Agris Jansons

Latvijas ceļu “melnākā punkta” konkurss noslēdzies, konkurenti pārsūdz rezultātu

3. jūnijā Valsts Iepirkumu uzraudzības birojā notikusi virzība ilgi gaidītajā Jelgavas-Tukuma-Rīga-Ventspils ceļa “apļa lietā”. Konkurss ceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km (no Ozolpils līdz Lauktehnikas aplim) rekonstrukcijai un rotācijas apļa izveidošanai tika izsludināts pagājušā gada 26. oktobrī, savukārt triju pretendentu iesniegtos piedāvājumus «Latvijas valsts ceļi» sāka vērtēt 6. janvārī.

3. jūnijā Valsts Iepirkumu uzraudzības birojā notikusi virzība ilgi gaidītajā Jelgavas-Tukuma-Rīga-Ventspils ceļa “apļa lietā”. Konkurss ceļa A10 Rīga-Ventspils posma 57,76. – 68,6. km (no Ozolpils līdz Lauktehnikas aplim) rekonstrukcijai un rotācijas apļa izveidošanai tika izsludināts pagājušā gada 26. oktobrī, savukārt triju pretendentu iesniegtos piedāvājumus «Latvijas valsts ceļi» sāka vērtēt 6. janvārī. 27. maijā konkursa komisija par uzvarētāju atzina personu apvienību «Strabag & A.C.B.», kas konkursā piedalījās ar cenu 8 242 000 €, aiz sevis atstājot PA «LL Roads» (7 518 596.31 €) un PA «Lemminkainen» (9 298 985,68 €).

Jāpiebilst, ka 26. maijā «Latvijas valsts ceļi» sāka vērtēt sešu pretendentu piedāvājumus vēl vienā konkursā, kur ceļa A10 Rīga-Ventspils posmā no Smārdeskroga līdz Ozolpilij (52,74. – 57,76. km) plānota asfalta seguma atjaunošana.

Komentāri

  1. Tad, lai tie sūdzētājtirliņi arī uzņemas daļēju atbildību par turpmākajiem zaudējumiem, kas radīsies laika periodā līdz izbūvei šajā krustojumā un projektā kopumā…

    1. Ja nezini, ko nozīmē ceļa zīmes “Dodiet ceļu” un “STOP”, tad nevaino tajā ceļu būvētājus un labāk brauc ar sabiedrisko transportu.

  2. Un pareizi ir, ka konkurenti pārsūdzējuši. Par STRABAG mahinācijām un sarunāšanām dažādos konkursos jau sen zina visa Latvija

    1. neesmu lietas kursaa par visām minētajām mahinācijām, bet kā autobraucējs varu teikt, ka ceļš no lauktehnikas līdz Lazdām turas godam, ko būvēja Strabag, bet Grenču – Zemītes posms, ko citi buuvēja, tādu pārliecību neievieš.

      1. ha-ha Tas izklausas no serijas Ariel un parastie pulveri, vai Strabag – un citi.

  3. remontēs tāpēc, lai būtu Strabagam, ko darīt un pieprasīt atkal un atkal naudu no valsts

  4. Jūs man pastāstiet kā Strabags var uzvarēt,ja zem
    akā piedāvātā cena ir Roadam?Parasti gan iepirkuma konkursos vērtē pēc zemākās piedāvātās cenas.Šķiet,ka ar tiem Latvijas valsts ceļiem kaut kas nav tā kā vajag….

    1. Pēc loģikas – vairāku mazāku būvnieku apvienība, izveidota vienam konkrētam lielākam objektam.

  5. Parejas firmas piedalas konkursa it ka katra par sevi, bet isteniba lobe vienu lielo. Pec tam it ka sudzes konkursu tiesa, bet isteniba gajiens, lai noverstu aizdomas par sadarbibu. Shema.

  6. Nu re te arī darbs NEKĀ PERSONĪGA… pēc Pommera ACB vārdiem nav godīgi, ka lētāko izmet ārā – tā teica par Jūrmalu, kad piedāvājot zemāko cenu, kas diez vai atbilst tirgus cenu līmenim, palika otrie, tagad līdzīgs scenārijs ir Tukumā tikai ar ACB galvenajā lomā… Nu nav taču godīgi, ka lētākais ar 700000 starpību paliek otrais vai ne POMMER???

  7. Pārsūdzētājs saviem strādniekiem droši vien maksā Latvijā tradicionālo minimālo algu un aploksni. Tāpēc var arī lētāk piedāvāt. Viss maksā tik, cik tas maksā un nevajag krāpt cilvēkus un valsti, kā tas nereti notiek. Ja uzņēmums uzvar konkursā, tad tam bez apakšuzņēmējiem arī vajadzētu objektu pabeigt. Kamēr pārsūdzētājs tagad izutosies, būs jau rudens un mums aizvien vēl būs jābrauc caur bīstamu krustojumu.

  8. Pēc idejas tas krustojums nav bīstams. Arī pārredzams tas ir pietiekoši labi. Bīstamu to padara tirliņi pie stūres, un busu šoferi.
    Problēmu jau sen varēja daļēji atrisināt (līdz tiek sākta būvniecība) sašaurinot joslas tā, lai tajās varētu vienlaicīgi atrasties tikai 1 auto. Šobrīd ir tā, ka braucot no tukuma puses uz jelgavu vienmēŗ kāds ”kreisais” līdīs blakām – ja vieglais, pofig. Bet kad to dara busi un parkenieki tad ir auzas, jo vairs nekā neredz. Tas pats arī no otras puses. Pats jau sen cenšos stāties tai joslai pa vidu, jo apnikuši visi busi, kas paši nebrauc un neļauj arī citiem braukt. Ja piebraucot redzu, ka aizmuguras buss -jau laicīgi stājos iespējami slīpi pa vidu joslai. Pareizi jau nav, bet kādēļ man būtu jāzīlē tikai tāpēc, ka kāds busa šoferis grib ātrāk tikt pie krustojuma?

    1. bet kāpēc jāzīlē?Nu tad brauc,kad brīvi pārredzams,pastāvi 15 sekundes ilgāk,līdz blakus esošais aizbraucis un brauc laimīgs!Kur jāsteidzas?

        1. nu tu laikam esi no tiem pipinatajiem, kuram vajag visatrak un tulit pat krustojuma jau sak apdzisanas manevru

          1. Klau, kurš tad ir tas, kurš nevar pagaidīt – es, kurš stāv pie krustojuma, vai tas, kas piebrauc tik tuvu klāt, ka nekā vairs aiz viņa neredzi, par spīti tam, ka es jau biju pie krustojuma?

      1. Ja tev piektdienas vakarā tajā krustojumā blakus nostājas buss, kas iet pa kreisi, gribu redzēt, kā tu 15 sekundēs izkustēsies no vietas.

  9. Pilnigi piekritu, ja aizmugure tuvojas kads lielaks autins par manejo, es ari stajos ta lai nepielien blakus.

    1. Daudziem arī tas netraucē nostāties uz drošības saliņas… cp tik dežūrē uz ātruma, lai padežūrē kādreiz pie krustojuma…

    2. man nav problemu, stavu un gaidu kamer sis aizbrauc. Pats braucu triis D formata (“Dai Duraku Darogu” no kriev. val.) un citiem iesaku. Uz kapiem vienmer paspesiet… 😉

  10. Ha….kads parsteigums…Strabag… Vai nevajadzetu parmainas pec panemt kadus citus, lai ir ar ko salidzinat. “LL Roads” tacu piedava pat zemaku cenu, vai nav verts izvertet…? Jebsu viduscels – zelta cels. ha-ha

    1. pieredze rāda – zemākais- arī kvalitātē zemākais… kam c.kām pērles kaisīt?… REALITĀTE!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *