir par to, ka nevis tīrītāju ātrums ir 90 km/h, bet, ka sniega tīrītāji, braucot ar lielāku ātrumu, sniegu "sviež" tālāk, un tas kā reiz sanāks uz jaunā gājēju&velo celiņa. Un tad būs atkal lielais kašķis, kurš kuram ber sniegu virsū un kuram, kas jātīra. Regulāri braucot pa Engures ceļu, novērots, ka ziemā tīrītas tiek arī nomales. Un kā vispār var būvēt pie pašas asfalta malas kaut ko? Varbūt pietiek jau ar Pils ielas sabojāšana ar tiem muļķīgajiem pusapļiem, kur ziemā krājās sniega vaļņi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *