Īstenos kampaņu par tūrisma iespējām pēc Latvijas pievienošanās Šengenas līgumam

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar Ārlietu ministriju un aviokompāniju "airBaltic" paredzējusi uzsākt plašu informatīvu kampaņu vairākās bijušās PSRS valstīs, lai informētu par jaunajām iespējām tūrismā pēc Latvijas pievienošanās Šengenas līgumam 2007.gada 21.decembrī.

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar Ārlietu ministriju un aviokompāniju "airBaltic" paredzējusi uzsākt plašu informatīvu kampaņu vairākās bijušās PSRS valstīs, lai informētu par jaunajām iespējām tūrismā pēc Latvijas pievienošanās Šengenas līgumam 2007.gada 21.decembrī.

Kā informēja TAVA sabiedrisko attiecību speciālists Normunds Ķietis, kampaņas laikā deviņu pilsētu vietējie masu mediji un tūrisma industrijas pārstāvji tiks informēti par jaunajām iespējām, ko šo valstu iedzīvotājiem dod Latvijas pievienošanās Šengenas līguma zonai.

Pirmais šāds pasākums plānots Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā 29.novembrī. Šogad paredzēti pasākumi Sanktpēterburgā, Maskavā, Taškentā, Kijevā un Odesā, bet nākamā gada sākumā arī Kaļiņingradā, Baku un Tbilisi.

Pēc tūrisma ekspertu domām, vienotā Šengenas vīza stimulēs šo valstu ceļotāju plūsmas palielināšanos uz Latviju, jo būtiski palielināsies to tūrisma pakalpojumu piedāvājums, kuri būs tūristiem pieejami.

Kā viena no lielākajām ieguvējām Baltijas jūras reģionā būs Latvija, kura varētu kļūt par sava veida līderi tūristu piesaistīšanā no bijušajām PSRS valstīm, pateicoties savam ģeogrāfiskajam stāvoklim un attīstītai transporta infrastruktūrai, kas savieno Latviju ar austrumiem un rietumiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *